Onko kirjailija ja "oikeustieteilijä" Jarkko Tontti puolueen jäsen?
On tätä nykyä (liian) usein keskustelemassa Kulttuuriykkösen perjantaistudiossa - ainakin kerran kuussa. Tuo oikeistolaisuutensa selkeästi esiin ja tuntuu rakastavan omaa (varsin korkeasointista) ääntään Joka kerta mainostaa myös oikeusoppineisuuttaan. -En ole juuri perehtynyt tuotantoonsa, mutta on kuulemma moneeen kertaan palkittu kirjailija. En aio lukea mitään hänen tuotannostaan - äijän ääni jo ärsyttää - pelkään provosoituvani ja tulen tuomituksi kommunistina.
Mutta jos ei vielä ole puolueen jäsen, niin eikö Riikka Purran ja kumppaneiden kannattaisi värvätä puolueen riveihin tällainen kulttuuripersoona ja antaa hänelle näkyvä rooli. Hänestä voisi tulla Teemu Keskisarjan kaltainen kulttuurieliitin edustaja, jollaisia persuissa lienee melko vähän.
Jarkko Tontti perussuomalaisten jäsen?
Anonyymi-ap
2
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Jarkko Tontti kannattaa Argentiinan Javier Mileita, jonka mielestä kaikki muu paitsi kohdut pitää vapauttaa valtion holhouksesta. Lisäksi Tontti kannattaa Gazan tuhoamista, koska kyseessä ei ole kansanmurha, vaan sopiva historiallinen analogia on liittoutuneiden pommitukset natsi-Saksaa vastaan.
- Anonyymi
Jarkko Tontti on Ylen Kulttuuriykkösen perjantaipalaverin vakiojäsen. Ehkäpä hän onkin trolli, jonka tarkoitus on tehdä koko ajatus oikeistoälymystöstä naurettavaksi. Aiemmin Yle värväsi kyseiseen tehtävään Jari Ehrnroothin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275