Kuskin kuolemanriski liikenteessä on noin 1/5 nastarenkailla ajavan kulemanriksistä jos käyttäjänä on kitkarenkailla ajava kuljettaja. https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000011008075.html
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kitkarenkailla ajaa järkevä, kokenut ja paremmalla kalustolla ajava, noin yleisesti näin.
Meillä myös vaimo haluaa ajaa kitkoilla, koska ajaa päivittäin työmatkaa sellaiset 180km.- Anonyymi
Taitaa mennä puolet työtunneista matkoihin, kun pyörii muiden jaloissa. Ohittajia koko ajan.
- Anonyymi
Kitkarenkailla ajetaan vähänkin liukkaalla kelillä niin hitaasti, että kuolemaan johtavaa onnettomuutta on vaikea saada aikaan. Samoin kitkarenkaat ovat yleisimmillään suurissa uusissa autoissa, joita kuskatessa on vaikea kuolla vaikka olisi vähän enemmänkin vauhtia.
Tilastoista saa luettua mieleisensä totuuden ja sellainen löytyy myös nastarenkaiden tueksi.- Anonyymi
Sinähän sen kerroit ihan itse, saat väännettyä tilastoista mieleisesi vastauksen kun oikein kieroilet, hihii!
- Anonyymi
Oletko koskaan joutunut aamulla aikaisin peilikirkkaalla kevätyön jäädyttämällä jäisellä pinnalla nelipyöräluisuun ja odottanut milloin saat auton hallintaan vai osuuko johonkin ikävin seurauksin. Minä olen ja alle vaihtui samana päivänä nastat.
- Anonyymi
Ei ole sattunut kohdalle, sillä asun sivistyksessä jossa teitä hoidetaan ja liukkautta torjutaan ahkerasti.
Sinulle on nastat välttämättömät jos joudut ajelemaan syrjäisillä teillä usein. - Anonyymi
Maalaisten käyttämillä renkailla ei ole mitään merkitystä kokonaisuuteen. Se miten vastuullisia ihmiset ovat suurissa asutuskeskuksissa on määräävä tekijä ilman hiukkaspäästöjen ja teiden kulumisen suhteen. Nastat sopivan syrjäkylien jäisille teille, mutta kaikkialla muualla on kitkarenkaiden valitseminen ainoa oikea vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66829Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23819- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103779Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks37586VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500- 39475
- 57465
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.11458sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111455- 73451
- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437