Kertokaa minulle se miksi heti alkaa vittuilu, kun kerron miksi pidän Tytin tai Kimmon puheista tai miksi makuuhuoneeni seinällä on Paavo ja Päivi Lipposen kuvat. Olen perinyt puolueelle uskollisen demarin ajatukset isäntäni, joka jäi viinakaupasta tullessaan Tunturimopollaan mulliauton alle ja nuo Paavon kuvat äidiltäni, joka kuoli toissajuhannuksena kirkkorekeen. Molemmilla oli pyhäpuvun vasemmassa taskussa Kalevi Sorsan lähettämä sorsaa sullekin-vaalimainos, jossa oli sorsansuolikeiton keitto- ja maustamisohje. Niin ollaan oltu tiukasti työväenpuolueen kannattajia, että isä kerran pyrskähti itkuun ja sanoi, että jos hän vielä kerran saa työpaikan, niin kyllä hän kapitalistilta kottia ottaa monta sataa ja seuraavana aamuna nukkuu puoleen päivään. Mutta vielä siihen, että miksi mulle vittuillaan? Kiurun kuvaa ei ole minun seinällä, mutta serkulla Porissa on ihan harvinainen kuva siitä, kun hän ei puhu mitään tyhmiä. Siitäkö se johtuu?
Vaikka kuinka yritän olla kunnon demari, niin aina on joku mulle piruilemassa
15
109
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tarina näin yön selkään.piristi.Sul on kirjallisii lahjoja.Joku vois jopa luulla tätä satiiriks tai ironiaks.tai sarkasmiks.
- Anonyymi
Kyllä ne SDP:läiset on - RUNKKUJA - Ei siitä pääse mihinkään !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne SDP:läiset on - RUNKKUJA - Ei siitä pääse mihinkään !
Heh, olen samaa mieltä. Niin ovat.
- Anonyymi
Ettäkö satiiriksi tai ironiaks. Niinkö. Vakavissani minä kysyn. Sisareni, joka on appedissana tuolla seurakunnassa, köyrii ja pitää yhtä sen pappitolvanan kanssa, kirjoitti mun puolestani esirukouskirjeen niistä vittuiluista tuolle Lindtmanille. Sille, joka jätti sementit yöksi siihen autoon ja lähti Valion pirtelylle. Ei tullu vastausta, mutta Lindtmanni kyllä haukku sen Stalinin puolesta yli puoli Eduskuntaa. Kyllä tuntu siltä, että se on ihan sen Stalinin ittensä perillinen. Niin hienoin kääntein sekin munas ittensä koko kansan itkuisten silmien alla. Niin, että on siinä vaan ristiriita kun perisyntinä sain hyvän perikateuden ja silti mulle vittuillaan aina kun on pimeää tai valoisaa.
Sano nyt mikä on. Riistoporvarit, älkää te neuvoo. Vain sosialisti voi tietää sen miksi ja miten vittuillaan.
Kyllä minä uskollisena sosialismin opit tunnen. Se on niin, että nälkä lähtee syömällä ja akka lähtee juomalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö satiiriksi tai ironiaks. Niinkö. Vakavissani minä kysyn. Sisareni, joka on appedissana tuolla seurakunnassa, köyrii ja pitää yhtä sen pappitolvanan kanssa, kirjoitti mun puolestani esirukouskirjeen niistä vittuiluista tuolle Lindtmanille. Sille, joka jätti sementit yöksi siihen autoon ja lähti Valion pirtelylle. Ei tullu vastausta, mutta Lindtmanni kyllä haukku sen Stalinin puolesta yli puoli Eduskuntaa. Kyllä tuntu siltä, että se on ihan sen Stalinin ittensä perillinen. Niin hienoin kääntein sekin munas ittensä koko kansan itkuisten silmien alla. Niin, että on siinä vaan ristiriita kun perisyntinä sain hyvän perikateuden ja silti mulle vittuillaan aina kun on pimeää tai valoisaa.
Sano nyt mikä on. Riistoporvarit, älkää te neuvoo. Vain sosialisti voi tietää sen miksi ja miten vittuillaan.
Kyllä minä uskollisena sosialismin opit tunnen. Se on niin, että nälkä lähtee syömällä ja akka lähtee juomalla.Tuo kokoomuslainen nimismies, joka tahtoo haarukan ja veitsen kun syö kirkonkylän parpaarissa, kysyi multa, että olenko minä se mulkkudemari, joka vielä jäi puolueeseen vaikka sataman ahtaajien osasto pieksi henkihieveriin. Niitten mielestä kun oon hinttirikkuri kun juon koffin 2,5 prosenttista valkopurkkikaljaa ja lakkovahtina päästän juopon demariveljeni hakatun vaimon töihin konttorille.
Se nimismies kysy siksi, että se saakurin demaripamppu oli käyny tekemässä rikosilmoituksen minusta, yliviattomasta kunnon demarista. Syy ei selvinnyt, mutta mahto liittyä sen itsensä rupiperZeen omiin potkuihin.
- Anonyymi
Minäkin haluan olla kunnollinen, joka suuntaan aivan kaikesta mitättömästä suutani pieksävä demari. Haluan että mulle nauretaan salaa, ei julkisesti.
- AnonyymiUUSI
Etkö huomaa, että ne piruilijat ovat ay-demareita. Uskovat itse olevansa jalosukuisia.
- AnonyymiUUSI
Koen puoluetoverit ilkeiksi puukottajiksi. Puolue on kuin ruokakaupan jono Uralin taustan pikkukaupungissa. Kun pääsee hyllyjen ääreen, ne ovat tyhjiä ja siinä samalla sinusta tehdään siihen syyllinen.
Noin se toimii SDP:ssäkin. - AnonyymiUUSI
Eroa demareista. Kun niin teet, saat palkkiona hyvinvointia muitten mukana.
- AnonyymiUUSI
Ei näistä myrkkysienistä eroon pääse. Mun toissakolmannen akan isä kun on se satamaosaston lyijyperse, joka on ollu osaton puheenjohtajana jo varmaan kolomekymmentä vuotta ja on pilannut mun elämäni tyttärensä häistä lähtien. Se punasirppi kun kaiken osti elantolaisesta Työväen kaupasta, oli tuonu sieltä meijän hääkakkua varten rusinapussin, jossa olikin kuivia lampaanpaskapapanoita. Mitä tuosta punasirpistä sitten sanot, varsinkin jos oot onnellinen riistoporvari, ja niinku oot.
Ei demareista eroon pääse ees nimeään vaihtamalla. Kerran demari aina sen Stalinin perillinen. Tosin en oo perinyt muuta kun sen mustuneen karhunkyrpäluun, jonka huijari koltta oli myynyt viinamyrkytyksestä toipuvalle täyshullulle isälleni.
Niin, että demari oon, sellainen samanlainen ku muutkin, luulen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei näistä myrkkysienistä eroon pääse. Mun toissakolmannen akan isä kun on se satamaosaston lyijyperse, joka on ollu osaton puheenjohtajana jo varmaan kolomekymmentä vuotta ja on pilannut mun elämäni tyttärensä häistä lähtien. Se punasirppi kun kaiken osti elantolaisesta Työväen kaupasta, oli tuonu sieltä meijän hääkakkua varten rusinapussin, jossa olikin kuivia lampaanpaskapapanoita. Mitä tuosta punasirpistä sitten sanot, varsinkin jos oot onnellinen riistoporvari, ja niinku oot.
Ei demareista eroon pääse ees nimeään vaihtamalla. Kerran demari aina sen Stalinin perillinen. Tosin en oo perinyt muuta kun sen mustuneen karhunkyrpäluun, jonka huijari koltta oli myynyt viinamyrkytyksestä toipuvalle täyshullulle isälleni.
Niin, että demari oon, sellainen samanlainen ku muutkin, luulen.Yhtä hulluko?? Ei kait.
SDP:llä oli kaiketi aikoinaan jotain hyvääkin mutta se meni täysin piloille silloin kun se kiisteli SKDL:n kanssa ay mafian herruudesta. Muutoin hyvä idea mutta kun SDP silloin päästi SKDL ajattelua sisäänsä, eikä ole siitä eroon päässyt!
Siksi punamuumeja voi katsoa kieroon!- AnonyymiUUSI
Kysy Sorsa Säätiöstä. Sieltä löytyy sosialistisia valmiiksi valehdeltuja totuuksia.
Niitä demari voi valehtelematta esittää totena.
Kyllä porvareilla on paljon oppimista. Ei vaan ole säilötty valmiiksi valehdeltuja kapitalistisia totuuksia. Anonyymi kirjoitti:
Kysy Sorsa Säätiöstä. Sieltä löytyy sosialistisia valmiiksi valehdeltuja totuuksia.
Niitä demari voi valehtelematta esittää totena.
Kyllä porvareilla on paljon oppimista. Ei vaan ole säilötty valmiiksi valehdeltuja kapitalistisia totuuksia.Porvareita kun ei ole enää, niitä oli joskus Hansa aikana mutta ne on kaikki haudattu. Silti porvarillinen talous edelleen on se jolla hyvinvointiin voihaan yltää, sosialismi tyylisellä se ei etene hyvinvointiin päin vaan enemmänkin pahoinvointiin!
- AnonyymiUUSI
Näitä aloituksia lisää😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun65226758- 1151649
MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall1741529Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on2751437Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l301378Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o111316Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin1441232- 601139
- 1231084
- 721055