Shorts sellainen, esittelee 4 päivän ruoka ostoksiaan, on kyllä hyvät eväät.
Kylmikseltä uusi video
11
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Katsoin itsekin. Oli kyllä hyvää tavaraa... Kannattaa huomata lääkedosetti pöydällä sekä kuvassa vilahtava kaljakeissi, joka vilahtaa ruudussa kun tyyppi ihmettelee miksei ole varaa mihinkään.
Asd- AnonyymiUUSI
Tosin siis tiedän kyllä hyvin, että kylmis on tehnyt tuon tarkoituksella, countertrollauksen mestari näet on.
Asd - AnonyymiUUSI
Mä en nähnyt kalja laatikkoa, täytyy katsoa uudestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nähnyt kalja laatikkoa, täytyy katsoa uudestaan.
Siinä lopussa vilahtaa vasemmalla se punainen. Tai ainakin näytti kaljacaselta, voi olla muutakin
Asd - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä lopussa vilahtaa vasemmalla se punainen. Tai ainakin näytti kaljacaselta, voi olla muutakin
AsdKyllähän toi koffin 24-packilta (18?) Näyttää, tuskin coca-colaakaan on. Nythän on tilipäivä kelan asiakkailla.
- AnonyymiUUSI
Kylmis ajatellut taas terveyttään kun oli ostanut ketsuppia, se on terveellistä ja tietenkin kananmunat.
- AnonyymiUUSI
Taitaa tehdä pyttipannua. Olikohan varastanut perunat?
- AnonyymiUUSI
ASD taitaa olla oikeassa. Ei ihme, jos ei ole varaa, kun aivan selvästi lopussa vilahti 24-pack olutta.
- AnonyymiUUSI
Happi loppuu pierettää
- AnonyymiUUSI
Eikö Kylmis jaksa enää kantaa kuin yhden salkun kerralla.
- AnonyymiUUSI
Ei ole enää nuoruuden salkskeassa kunnossa, jollon jaksoi neljä lavallista yhellä reissulla. Nyt meinaa kunto loppua pelkästä puhumisesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740