Minulla oli ja on haluja useaan mieheen ja mieheni ja vakkarini tietää tästä halustani.
Vakkarin työnantaja on jarjestänyt miesvaltaisella alalla virkistys viikonloppuja ja olen ollut 14 kuukauden aikana 4 kertaa mukana.
Eniten miehiä on ollut mukana 17 miestä ja meitä naisia oli 2 olimme kaikkien miesten kanssa.
Kukaan ei käyttänyt kortsuja.
Vähiten miehiä on ollut 12 ja tuolloin olin yksin.
Minut on kutsuttu ulkopuolisena "pikkujouluna" mukaan.
Onko muita naisia joita kiihoittaa tulla miesporukan panemaksi vaikka vähän pakottamallakin?
Onko muita naisia
15
2057
Vastaukset 15
- Anonyymi
Olen kateellinen sinulle!
Minäkin haluaisin miesporukan yhteiseksi naiseksi.
Voisin mielelläni lähteä mukaasi viihdyttämään miehiä.
Olen 23v avoliitossa oleva nainen. - Anonyymi00004
Meitä on useíta naisia jotka olisivat halukkaita miesporukan panemaksi.
Olen suostunut kun oma mies on halunnut tietää montako miestä vaimon paikat kestää.
Mökillä olin kuuden miehen kanssa viikon yhtenä kesälomana enkä tiedä paljonko minua pantiin mutta todella paljon.
Tykkäsin olla miesten "pikku huorana" kuten jotkun sanoivat minua pannessaan. - Anonyymi00005
Tuollaiseen porukkaan olisi ihana näin miehenäkin päästä mukaan.
M44 - Anonyymi00024
On hienoa olla mökillä kun voi kulkea alasti usean alastoman miehen kanssa.
Miehet ottaa minut tosi usein ja nautin täysin vapaasta seksistä.
En pode morkkista kun tämä on oman miehen järjestämä tilaisuus minua varten. - Anonyymi00025
Kyllä minullakin semmoinen kutka,,että tekee mieli olla useamman miehen naitavana...Tekee todellla hyvää kun miehet naivat kunnolla,,,ei mitään hempeilyä.. Joskus on vaan paikat niin hellät,,ettei seuraavina päivinä edes tule mieleen naida...RVA 57
- Anonyymi00031UUSI
Mieheni sai kokeilee vierasta ekan kerran vuosia sitten, aluksi epäröin lähinnä onko tosissaan vai fantasia. Aivan ihana mies hellä ja kestävä pystyi pidättää laukeamista jolloin pystyin nautti samaan useemman orgasmin. Miehen innostus vaan lisääntyi, alkoi ehdotella useempaa miestä joiden kanssa harrastaisin ryhmää. Keskustelimme ketä kutsuisi mökillemme, miehelläni paljon tuttuja moottori urheilun harrastuksen vuoksi. Mieheni keksikin hän järjestää sauna illan, kutsuu neljä parasta kaveriaan mökille. Idea erikoiselta tuntui ehdotti porukka tulee juhlii iltapäivällä saunoen ja kuppia ottaen. Ehdotti tulisin mökille illalla klo. 21 menisin aittaan jossa nukumme mökillä ollessa, laittaisin silmä suojat ja eroottisen asun päälleni joita käytän mieheni kanssa. Suostuin en näkisi kavereita enkä tunnistaisi myöhemmin heitä, musiikkia kuuntelin peiton alla kun ovi avautui. Joku miehistä tuumasi täälläkö se iltapala onkin, peitto vedettiin pois melkein yhteen ääneen sanoivat miten naitava vaimosi onkaan. Mieheni, sanoinhan iltapala viimesen päälle, lähden siivoo mökkiä ja laitan boolin loppu yöksi. Hoitakaa vaimo kunnolla yhdessä, tunsin useemmat kädet vartalollani olin täysillä heti mukana. Kerrankin sain munaa kunnolla suuhun, pimppaan ja kakkoseen yhtä aikaa. Aamulla mies kertoi kaverit panneet kaksi tuntia yhtä mittaa, muisti kuvaa itsellä ollut nukahdin kun ovi suljettiin miesten siirtyessä mökille takaisin. Kihelmöivä tunne kun miehen kaverit käy kotonamme, enkä tiedä yhtyikö tämä kaveri kanssani. T. Milla
- Anonyymi00026
Sain jälleen kutsun vakkarin työnantajan virkistyspäiville 5.6-7.6 olen miesvaltaisen yrityksen ulkopuolinen nainen.
Nyt jo tutut miehet panee meitä naisia vuorotellen.
Joku nainen kirjoitti olevansa halukas mukaan.
Mukaan mahtuiai varmaan vielä pari naista jotka varmasti saisi kaikkia miehiä.
Usein olemme olleet yrityksen mökillä viikonlopun 2-3 naista ja 12-17miestä ja seksiä on ollut kaikkien miesten kanssa.- Anonyymi00028
Kun on useita miehiä naista kohden niin naisena et koskaan tìedä kuka sinua seuraavaksi panee.
Kun olet kävelemässä alasti alastomien miesten keskuudessa ja mies ottaa kädestä ja joko panee jopa keittiön pöytää vasten tai ohjaa sänkyyn tai sohvalle.
Yleensä kun yksi alkaa panemaan sinua niin toiset katsoessaan tulee mukaan odottamaan vuoroaan. - Anonyymi00029
Miehet ovat 23-61v useimmiten, ääripäät on 18v 19v ja yksi 72v yrityksen perustaja on vanhin mutta vielä halukas seksiin.
- Anonyymi00030UUSI
Teillä on kadehdittava juttu!
Onnea teille!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen271539- 751289
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841241Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101074Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291035- 72936
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.90899Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok142732Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86697- 146614
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54613- 28598
- 50589
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13589Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91587Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä23581- 37568
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94566- 46553