Eikös meidän pikku-orava Liikin ole sellainen äärivasemmistolainen antifa-tapaus?

Anonyymi-ap

YLE;llä juttu siitä miten italialainen äärivasemmistolaista antifa somejulkkis /taiteilija kannattaa avoimesti fasistista ja natsisista venäjää ja toivoo Ukrainan tuhoa.

Poiminta jutusta:
" Italiassa tietyissä piireissä elävä amerikkalaisvastainen ideologia juontaa juurensa Vietnamin sodan aikaan ja vuoden 1968 opiskelijamielenosoituksiin, sanoo italialaistutkija Pugliese"

Ihan niinkuin Suomessakin voisi joku ajatella?

Mutta sinänsä miellyttävä yllätys että myös YLE on alkanut uutisoida eurooppalaisen äärivasemmiston käsittämättömästä venäjämyönteisyydestä ja vihasta Ukrainaa kohtaan.

https://yle.fi/a/74-20137114

6

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ÄäriVasemmiston-PUNIKKI-Kommunisti LilleriLalleri - On Nykyään EU-PELLE - !

• Anonyymi

Isopalkkainen sellainen. Kyllä se hillotolppa ja hienon auton takapenkki aina jännästi äärivasemmistoeliitille kelpaa.

• Anonyymi

Äärivasemmisto - neuvosto-venäjän asialla jo pitkälti yli sadan vuoden ajan.

• Anonyymi

Kunnallis- ja aluevaalien ennakkoäänestyksen alkaessa keskiviikkona on hyvä muistaa tämäkin tapaus.

• Anonyymi

"Ukrainan auttaminen on vastuutonta" tyylisiä kommentteja kuultu myös suomalaisilta vasemmistoa edustavilta poliitikoilta.

• Anonyymi

MInun mielestäni tuollaiset "Ukrainan auttaminen on vastuutonta" kommentit ovat niitä todella vastuuttomia! Mutta ilmeisesti vasemmistoliitto ei ole sitä mieltä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 48
      687
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      38
      653
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      619
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      42
      618
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37