Golfkallavesi Savilietelampeen

Anonyymi-ap

Ollaan nyt tarkkana ( vaalit tulossa ) ketkä Kuopion rakennelautakunnassa ja valtuustossa kannattavat tätä hyödytöntä tosi pienelle piirille tarkoitettua kepinheiluttelua. On aivan päivänselvää ettei siellä ole tavan kuopiolaiselle mitään sijaa, turistista puhumattakaan. Isoja puheita kyllä kuuluu, aivan utopiaa. Tässä on jo luvattu hankkeen synnyttäjiltä yhtä sun toista, isoo ja kaunista, mitä ei terveeltä pohjalta syntyneiden ideoiden tarvitse tyrkyttää ja esittää. Kuvitelkaa, lämmin kesäpäivä, hevosenpaskan lemu tunkeutuu aivoihin asti ja tarttuu vaatteisiin et varmasti tietää tallin takana käyneensä. Haluaisin nähdä jonkun turistin ilmeen paikan päällä? Maistuisiko kahvi?

8

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääni rakennelautakunnan varastopäällikölle.

• Anonyymi

Ai että sanoit hyvin "ääni rakenne...", mistä sinä keksitkin. Oikeesti, katkeruus on syöpä.

• Anonyymi

Taitaa olla jopa laitonta antaa jollekin porukalle kaupungin maa-aluetta hallintaan, mistä ei ole mitään todellista positiivista kehittävää näkemystä muilla kuin käärmettä pyssyyn ajavilla. Maljanlahdelta 1aari nurmikkoo vuokralle, kaupungin puolesta kairalla reikä, kahvia S-marketista, näin ei pilata holtittomasti luontoa.

• Anonyymi

Tämä aihe pidetään ylhäällä.

• Anonyymi

Ei näitä liikunnallisia toimia kykene hoitamaan muut kuin ne, kenellä on oma pää, kroppa ja terveet arvot urheiluun. Suutarit pysyköön lestissään.

• Anonyymi

Missä on Kuopion paras suutari?

• Anonyymi

Eipä paljon turhempaa ajanvietettä voi olla kuin puttailla pientä valkoista palloa reikään.
      Ilmankos laji on vanhojen seniilien huru-ukkojen suosiossa.

• Anonyymi

Älytön koko ajatus, ei jatkoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe