Voi. Miten nyt. Pitääkö YLE:n eliitin nyt ajaa itse tai... käyttää julkisia kulkuneuvoja niinkuin tavikset?
HS: Ylen johto menettää BMW:n – Myös autonkuljettajasta luovutaan
Helsingin Sanomat kysyi Yleltä, miten johtoryhmä kiristää yhtiön kukkaronnyörejä.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/bbbbd3cb-2076-4ec9-a2fa-db2aca3de5a8
Ylen johto menettää BMW:n ja oman kuljettajan
10
204
Vastaukset
- Anonyymi
Nöin ne veronmaksajien rahoilla ovat mässäilleet, kaikki edut pois niiltä.
- Anonyymi
IL: Tällainen on BMW, josta Yle-pomot joutuvat luopumaan. Vuosimallin 2020 BMW 530e xDrive -lataushybridistä ollaan luopumassa.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/963806bf-e125-4328-86a8-97dc2c21411a - Anonyymi
Yle kostaa ja tilalle tulee bentleyt tai rollsit
- Anonyymi
Vittu te perussuomalaiset ootte ihan saatanan tyhmää porukkaa. Oletteko kuulleet koskaan leasing autoista?
- Anonyymi
Persut oo koskaan ymmärtäneet talouden päälle. Ihan kun vaan katsoo tämän hetken valtiovarainministerin touhuja ja valtion budjettia. Matematiikan opinnot käytettiin piirtelemällä hakaristejä pulpettin.
- Anonyymi
Ei ne aja autoilla, ainakaan omilla rahoillaan. Ne sekoilee lentokoneissa. kävelee natsikulkueissa ja höylää veronmaksajien rajat kansanedustajien taksimatkoihin.
- Anonyymi
Onnea! Pakkomielteinen persukortti pelattu 4.kommentissa! Kotiinlähtiessäsi voit käydä kassan kautta ja nostaa sieltä 65 ruplaa kommentointi bonuksena.
- Anonyymi
Se bemari maksoi silti oli se leasing tai oma, senkin maksoi veronmaksajat, eikä tarvii olla edes vassari tajutakseen tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea! Pakkomielteinen persukortti pelattu 4.kommentissa! Kotiinlähtiessäsi voit käydä kassan kautta ja nostaa sieltä 65 ruplaa kommentointi bonuksena.
Oliko vassarilla vielä ruplia, matkaa itärajan taakse koskaan palaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko vassarilla vielä ruplia, matkaa itärajan taakse koskaan palaamatta.
Venäjämielinen äärivassari tarvitsee niitä aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883304Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3312919Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911576Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421344Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621282Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741010
- 791007
- 117970
- 72934