Satuja ja tarinoita

Anonyymi-ap

11

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kätevää hommaa. Minä en vastaa mistään enkä mihinkään. Tilinumero liitteenä, palkkionmaksua vastaan.

• Anonyymi

Kysykää mitä mieltä tuo mies on kaupunginjohtajasta. On joskus puhunut että tilaa lentokoneen jonka perässä on iso lippu missä lukee kaupunginjohtajasta että piip on piip. Joskus vielä kerron sen kaupunginjohtajalle. Saavat ryppyä rakkauteen.

• Anonyymi

Onneksi on löytänyt itselleen tekemistä torstaille - tekee sitä, missä on hyvä.

• Anonyymi

Eiköhän sivari kohta ilmianna ketjun ja poistata. Ei kestä kritiikkiä eikä eriäviä mielipiteitä.

• Anonyymi

Sivariko=

• Anonyymi

Kysykääpä mitä mieltä on pienluokista ja erityistukea tarvitsevista jne.Voipi olla yllätys kun kertoo että niiden paikka ei ole koulussa missä ns. normaaleita oppilaita. Toki ei ehkä tohdi myöntää että on tuota mieltä julkisesti,vaikka on siitä puhunut monelle epävirallisesti.
      Silti jotkut äänestää häntä.

• Anonyymi

No onhan se nähty, että kalajoella äänestetään väkisillä kepulaista vaikka olisi rehellisiäkin ihmisiä äänestyslistoilla.

• Anonyymi

Pallinkiillottaja sivari.

• Anonyymi

Kenen palleja kiillottaa? Kaupunginjohtajan? Vaikka sitä on haukkunut kyllä yhdellä rumalla sanalla kaveripiirissä ja koulussa. Mutta voi silti mielistellä kun kohtaa,selän takana puhuminen on ihan yleistä kaikilla.

• Anonyymi

Tänään taas pentujen paini treenit ja tuo valvoo siellä illan.

• Anonyymi

Äänestääkö joku tuota rasistia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3047
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2664
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe