Kierrän kaukaa kaupat joiden aulassa on sähkö- ja puhelinliittymiä tai sanomalehtiä tyrkyttäviä feissareita.
'Kadulla' en tee mitään kauppoja, enkä halua että kauppareissuani häiritään tyhmillä kysymyksillä, ikään kuin en itse osaisi ostaa ja tilata mitä tarvitsen.
Lisäksi olen vakuuttunut, että jos tuote on oikeasti hyvä, sitä ei tarvitse noin tunkeilevasti markkinoida.
Kauppiaat hoi!
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Kerjäläiset ja kaupustelijat tekee saman inhoreaktion. Kuten myös parveilevat musu-joukot. Ukot etenkin. Siivotkaa edustanne!
- Anonyymi
Jos Lipelaarit olisivat vallassa, niin tällaista ei tapahtuisi.
- Anonyymi
Taitavat liperaalit olla vallassa siellä missä minä käyn ostoksilla koskapa mihinkään noista en ole törmännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavat liperaalit olla vallassa siellä missä minä käyn ostoksilla koskapa mihinkään noista en ole törmännyt.
Sokoksella ja prismassa ei ole, eikä vähään aikaan pilkon cittarissakaan.
Mutta kauppakadun s-marketissa, tokmannilla, keskustan cittarissa niitä maanvaivoja löytyy.
- Anonyymi
Ihan hyvä kun sinäkin menet muualle.
Itseä ei onneks kaupustelijat haittaa - Anonyymi
aivan loistava keskusteluavaus. En äänestä ikinä enää persuja ja ottaa pattiin kun audit pyyhältää aina ohitseni.
- Anonyymi
Aivan yhtä loistava avauksen kommentoiminen.
- Anonyymi
Elä nyt valehtele alkossa käyt kummiskin oli myyjä tai ei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068