Moi!
Haluaisin kuulla millaista nitan ratsutallissa on? Jos ratsastat siellä/olet käynyt/ niin voitko kertoo et onko siellä esim. Hyvät tilat, mukavat opettajat, kiltit hevoset, kenttä/maneesi, yms.
Iso kiitos niille, jotka kertoisivat millaista siellä on!
Olen menossa niiden kesäleireille 99,99% ja jos olet menossa nitan ratsutallin yleisleirille, olisi kiva tutustua etukäteen! :D
Nitan ratsutalli
5
2154
Vastaukset 5
- Anonyymi
Meen sinne ehkä, minkä ikänen oot?
- Anonyymi
Moi! Harrastan ratsastusta siellä ja on todella kiva talli :)) opettaja on mukava ja suurin osa hevosista kilttejä käsitellä (Pari herkempää) tallila on kenttä joka on valaistu sekä hyvät tarhaus ja laiduntamis ympäristöt. Meen siihen yleis leiri 2! :)
- Anonyymi
Hommat kusi perniössä, asian voi ihan todentaa julkisista oikeudenkirjoista
- Anonyymi00004
Oon menossa:D
- Anonyymi00006
Älkää vain maksako hälle hevosleireistä ja kymppikorteista. Hälle maksettu lasten leirit, on lopettanut toiminnan eikä ole siitä edes ilmoittanut. Poistanut puhelinnumeronsa ja sähköpostinsa. Rahoja ei ole palauttanut. Mainostaa edelleen tiktokissa ja facebookissa uusien leirien alkua ja uusia kymppikortteja. Facebookissa vastasi kerran pyytäen sähköpostiosoitetta että lähettäisi infoa maksun palautuksesta ja korvauksesta, mut eipä mitään ole kuulunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77958
- 73822
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut100567- 42561
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158502- 26481
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132472- 45439