Mikähän oli todellinen syy että kulttuurituottaja viihtyi Ylivieskassa vain vajaan vuoden ? Ainaki akustiikka uudistui hänen aikanaan paljon .
Kulttuurituottaja
18
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma sama syy kuin muillakin äkisti lähteneillä. Joku kiusaa.
- Anonyymi
kuulemma sekin johtuu persuista ja oilaskankaasta,ja purrasta,en nyt muuta keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulemma sekin johtuu persuista ja oilaskankaasta,ja purrasta,en nyt muuta keksi
Kylläpä siinä alkaa ollakki se ihan persusetti kohillaan¤¤¤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä siinä alkaa ollakki se ihan persusetti kohillaan¤¤¤
Kepu se on suurin puolue joka johtaa ylivieskaa Siinä syy.
- Anonyymi
Ois vain kiva tietää miks persut saa mainita täällä mutta kun kepu mainitaan niis se poistetaan heti .
- Anonyymi
Kuka lienee seuraava ?
- Anonyymi
ilmanaikoista koko kulttuuri,herrojen hömpötystä
- Anonyymi
Olisko jonkun narsistin syytä ?
- Anonyymi
kuulin tuossa nokia johtajaki on vaihtunut,varmaan on alavieskalaisten syytä,en muuta nyt valitusta keksinyt,pistämpä tuon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulin tuossa nokia johtajaki on vaihtunut,varmaan on alavieskalaisten syytä,en muuta nyt valitusta keksinyt,pistämpä tuon
Tarkennetaan vähä...siis ALAVIESKAN PERSUJANTTEROIJEN syytä!!!!
- Anonyymi
Kiusaaja jatkaa yhteisössä ja ohjailee muita, hän ei voi itse huonosti kun pyörittää koko palettia,muut eivät jaksa niin lähtevät viime voimilla pois ja kiusaaja hakee näennäistä sääliä uusilta tulokkailta. Naiset on esim narsisteia tai psykopaatteina ikäviä saada kiinni. Kaikki kun puhuvat, vastaus käy selville..kuka aina jää kun muut lähtee.
- Anonyymi
Kuka se on se joka kiusaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on se joka kiusaa?
suomen TV
- Anonyymi
Onko Purra Suomen rumin nainen?
- Anonyymi
Nyt lähtee taas yksi viranhaltija. Kyllä ovi käy kaupungilla. Tämä on huomattu muuallakin Suomessa jo. Tuohon juurisyyhyn pitäisi puuttua.
- Anonyymi
Kuka nyt lähtee ylivieskasa? Taitaa syy olla yksi ja ainua ihminen mitä eivät jostain syystä voi kait erottaa??? Joku syy on kun pois haluavat, jokin mättää pahasti, mot tutkimaan
- Anonyymi
Kun ovi käyp mänee sillon aina syy ylimpään johtoon, johto vaihtuu ja vianhaltijat viihtyy. Tykkääkö ylivieskalaiset johtajastaan, kyllä viitanen oli omiaan!
- Anonyymi
pokki oli poikaa,hiljaa kottisissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772