Taakse jai viela kolme maata.
Se oli ISO VOITTO ,kuittaa PETTERI PARADOKSI .
OECDn tilastossa Suomi sijalla 34.
14
238
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi.
RIIKKAPETTERI EI OSANNUT TÄTÄKÄÄN .- Anonyymi
Osaaminen jäi vajaaksi.
- Anonyymi
Petteri laskee vielä alaspäin.
- Anonyymi
Tätä päivää en olis halunnut kokea.
- Anonyymi
Petteri jarjesti tämänkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkässä juoksussa väsyy helposti .
Petteri PARADOKSI väsyi . - Anonyymi
EU:N TARKKAILULISTALLE PETTERI PAKKO JOHDATTI SUOMEN.
- Anonyymi
Mut ku Petteri PARADOKSI velanoton mestari leikkaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset näkevät nälkää .
- Anonyymi
Petteri Pula sen teki.
- Anonyymi
OECD pitää tilastoja lähes kaikesta ja kaikista maista niin ei oikein aukea mitä tilastoja tässä tarkoitetaan ja suuntakaan ei selviä korruptio tilastoista sija 34 voi tarkoittaa oikein hyvää asiaa kun terveystilastoissa ei niinkään hyvää asiaa.
- Anonyymi
Eikös talipäille mene vieläkään perille tämä johtuu mariinin hallituksen touhuista, ei minkään nyky hallituksen!! Hei, sinä aivopesty idiootti, jos perheessä on toinen tuhlaava ja toinen säästävä, kun tämä tuhlaava tuhlaa rahat ottaa velkaa vielä ja tuhlaa lisää, niin mitäs tämä säätävä joutuu tekemään, se joutuu säätämisen takia luopumaan melkein kaikesta että saa talouden kuntoon, katoppa talipää kun se on näin yksinkertaista!!! Elikkä kumman vika se on kun talous perseellään!!!!!!!!! Mariin otti velan ja orpo joutuu nyt säästämään talipäät!!!!!!!!
- Anonyymi
Petterin ydinosaamista myyntitouhut .
- Anonyymi
ORPOISMIN ISO VOITTO.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477