Purran saksikäsi iskee sotekuluihin järkyttävältä tavalla, kaikkia ei tarvitse hoitaa. Olipa hyvä että tuli asia esille ennen kunta- ja aluevaaleja, kuultiin heti mitä heillä on mielessä. Ja tämmösen puolueen edustaja on Kainuun maakuntahallituksen PJ, hyi, hävetkoot!
Pitääkö Suomessa määritellä tarkemmin, ketä kannattaa hoitaa? Purran mielestä kyllä https://www.is.fi/politiikka/art-2000011006875.html?post=3725420
Purran mielestä kaikkia ei tarvitse hoitaa!
45
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Törkeä.
- Anonyymi
Vanhukset,köyhät,työttömät jne.jätetään hoitamatta,tuotahan se tarkoittaa, kiitos PS ja purra.
- Anonyymi
Jos hoidon "vankka näyttö" on 13% , niin jäähän siinä moni hoitamattakin!
- Anonyymi
Vihervasuri taas ulisee joutavia. Purra on paras valtiovarain ministeri vuosikymmeniin!!!
- Anonyymi
Toiseksi paras, viinanen oli ykkönen
- Anonyymi
Se hyvyys mitataan sitten kun tulokset näkyvät kahden vuoden kuluttua.
Jutellaan sitten enemmän asiasta. - Anonyymi
Kyllä se paras oli Iiro Viinanen
- Anonyymi
Oliko hiki ku heräsit
- Anonyymi
Nyt viimeistään kannattaa miettiä mitä kylmä empatian puutteinen Purra ajattelee oman edun tavoittelussaan kansalaisista.
Todella häikäilemätön ihminen vieläpä nainen.- Anonyymi
Sillä on ollu traumaattinen lapsuus Eestin putkassa. Koettakaa kestää mutta älkää ihmeessä äänestäkö ennää mihinkään luottamustoimeen häntä ja puoluetovereitaan. Populistit on sellasia narsisti-silmänkääntäjä-valehtelija tyyppiä.
- Anonyymi
Ja vieläpä seksikäs!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vieläpä seksikäs!
Ihan nami muikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vieläpä seksikäs!
Ymmärrätkö mitä seksikäs sana tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vieläpä seksikäs!
Sinulla ei näköjään ole mitään käsitystä mitä seksikäs sana tarkoittaa.
- Anonyymi
Tämä aloittajan kirjoitus on selvästi Tytti Tuppuraisen käsialaa.
- Anonyymi
Minulla Tuppuraisesta tulee heti mieleen räkättirastas, samanlainen räkättäjä😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla Tuppuraisesta tulee heti mieleen räkättirastas, samanlainen räkättäjä😂
Minusta Purrasta tulee mieleen Tuupovaaran karjakko.
Leuat levenneet kuin testosteronia syöneellä voimannostajalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Purrasta tulee mieleen Tuupovaaran karjakko.
Leuat levenneet kuin testosteronia syöneellä voimannostajalla.Purra on viisas, kaunis ja karismaattinen.
- Anonyymi
SEHÄN KÄY , EI HOIDETA PURRANKAAN OMAISIA OLLENKAAN
- Anonyymi
Tosi hyvä. Itse näin hyväosaisena kurvaan yksityiselle, jos tarvis. Siellä kyllä saa hyvää hoitoa ja palvelua.
Köyhät jonottakoon arvauskeskukseen. Huonoja geenejä ei kannata hoitaa. Pthyi syöpäläiset.- Anonyymi
Kokoomuksen natosetä horisee.
- Anonyymi
Sama täällä, en ole käynyt arvaus keskuksessa 25 vuoteen.
Yksityiselle pääsee heti ja toimii homma .
- Anonyymi
Lääkärithän tekevät priorisointia jo nyt.
Ketä hoidetaan, ketä ei.
Yli 80 v ei välttämättä saa uutta lonkkaa tai polvea.
Syöpähoitoja ei aina saa, riippuu iästä. - Anonyymi
Hoitaisin kyllä Riikka.
- Anonyymi
Eestä ja takaa 😋
- Anonyymi
Purra on fiksu politiikko, fanitan häntä ikuisesti!
- Anonyymi
Varmaan sittenkin kun tulee esille joskus myöhemmin asioita joita hän ei nyt ministerinä halua kansalaisten tietävän.
Purra on tarkkailun alla joka käänteessä ja lehdistö on raaka kun tilaisuuden saavat usko pois vaan niin on käynyt puolueesta riippumatta kaikille muillekkin ministereille. - Anonyymi
Minulta saa viedä kaikki, kunhan sen tekee riikka!!
- Anonyymi
94% kuhmolaisista tarvisi hoitoa heti, hoitoon vain
- Anonyymi
Sitähän tapahtuu jo, muorit paskoo patjat ruskeiksi, kokoomus työntää rahat aseiden kautta krimille.
- Anonyymi
SDP sanna marin lupasi ukrainalle suomen hävittäjätkin kun oli pääministeri, lisäksi 6 miljardia elvytysrahastoon eteläeuroopan valtioille. Niitä tässä nyt maksellaan ja säästetään!!!
- Anonyymi
Kahvipaketti kympin, bensa 2 euroa litra. Purra, kiitos tästä, muistan tämän tulevissa vaaleissa.
- Anonyymi
Onko tuo nyt niin kallista, hopä höpö
- Anonyymi
Sdp marinin aikaan bensa maksoi 3 €, nythän bensa on halpaa, kiitos Purra
- Anonyymi
Kuulin huhun, että sattuneesta syystä ei persujen vaaliteltalla ole tänä vuonna kahvitarjoilua..
- Anonyymi
Juodaan kotona Kahvea paistetaan makkarat.☕🌭
- Anonyymi
Purralla komeat reidet...
- Anonyymi
Orpon ja Purran vaalilupaukset täyttä valhetta!!!!
- Anonyymi
Purrasta tykkään, ja Orvosta!
Pian me +65-vuotiaat saadaan käydä yksityislääkärillä samaan hintaan kuin julkisella! Tosi hyvä asia!
Eläkkeet nousivat männä vuosina indeksikorotusten takia tosi kovasti, useita satasia tuli mullekin kuussa nettolisää.
Kaikki siis hyvin, turha vihervasemmiston ryttyillä, nyt on Porwarihallituksen aika.- Anonyymi
Niin, siitä se autuus tulee kun kerran vuodessa voit käyttää tuota etua mennä yksityiselle samaan hintaan kun TK:n
Muuten siihen käyntiin ei sitten sisälly yhtään mitään muuta kuin lääkärin jutustelu ja arvio voinnistasi.
Kaikki muut jutut käynnin lisäksi joudut itse maksamaan,,,verikokeet , kuvaukset, yms..
Yksityisellä ne maksavat sinulle5 kertaa enemmän kuin julkisella puolella ja luulen, että TK ei ota niitä näytteitä ihan noin vaan , sinun on käytävä kuitenkin TK lääkärin juttusilla joka sinulle määrää ne tutkimukset .
Nekin eläkkeiden indeksi korotukset tulevat riippumatta kuka milloinkin on hallituksessa sillä hallituksella ei ole mitään tekemistä korotuksien kanssa.
- Anonyymi
Tuollahan on noi soramontut milloinkahan meidät Kuhmon köyhät raahataan sinne kuopanreunalle kattoo konekiväärin kylmää silmää
- Anonyymi
No ei tarviikaan hoitaa kaikkiaitä vitun hyötyy on kelleen hoitaa käytännössä kuollutta käpänää ku se ei sitä edes itse halua enää vain omaiset haluu
- Anonyymi
Purra on oikeassa. Suomi ei voi toimia maapallon sosiaalitoimistona. Haittamaahanmuuton kustannukset veronmaksajille on kutakuin sama kuin budjetin alijäämä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119