Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva nainen henkisesti.
Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys
59
621
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ne vahvat mielipiteet olla muutenkin. Jotkut ei kaipaa pelastajaa mutta haluavat kuitenkin pysyä hengissä koska on vastuita. Hengissä pysyminen on ensisijaista.
- Anonyymi
Se on kyllä tärkeää. Mitään ei pysty tekemään jos ei ole hengissä.
- Anonyymi
Jaahas. Silti rakastuin.
- Anonyymi
Hienoa. Onneksi olkoon. Jokainen löytää itselleen sopivan.
- Anonyymi
Mitä se prinssi pelastaa sinun mielikuvassa??
- Anonyymi
Jaa a en tiedä mitö se oikein meinaa. Kyllä mä selviäisin elämässäni ilman miestä.
- Anonyymi
Ehkä hän tiskaa tai jotain? Vähän leimejä gubbe eli aloittajasetä nämä leikkis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a en tiedä mitö se oikein meinaa. Kyllä mä selviäisin elämässäni ilman miestä.
Siitä puhe mistä puute. Ei kai tuollaista aloitusta tarvitse lämpimikseen kirjoitella.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute. Ei kai tuollaista aloitusta tarvitse lämpimikseen kirjoitella.
sivustaMiksi ei? Kivaa hämmentää soppaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei? Kivaa hämmentää soppaa 😂
Veljenmakkarasoppaa hämmentää hän... rinssinakeista
- Anonyymi
Minulla ei olemielipiteitä ja olen heikko mies henkisesti. Siinä se tuli sanottua, kiitos.
- Anonyymi
Sellaisia tuntuu riittävän.
- Anonyymi
Oikeinkirjoitus, huom!
Ja luulet että 'pikkutyttömäinen' ei vois olla vahva? Kyllä vaan voi, ja jopa fyysisesti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinkirjoitus, huom!
Ja luulet että 'pikkutyttömäinen' ei vois olla vahva? Kyllä vaan voi, ja jopa fyysisesti!Kuka jaksaa välittää trolli palstalla oikeinkirjoitusesta. Pilkunn* ssija. Kiusaajat puuttuu heti tuohon kun ei ole mitään muuta millä päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jaksaa välittää trolli palstalla oikeinkirjoitusesta. Pilkunn* ssija. Kiusaajat puuttuu heti tuohon kun ei ole mitään muuta millä päteä.
On sil kuule merkitystä täs tapauksessa ainaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sil kuule merkitystä täs tapauksessa ainaki.
Miksi muka? Jos et ymmärrä niin jätä kommentoimatta. Ei mua kiinnosta v* ttujakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinkirjoitus, huom!
Ja luulet että 'pikkutyttömäinen' ei vois olla vahva? Kyllä vaan voi, ja jopa fyysisesti!Sitäkään tartte ikuisesti muistella jos näin on joskus käynyt. Kiitos gubbe tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkään tartte ikuisesti muistella jos näin on joskus käynyt. Kiitos gubbe tästä
No jos eivät sentään porukkaa keräys esim
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos eivät sentään porukkaa keräys esim
Montako natsikkaa tarvittais mukiloimaan esim yksi nainen, saahan sitä näitä sankaruuksia sekä suhteellisuudentajua spekuloida ja stormailla. Jos se elämä kerran on yhdestä keioosta vuosien takaa kiinni, esim jonkun uppo-oudon kölvin vihaa en muulla selitä, eli legenda jäi vissiin elämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako natsikkaa tarvittais mukiloimaan esim yksi nainen, saahan sitä näitä sankaruuksia sekä suhteellisuudentajua spekuloida ja stormailla. Jos se elämä kerran on yhdestä keioosta vuosien takaa kiinni, esim jonkun uppo-oudon kölvin vihaa en muulla selitä, eli legenda jäi vissiin elämään
Antaa myös uuteen ympäristöön vähän perspektiiviä, hienoa kun olet puolella ja hyvä jos tiät Vielä minkä ja kenen
- Anonyymi
Meissä on aika vtun paljon eroa joo
- Anonyymi
Mut sehän hyvä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sehän hyvä. 😂
Millä ja kenen lääkärillä sä sen mittsutit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä ja kenen lääkärillä sä sen mittsutit?
En ymmärrä kysymystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sehän hyvä. 😂
Mustki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä?
Edellinen voi miettiä juu omaa kysymystään jos edes sinä gubbe et sitä ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä?
Sitte sun täytyy kysyy Maurilta ja sen "potilailta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte sun täytyy kysyy Maurilta ja sen "potilailta".
Oudommaksi vaan menee. En tunne Mauria.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä naisena esiintyvä setä siitä, että tytöttely on jo ihan etuoikeus sekin ja palmikkoja jos pyytää ei hyvä
- Anonyymi
Joo, oon kauhee tiiän
- Anonyymi
Sun pitäis vähän petrata tuota trollaamista. Toistat samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitäis vähän petrata tuota trollaamista. Toistat samaa.
Mutta entä aloitus onko se sitä ja jos, niin millä tavalla? Odotan vastausta mielenkiinnolla, totinen toitottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta entä aloitus onko se sitä ja jos, niin millä tavalla? Odotan vastausta mielenkiinnolla, totinen toitottaja
Terveisin keski-ikäinen ei niin keerleaderhenkine naisihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin keski-ikäinen ei niin keerleaderhenkine naisihminen
Ja nimikirjaimet on juurikin Todella Tyly
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa a keski-ikäinen ja tyttömäinen ei sovi jotenkin yhteen. Mut kiva et koet itseäsi koskevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on sulla ainakaan.
- Anonyymi
Semmosta se on, ku katkerat, kateelliset ja henkisesti vajakit polkee virkakoneistossa. Romahdus iskee ennenku arvaatkaan.
- Anonyymi
Onko se iha pimppakateutta vai peeniskateutta vai miten sen nyt ottaa, niinkö?
- Anonyymi
Minkälainen ihminen kokee tarpeelliseksi kehuskella itseään anonyymisti tällaisella höpöhöpö palstalla? Ei ainakaan mikään vahva ihminen.
- Anonyymi
Ihan vaan pohdin mitä minussa pielessä. Miehille pitää olla alistuva ja aivoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan pohdin mitä minussa pielessä. Miehille pitää olla alistuva ja aivoton.
Ohan sussa jotain pielessä, ku pähkäilet päivätolkulla miks kaivattus on päätynyt johki eri naiseen. Ei kovin tervettä eikä varsinka vahvuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohan sussa jotain pielessä, ku pähkäilet päivätolkulla miks kaivattus on päätynyt johki eri naiseen. Ei kovin tervettä eikä varsinka vahvuutta.
En kyllä pähkäile. Tiedän sen. En ole sopiva hänelle. Mulle pitää olla oikeasti todellinen mies joka pärjää mun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä pähkäile. Tiedän sen. En ole sopiva hänelle. Mulle pitää olla oikeasti todellinen mies joka pärjää mun kanssa.
Mut silti jankkaat päivätolkulla tota samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut silti jankkaat päivätolkulla tota samaa.
Ihan eka aloitus aiheesta.
- Anonyymi
Hyvä itsetunto, voi näkyä niinkin, että uskaltaa olla oma itsensä, eikä ole tarvetta korostaa itseään tai painaa ketään alas, jotta itse näyttäisi paremmalta. ❤️
- Anonyymi
Niin ei mulla ole hyvä itsetunto. Tiedän että oon hankala nimenomaan siksi koska oon tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei mulla ole hyvä itsetunto. Tiedän että oon hankala nimenomaan siksi koska oon tuollainen.
Ihminen, jolla on hyvä itsetunto, ovat vahvoja. He eivät välitä muiden mielipiteistä vaan tekevät niin kuin itae haluavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, jolla on hyvä itsetunto, ovat vahvoja. He eivät välitä muiden mielipiteistä vaan tekevät niin kuin itae haluavat.
Sitten mulla on hyvä itsetunto mut oon saakelin ruma mielestäni.
- Anonyymi
Ketäs sä esität taikka maalitat tällä kertaa?
Eipä taida yks nainen ainakaan kaivata ns.
pelastavaa prinssiä, eikä se tarvitse miestä
sen vuoksi että pystyisi elämään tai jotain...
Mutta kun jotkut nyt vaan tykkäävät
niin kovin hämmentää, sotkea ja maalailla vaikkapa mitä ihmeellisempiä valheellisia mielikuvia ihan huvin vuoksi, mustasukkaisuuttaan, kiusallaan,
taikka sitten omien väärinkäsitystensä vuoksi.- Anonyymi
Kovasti tuntuu kolahtavan moneen.
- Anonyymi
Minä en ole niin järkevä mutta en halua prinssiäkään
- Anonyymi
Juu kuningas vähintään.
- Anonyymi
Yleensä kun joku sanoo olevansa vahva nainen, on kyseessä miesvihaaja todella tyhmillä ajatuksilla ja kieroilla arvoilla, eikä kykene kuuntelemaan mitään järkipuhetta.
- Anonyymi
Kuulostat fiksulta 🤣
- Anonyymi
Kyllä pyrkinyt tekemään miehen elämästä mahdollisimman vaikeaa.
- Anonyymi
Aloittaja on ilmeisesti saanut pakit joltain mieheltä, joka valitsi jonkun toisen naisen ja ap:n ego on nyt saanut kovan kolauksen ja yrittää copettaa asian kanssa haukkumalla sekä toista naista että sitä miestä.
Onko sinulle ap tullut mieleen, että inhottava, vihamielinen ja katkera luonteesi on se syy, miksi sinuun ei rakastuta. Eikä mikään kuviteltu luonteen vahvuus. Pelkästään aloituksesi jo paljastaa, ettet ole luonteeltasi kovin vahva. Muiden aiheeton haukkuminen ja panettelu on päinvastoin heikkoutta.
Näitä tällaisia aloituksia on ollut vaikka kuinka paljon. Yrittäkää nyt sisäistää se asia, että tunteet eivät aina kohtaa ja sille ei voi mitään. Vaikka olisi kuinka kaunis ja ihana luonne jne jne, niin tunteet eivät välttämättä syty. Ja sille ei voi mitään. Kaikkien ihmisten välillä ei vaan syty kipinää.- Anonyymi
Ei kyllä ole. Kiva kun kerroit. Ja hyvä kun tiedät ettei minuun rakastuta.
- Anonyymi
Ei ollu, vaa persoona.
On "fun" persoonia joil on kuitenkin herkkä ja välittävä luonne.
Olen järkevä mielenterveysongelmainen aikuinen, joka etsii vertaistaan.
APlla on liian iso ego ja traumat, jotta voisi ikinä myöntää, et kaikki me ollaan ihan yhtä traumatisoituneita "lapsia" tässä maailmassa.
Mulla on myös vahvat mielipiteet ja olen vahva mies henkisesti ( vain erittäin rikkinäinen ja tunteikas tapaus)- Anonyymi
Jännä että pystyt noinkin paljon päättelemään jonninjoutavasta tekstistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391918Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3091368Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2911248Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2611027Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142819- 26684
- 63670
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8647- 29639
- 53628