Lopetin vuosia sitten neuroleptien syöisen. En olisi pystynyt käymään töissä neurolepteissä., olin 23 vuotta ilman neuroleptejä, ja ihan hyvin meni.
Täissä ilman lääkkeitä
8
200
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikko ”Töissä”
- Anonyymi
Mihin työkykyinen tarttee lääkkeitä?
- Anonyymi
Mihin ihminen tarvitsee "elvistellä" ettei tarvitse lääkkeitä?
- Anonyymi
Minä olen lääkkeiden alaisena tehnyt töitä 30 vuotta. Tarvitsin lääkkeitä voidakseni hyvin. Minua lääkkeet auttoi, samoin psykiatrit.
- Anonyymi
Ajauduin kotihoitopotilaaksi iän myötä. Kovin pitkään se ei voi jatkua koska, haen kaupasta kaiken kotona laitettavat ruoka-ainekset.
Osittaisesta puilla läämmittämisestäkin vielä selviäisin, mutta jalat ovat meikällä jo heikot.
Toiset käyvät autolla kaupassa, mutta minä sinnittelen vielä repun kanssa kantamukseni kotiin. Huolettaa se hoitokotiasuminen jo ennakolta.
mies ja reppu + sauvat. - Anonyymi
Aloituksen voisi ajatella tarkoittavan myös sitä, että aikoinaan kaikki meni hyvin, kun lopetti lääkkeiden käytön, ja nyt taas olisi huonompi tilanne, ihan jopa lääkkeetkin ehkä uudelleen käytössä vuosien tauon jälkeen, ja työtkin loppuneet.
Kenties tuo aikamuoto hämää, että jutusta saa eri käsityksen, kuin ehkä on tarkoitettu. - Anonyymi
Kannattaa syödä lääkkeitä niin on töissäkin mukavampaa.
- Anonyymi
Ainakaan neuroleptejä ei kannata syödä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323918
- 453290
- 362862
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980