Jos hyvän lukemisen puutteessa olet, niin......
Kuopion kristillinen kirjakauppa
33
604
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulta puuttuu kodin peruskirjat eli Raamattu ja Virsikirja, niin heti ostoksille.
- Anonyymi
Minulla on Gideonien antamia testamentteja ja luen myös netistä muunmuassa päivän sanan.
- Anonyymi
Kristillisyys on korkeassa arvossa.
- Anonyymi
Kristillisiä kirjoja ostamaan!
- Anonyymi
Raamattu kuitenkin se tärkein on, ja se löytyy joka kodista.
- Anonyymi
Mutta jos ei noudata mitään sieltä niin ei sillä taivaaseen pääse,että on lapsena kastettu ja omistaa Raamatun.
- Anonyymi
Heh. Kaikki kirjoitukset ovat aloittajan kirjoittamia.
- Anonyymi
Olet yksinkertaisesti väärässä, mutta Raamattu löytyy joka kodista.
- Anonyymi
Ei kyllä ole,koska minäkin tänne rustaan,eikä alotus ole minun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet yksinkertaisesti väärässä, mutta Raamattu löytyy joka kodista.
Ei muuten löydy.
- Anonyymi
Paras luettava löytyy varmasti sieltä.
- Anonyymi
Vastailet itsellesi.
- Anonyymi
Sieltä mukavaa kesälukemista hakemaan!
- Anonyymi
Ulkopaikkakuntalaiset ei helposti löydä apajaan;)
- Anonyymi
Joku harhaluuloinen väittää Raamatun löytyvän joka kodista?
Ei muuten löydy meidänkään kodista, eikä tule löytymään jatkossakaan.- Anonyymi
No sinulle pitää antaa Raamattu. Otatko ison vai pienen, vai pelkästään Uuden Testamentin.
- Anonyymi
Saako sieltä pizzaa?
- Anonyymi
Yksi kristillinen kirja odottaa tuossa lukemista, Raamatun ohella.
- Anonyymi
Normaaleilla ihmisillä on tiedekirja, niin Espoossa kuin Seinäjoellakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaaleilla ihmisillä on tiedekirja, niin Espoossa kuin Seinäjoellakin
Teologia on myös tiedettä. Johannes Kastajan toiminta kiinnostaa erityisesti juhannuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teologia on myös tiedettä. Johannes Kastajan toiminta kiinnostaa erityisesti juhannuksena.
Eihän ole tiedettä.
- Anonyymi
Itsehän luen paljon Niilo Ylivainiota.
- Anonyymi
On kiva.
- Anonyymi
Ei ole kiva.
- Anonyymi
Raamattu löytynee joka kodista. Kun Raamattua lukee lähes päivittäin, niin se on jo mahtava asia. Mutta kristilliset kirjat ja julkaisut täydentävät Raamatun sanomaa ja raamatullisia opetuksia.
- Anonyymi
Eihän löydy, eikä täydennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän löydy, eikä täydennä.
Kyllä oli paljon nuoria helluntailaisten juhannuskonferenssissa Keuruulla. Vaikka sää oli viileähkö, niin silti oli tultu juhliin ja iloittiin siitä, että oli löydetty Jeesus. Kun löytää Jeesuksen ja tulee uskoon, niin se on kallein asia maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli paljon nuoria helluntailaisten juhannuskonferenssissa Keuruulla. Vaikka sää oli viileähkö, niin silti oli tultu juhliin ja iloittiin siitä, että oli löydetty Jeesus. Kun löytää Jeesuksen ja tulee uskoon, niin se on kallein asia maailmassa.
Eihän ole. Helluntailaisia on 1,2 % Suomen väkiluvusta.
Pahimpia ovat uusapostoliset ja Livets Ord porukka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole. Helluntailaisia on 1,2 % Suomen väkiluvusta.
Pahimpia ovat uusapostoliset ja Livets Ord porukka.Sinulle olisi tärkeää osallistua kristillisiin tilaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle olisi tärkeää osallistua kristillisiin tilaisuuksiin.
Miksi minun pitäisi osallistua tilaisuuksiin, joissa sanotaan satujen olevan totta?
- Anonyymi
Kesälomalla on aikaa lukea.
- Anonyymi
Ostan yleensä rihma kirpiltä luettavat .
- Anonyymi
Vapaassa maassa on oikeus valita.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810