Minulla oli ja on haluja useaan mieheen ja mieheni ja vakkarini tietää tästä halustani.
Vakkarin työnantaja on jarjestänyt miesvaltaisella alalla virkistys viikonloppuja ja olen ollut 14 kuukauden aikana 4 kertaa mukana.
Eniten miehiä on ollut mukana 17 miestä ja meitä naisia oli 2 olimme kaikkien miesten kanssa.
Kukaan ei käyttänyt kortsuja.
Vähiten miehiä on ollut 12 ja tuolloin olin yksin.
Minut on kutsuttu ulkopuolisena "pikkujouluna" mukaan.
Onko muita naisia joita kiihoittaa tulla miesporukan panemaksi vaikka vähän pakottamallakin?
Onko muita naisia
13
1946
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kateellinen sinulle!
Minäkin haluaisin miesporukan yhteiseksi naiseksi.
Voisin mielelläni lähteä mukaasi viihdyttämään miehiä.
Olen 23v avoliitossa oleva nainen. - Anonyymi00004
Meitä on useíta naisia jotka olisivat halukkaita miesporukan panemaksi.
Olen suostunut kun oma mies on halunnut tietää montako miestä vaimon paikat kestää.
Mökillä olin kuuden miehen kanssa viikon yhtenä kesälomana enkä tiedä paljonko minua pantiin mutta todella paljon.
Tykkäsin olla miesten "pikku huorana" kuten jotkun sanoivat minua pannessaan. - Anonyymi00005
Tuollaiseen porukkaan olisi ihana näin miehenäkin päästä mukaan.
M44 - Anonyymi00024
On hienoa olla mökillä kun voi kulkea alasti usean alastoman miehen kanssa.
Miehet ottaa minut tosi usein ja nautin täysin vapaasta seksistä.
En pode morkkista kun tämä on oman miehen järjestämä tilaisuus minua varten. - Anonyymi00025
Kyllä minullakin semmoinen kutka,,että tekee mieli olla useamman miehen naitavana...Tekee todellla hyvää kun miehet naivat kunnolla,,,ei mitään hempeilyä.. Joskus on vaan paikat niin hellät,,ettei seuraavina päivinä edes tule mieleen naida...RVA 57
- Anonyymi00026
Sain jälleen kutsun vakkarin työnantajan virkistyspäiville 5.6-7.6 olen miesvaltaisen yrityksen ulkopuolinen nainen.
Nyt jo tutut miehet panee meitä naisia vuorotellen.
Joku nainen kirjoitti olevansa halukas mukaan.
Mukaan mahtuiai varmaan vielä pari naista jotka varmasti saisi kaikkia miehiä.
Usein olemme olleet yrityksen mökillä viikonlopun 2-3 naista ja 12-17miestä ja seksiä on ollut kaikkien miesten kanssa.- Anonyymi00028
Kun on useita miehiä naista kohden niin naisena et koskaan tìedä kuka sinua seuraavaksi panee.
Kun olet kävelemässä alasti alastomien miesten keskuudessa ja mies ottaa kädestä ja joko panee jopa keittiön pöytää vasten tai ohjaa sänkyyn tai sohvalle.
Yleensä kun yksi alkaa panemaan sinua niin toiset katsoessaan tulee mukaan odottamaan vuoroaan. - Anonyymi00029
Miehet ovat 23-61v useimmiten, ääripäät on 18v 19v ja yksi 72v yrityksen perustaja on vanhin mutta vielä halukas seksiin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623