🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähälle.
Onneksi ei tarvitse
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako sun kissa lukea? Tuosta kuvasta vaan päättelin
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla ei ole nyt kissaa, eikä koiraa (vielä).
Haaveilet kuitenkin kun tuossa kuvassa on joku kissa. Kenen kissaa oot kuvannu?
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilet kuitenkin kun tuossa kuvassa on joku kissa. Kenen kissaa oot kuvannu?
Silmäilen silloin tällöin torin lemmikkipalstoja jos sattuisi sopiva kotieläin löytymään. Toi kuva on netistä lainattu. Oli niin söpö, että päätin käyttää. Lisäksi kuvassa oleva kissa on valkoinen pörrökkä, jollaisen kuvan muistan kerran saaneeni sähköpostilla.
- Anonyymi
Jakoavain = monkey wrench. Voin opettaa lisääkin. Avauksessasi oli tuo symboli, siksi näin. Lämpöpatteri = radiator. Jatkakaa.
- Anonyymi
Voisit varmasti opettaa paljon mulle.
Avauksen työkalut liittyivät nettiongelmien selvitykseen. Apinoita ja lämpöpatteria siinä ei ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550