Parin seuraa

Toista paria yhteiseen oloon.
Saunomista..ruokaa ja rentoa yhdessä oloa vaikka koko viikonlopun ajan.
Eri harrasteita löytyy kotona ja ulkona.
Ollaan M53 atleettinen herrasmies
N48v mukava ja avoin luonne.
Pohjois-Savosta me.Te saatte olla vaikka etäältä jos pääsette liikkumaan.
Ja ns ystäväpariskunta ois se kaikkein mukava löytää..myös seksiin.
Ollaan treffien puolellla myös.

15

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kommentointi taso osoittaa jo älyllisen määrän mitä liikkuu hänellä.Tai heittää yli muutenkin.
      Ja joka homoksi kirjoittaa toisista niin taitaa olla ns oma lehmä ojassa…

    • Anonyymi

      Tervehdys pari 5348
      Olen vähän myöhään liikkeellä, kun katsoo ilmoituksenne päiväystä.
      Laadin tänne itsekin muutama viikko sitten lähes vastaavan ilmoitukden, mitä on tuo teidän.
      Tosin en silloin ollut vielä nähnyt tuota teidän ilmoitusta.
      Ollaan teitä vanhempi aviopari,65/70. Meilläkin oli ajatuksena ettei sitouduta mihinkään etukäteen, ja haemme ennen kaikkea ystäväpariskuntaa.
      Meilläkin olisi yllin kyllin tilaa touhuta yhtä sun toista, myös yökylään mahtuu hyvinkin viikonlopuksi.
      Tähän tyyliin siis ilmoiteltiin. No antakaas olla, teillehän on näköjään oltu hyvinkin kohtelijaita verrattuna siihen törkyyn mitä saimme niskaamme. Miedoimmasta päästä" Nussikaa vaan kurpat toisianne". Meno äityi aika pian niin törkeäksi, että valvojat poistivat koko viestiketjun. Mukaan lukien ilmoitukseni.
      Täytyy vaan ihmetellä tätä ihmisten asenteellisuutta, kuuluuko heidän mielestään seksistä nauttiminen vain kauniille ja nuorille?
      Enkähän edes ollut pelkkä seksi mielessä liikkeellä, ajatuksena oli että se tulee jos on tullakseen, kunhan ensin tutustutaan ja kenties ystävystytään.
      Ajatus kyllä itää edelleen mutta pistää miettimään uskaltaako ilmaista ajatuksiaan julkisesti missään, jos vastaanotto on tuota tasoa.
      Mutta toivottavasti teillä on sujunut jatkossa paremmin. Olisi mukava kuulla kokemuksista.
      Hauskaa loppukesää
      EAT. POHJOIS KARJ.

    • Anonyymi

      Mistäs päin pohjois savoa pari5348 olisi täällä olis toinen pari seuraa vailla pohjois savosta

      • Anonyymi

        Mukaan ilmoittautuu Heinävedeltä aviopari.
        N 27-vuotias 167cm 54kg sekä M 29-vuotias 176cm 82kg.
        Olisi kiva saada hyviä ystäviä kaiken kivan puuhasteluun mukaan.


    • Pari läheltä Varkautta ihan tarkkaa paikkaa vain muualla voidaan laittaa.Edelleen olla suomi24 treffien puolella sekä alastonsuomessakin..ja Kik on molemmilla meillä.Sen saa jos pari on jossain näissä aikaisemmissa chateissa myös.

      • Anonyymi

        Me ollaa paljo paljo pohjoisemmasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaa paljo paljo pohjoisemmasta

        Harmi


    • Ja nyt ois koko viikonloppua aikaa tutustua pariin?Nakuna auringon ottoa ymm

    • Anonyymi

      Kävisikö teille?
      Heinävedeltä aviopari.
      N 27-vuotias 167cm 54kg sekä M 29-vuotias 176cm 82kg.

      • Anonyymi

        Kävisi meille lomalla ollaan vielä ensi viikko t pari Varkaus


      • Anonyymi

        Se vain kuinka saadaan teihin yhteys ymm.
        Kemiakahvit olis ensin tehtävä kyllä jossain?
        Tai sopiiko tämä teille?
        Pari Varkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain kuinka saadaan teihin yhteys ymm.
        Kemiakahvit olis ensin tehtävä kyllä jossain?
        Tai sopiiko tämä teille?
        Pari Varkaus

        Sopii ja me lähdemme siitä liikkeelle että voimme ainakin kerran kokeilla miten tulemme toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ja me lähdemme siitä liikkeelle että voimme ainakin kerran kokeilla miten tulemme toimeen.

        Käy kyllä myös meille jos kemiat osuu yhtään yhteen.t varkaus pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii ja me lähdemme siitä liikkeelle että voimme ainakin kerran kokeilla miten tulemme toimeen.

        Taitaa tapaaminen tätä kautta olla haastavaa!
        Ei pysty paikkaa eikä aikaa laittamaan ymm.
        T varkaus pari


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe