Minulla oli ja on haluja useaan mieheen ja mieheni ja vakkarini tietää tästä halustani.
Vakkarin työnantaja on jarjestänyt miesvaltaisella alalla virkistys viikonloppuja ja olen ollut 14 kuukauden aikana 4 kertaa mukana.
Eniten miehiä on ollut mukana 17 miestä ja meitä naisia oli 2 olimme kaikkien miesten kanssa.
Kukaan ei käyttänyt kortsuja.
Vähiten miehiä on ollut 12 ja tuolloin olin yksin.
Minut on kutsuttu ulkopuolisena "pikkujouluna" mukaan.
Onko muita naisia joita kiihoittaa tulla miesporukan panemaksi vaikka vähän pakottamallakin?
Onko muita naisia
Anonyymi-ap
1
939
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kateellinen sinulle!
Minäkin haluaisin miesporukan yhteiseksi naiseksi.
Voisin mielelläni lähteä mukaasi viihdyttämään miehiä.
Olen 23v avoliitossa oleva nainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078