että löytäisin ikäiseni ystävämiehen, koska koen tarvitsevani lenkki- ja halaamis kaverin. Ensin asuttaisiin omissa asunnoissa ja kun ikää tulee lisää yhdessä.
Siitä haaveilen
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntuu turvallisemmalta kävellä ystävän kanssa rankkojen vuosien kokemusten´takia!
- Anonyymi
Tuskaani olen ehkä vuodattanut ja kohta olisikin aika poistua. Tulee nimittäin merkityksellinen päivä…vuosipäivä. Se on merkattuna kyllä. Tilanne joka johti tänne alunperin ..ikuisena haaveilijana opin siitä. Omalla tavalla tosi kiitollinen siitä. Tästä matkasta ylipäätään. Annan tunteiden tulla ja mennä. Aina en osannut kyennyt pystynyt ja aina ja aina pakenin. Pakenin sitä kaikkea mikä tuhosi jo aikanaan sillon alussa. Pakenen ehkä vieläkin vähän. Kaikissa meissä asuu pahuus ,se vaan on olemassa. kun sanoista tulee tekoja kun tuntee fyysistä kipua ja silti loputtoman rakkauden loputtoman uskollisuuden . Ääriviivat syvenee ja kipuun turtuu. Toivon ihmisille onnea ja rakkautta. Isoiten heille joita elämä on riepotellut. Rakastan täällä äärettömästi heitä jotka rinnalleni nostin. Kiitollinen niin monesta. Paljon uutta edessä. Heillä. Ja minulla. Haluan uskoa. Haluan oppia. Haluan luottaa vielä. Antaa mahdollisuuden. Mahdollisuuden hänelle? pohjimmiltani pehmeä, kuplassani kivoimmillani. Elän niin. Myös siinä uudessa? Ei tarvitse olla mitään enempää
❤️J- Anonyymi
Miksi esiinnyt J:nä? Olet ihan dorka
- Anonyymi
Taisit itse mennä tähän speciaali kaveruutta huijaukseen ja nyt teet saman toiselle. Lapin kuuma peruna.
- Anonyymi
Sinä olet hyvä ja kiltti mies J. Pysy aina sellaisena. Älä anna pelolle valtaa. Minä olen aina lähelläsi. 💜voima sydämessäsi sanot vain fazer ja elämä jatkuu💗sinulla on 3 hyvää syytä jatkaa sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289