Leiki nyt hetki vielä. ❤️
Eikö sua pelota milloin tulen ja otan omani
31
646
Vastaukset
- Anonyymi
Tule jo ottamaan. En leiki sinulla. Rakastan sua! ❤️
- Anonyymi
Nyt mua alkoi pelottaa ❤️😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mua alkoi pelottaa ❤️😳
Voi kulti! ❤️🥹
- Anonyymi
Nimenhuuto. Än yy tee nyt!
- Anonyymi
Äläpä nassikka jaksa jokeltaa tyhjiä. Sivusta
- Anonyymi
Ai nyt pitäs pelottaa🤣 kumpi ehtii ensin🤔
- Anonyymi
Ap luulee olevansa jokin jumalan lahja naisille vaikka ei ole mitään mahdollisuuksia saada ketään. Antaa sen uhkailla, oot paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap luulee olevansa jokin jumalan lahja naisille vaikka ei ole mitään mahdollisuuksia saada ketään. Antaa sen uhkailla, oot paras.
Oon nainen 😳
- Anonyymi
Lei kaulassa sambaan ja oottelen Rakkaintani ♥️
- Anonyymi
Pelotteleppa vielä.
- Anonyymi
Ei se uskalla. Pyssyt lähtee heti
- Anonyymi
Peljättääkö tämä palstagubbe sinua useinkin? Kannattaa hakeutua tukiryhmään tai ryhmittäytyä noin muuten. Raitista päivää👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla. Pyssyt lähtee heti
Minkä merkkisiä ne on? Joku uuvatti bousaili joskus täällä mauseristaan
- Anonyymi
EN OLE TULOSSA TAKAS IKINÄ! EN IKINÄ! OLET SAIRAS UKKO
- Anonyymi
Ei pelota, koska pidän huolen ettei törmätä.
- Anonyymi
Olet jo ottanut näköjään, mikä vielä pelottaa?
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti tällainen hurmostila/ puberteettinen kuohuntavaihe taas päällä. Sivusta
- Anonyymi
Nämä eivät ole onneksi minulle, teille suositellaan eri naisia, ja osalle niistä naisista tulossa muutoksia mm töihin ja kotiin ja muuhun elämään. Sekoittuu helposti tänne, mutta nämä viestit saavat enemmän hakeutumaan terapiaan meidän polkulaisilla. Eivät tee vaikutusta, joihinkin syystä tai toisesta toimii.
Mutta pyytäisin näihin että pidetään polut erinä, välillä menee tosi lähelle ja osittain yhtyy ja eroavat sitten. Nämä ovat pääasiassa sinkkunaisille.- Anonyymi
Eli naisen täältä ns tilasit ja valtioko sen sulle toimittaa?
- Anonyymi
Vanaha kohta 60v mies ! Hanki nyt jo elämä ! Mitä sä täältä haet?¿??
- Anonyymi
Kovin ikä fanittaa ja pilettää
- Anonyymi
Ei pelota, koska et pysty siihen 😂
- Anonyymi
Onks sul ruskeet kengät😂
- Anonyymi
Yhet ruskeet 650€ kengät on, ruskee takki varastettiin.
- Anonyymi
Varmaan tyylipoliisi takavarikoi.
- Anonyymi
Niinkö luulet?
- Anonyymi
Mulla on hyvä ja turvallinen olla ☺️👍
Olen itsevarma. - Anonyymi
Mä mitään luule tiedän.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838