🥺 💔 Kyllä mä tässä piristyn ku kevät koittaa, viimeistään 💕🤗
Etkai sä vaan aio luovuttaa
20
361
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En rakas💓💓💫
- AnonyymiUUSI
Sinäkin oot rakas ❤️🤗🤩 hyvää yötä 😴
- AnonyymiUUSI
Iisisti mies nyt !!
- AnonyymiUUSI
Pidän sinusta. Toivottavasti me vielä kohdataan.
- AnonyymiUUSI
Tuskimpa
- AnonyymiUUSI
Eiköhän me vielä kohdata ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Mä en enää piristy, mutta senhän sinä tiesitkin jo!
- AnonyymiUUSI
Koita piristyä
- AnonyymiUUSI
Yritän, nyt olen kumminkin kipeä 🤒🤧😷🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritän, nyt olen kumminkin kipeä 🤒🤧😷🤭
Paranemisia❤️ Nähän taas kun oot terve😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paranemisia❤️ Nähän taas kun oot terve😊
Kiitos, kyllä me vielä näemme kun et vain karkaa taas 😁😢❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kyllä me vielä näemme kun et vain karkaa taas 😁😢❤️
Karkaa miten😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Karkaa miten😅
Muutat pois kertomatta siitä ees mulle 😢😢💔 tai sitte muuten vaan juokset piiloon ku näet minut 😘🤭
- AnonyymiUUSI
Ei mulla ainakaan ole mitään syytä jatkaa koska hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Pakko on ja antaa muille mahdollisuus.
Toivottavasti hänesi ei luovuta varsinkaan jos olet tunteesi näyttänyt/kertonut ja kyllä varmasti vielä mielesi piristyy kun valoakin tulee enemmän.- AnonyymiUUSI
Ei ole kiinnostunut kenestä?
- AnonyymiUUSI
Aika loppuu mun omasta tahdosta riippumastttomasta syystä (sairaus) eikä se kyselle mun tahtoa tai tulevasuuden haaveita
En miettiny sulle opaskoiran roolia mies 😂
Se oliski hieni näny se ..
Naiselta - AnonyymiUUSI
En tietenkään aio. Miehelle.
- AnonyymiUUSI
No taisin jo luovuttaa kuten tiiät hyvin. 💔😢
- AnonyymiUUSI
Mistä sen voisi tietää 😢💔
- AnonyymiUUSI
En aio. Mutta en vaan osaa mennä eteenpäin tän kanssa, anna anteeks❤️ Jos tuut vähän vastaan niin sit onnistuis😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385375Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,342772Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1991760Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621482Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1401420Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi251286- 1831173
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2821037Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24953- 197843