Mitä väreilyjä kaivattusi saa aikaan?
Kyssäri iltaan
15
313
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikenlaisia. Viime aikoina on tuntunut sellainen turvallinen ja hyvä olo. Ihan kuin olisimme hypänneet yhteisille aalloille.
- AnonyymiUUSI
Minullakin on tälläinen tunne meistä. Me surffataan yhdessä tällä tunteella ja huolehditaan toisistamme.
- AnonyymiUUSI
Kyyneleet tulee silmiin kun mietin hänen luontaista kauneuttaan ja luonteensa hyvyyttä.
- AnonyymiUUSI
🥲❤️
- AnonyymiUUSI
Sydän kehrää kuin kissa.
- AnonyymiUUSI
😻
- AnonyymiUUSI
24/7 mielessä lähestulkoon. Ajatukset pyörii asioissa joita on jo tehty, ja mitä voitaisiin joskus tehdä
- AnonyymiUUSI
Ihana huippu tyyppi on hän! Tuntuu, että huumori mätsäisi, kuin myös se synkkyys mikä asuu meissä. Hän ei ehkä suuttuisi jos välillä heittelen mitä sattuu toki leikkisästi. Miehisyys ja turvallisuuskin huokuu hänestä. Hän ei varmaan jättäisi pulaan, vaan jos oltaisiin tiimi, niin oltaisiin tiimi. Se jokin sama taajuus meillä vaan on. Se kun on tai ei ole. En enää koskaan lähde suhteeseen jos ei ole samaa taajuutta, koska se ei vaan toimi pidemmän päälle. En jaksa loputtomasti selitellä itseäni ja en myöskään halua että rakkaani siihen ikinä joutuu. Hän on mun kanssa vapaa. Hän on juuri semmonen kun on ja se todellakin riittää. Mitä tulee ulkoisiin asioihin niin ne on mulle ihan sivuseikkoja. Ihana luonne puhuttelee läpi elämän ja siihen mä rakastun ja sitoudun mielelläni loppuelämäksi
- AnonyymiUUSI
Et tunne
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä hän aiheuttaa minussa vihaa ja raivoa, koska hän oli viimeksi, kun nähtiin niin todella ärsyttävä ja sanoi mulle aika ilkeästi niin se tuntui pahalta ja loukkaannuin. Murr.... Vihaan häntä.
- AnonyymiUUSI
Voi teitä lapsukaisia...
- AnonyymiUUSI
Lähinnä kylmiä väreitä tai ei mies enää mikään kaivattu ole. Väistin onneksi luodin.
- AnonyymiUUSI
Alan kiehumaan aamu viideltä, naiselta
- AnonyymiUUSI
Omani on ihan suuresti vaan.
- AnonyymiUUSI
Massun pohjassa 'kouraisee', jalat notkuu ja sydän väpättää, eikä selkokielestä tietookaan. On se vaan nii Ihana♥️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k385395Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,342782Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2001775Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621492Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1411437Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi261298- 1831183
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2821037Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24963- 197853