Lopetin vuosia sitten neuroleptien syöisen. En olisi pystynyt käymään töissä neurolepteissä., olin 23 vuotta ilman neuroleptejä, ja ihan hyvin meni.
Täissä ilman lääkkeitä
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikko ”Töissä”
- Anonyymi
Mihin työkykyinen tarttee lääkkeitä?
- Anonyymi
Mihin ihminen tarvitsee "elvistellä" ettei tarvitse lääkkeitä?
- Anonyymi
Minä olen lääkkeiden alaisena tehnyt töitä 30 vuotta. Tarvitsin lääkkeitä voidakseni hyvin. Minua lääkkeet auttoi, samoin psykiatrit.
- Anonyymi
Ajauduin kotihoitopotilaaksi iän myötä. Kovin pitkään se ei voi jatkua koska, haen kaupasta kaiken kotona laitettavat ruoka-ainekset.
Osittaisesta puilla läämmittämisestäkin vielä selviäisin, mutta jalat ovat meikällä jo heikot.
Toiset käyvät autolla kaupassa, mutta minä sinnittelen vielä repun kanssa kantamukseni kotiin. Huolettaa se hoitokotiasuminen jo ennakolta.
mies ja reppu + sauvat. - Anonyymi
Aloituksen voisi ajatella tarkoittavan myös sitä, että aikoinaan kaikki meni hyvin, kun lopetti lääkkeiden käytön, ja nyt taas olisi huonompi tilanne, ihan jopa lääkkeetkin ehkä uudelleen käytössä vuosien tauon jälkeen, ja työtkin loppuneet.
Kenties tuo aikamuoto hämää, että jutusta saa eri käsityksen, kuin ehkä on tarkoitettu. - Anonyymi
Kannattaa syödä lääkkeitä niin on töissäkin mukavampaa.
- Anonyymi
Ainakaan neuroleptejä ei kannata syödä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1852382
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722090Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442063Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia741772- 1281720
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971570Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771291Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821219Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321174- 711133