kumi palamaan

teinikorolla

Onnistuuko kumin polttaminen mitenkään 3 litran S-typellä automaattivaihteilla?

9

2785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia...

Mitäköhän moisella tiedolla tekisit?

• teinikorolla

No kun olen tuota teini-ikäluokkaa ja saan välillä isän jaguaaria lainaan, mutta en pääse sillä hehkuttelemaan testosteronitasoani pillurallilla. Vaikka kuinka polkee kaasua, niin ei inahdustakaan kuulu renkaista. Taitaa olla ainoa keino jarruttaminen...
        Toisaalta oma teinikorollani polttaa kumia ihan sikana, mutta siinä onkin manuaalivaihteet.

...en ole uskaltanut koittaa, mutta mitähän tapahtuisi jos pistäisin vaihteen vapaalle, psinsidin toisella jalalla kaasua ja toisella jarrua, pykälä silmään kovilla kierroksilla ja jarru ylös? Voiko koko kosla hajota?

• luistonesto
        teinikorolla kirjoitti:

No kun olen tuota teini-ikäluokkaa ja saan välillä isän jaguaaria lainaan, mutta en pääse sillä hehkuttelemaan testosteronitasoani pillurallilla. Vaikka kuinka polkee kaasua, niin ei inahdustakaan kuulu renkaista. Taitaa olla ainoa keino jarruttaminen...
        Toisaalta oma teinikorollani polttaa kumia ihan sikana, mutta siinä onkin manuaalivaihteet.

...en ole uskaltanut koittaa, mutta mitähän tapahtuisi jos pistäisin vaihteen vapaalle, psinsidin toisella jalalla kaasua ja toisella jarrua, pykälä silmään kovilla kierroksilla ja jarru ylös? Voiko koko kosla hajota?

Eikö faijas kertonut kuinka luistoneston saa pois päältä ? Myös jarrun painaminen auttaa kun etupyörät hidastaa niin takapyörät sutii :)

• voit
        teinikorolla kirjoitti:

Sen kun vaan vetäiset D:n silmään, kun kaasu on pohjassa. Kyllä se sen tietenkin kestää. Niinhän se tehdään man.laatikollakin. Muista varmistaa, että asfaltti on kuiva, niin palaa tyylikkäämmin. Ja kaikki kaverit katsomaan!

• S 4.0

Tiesitkö mitä sileäksi polkemasi takakumit S-typeen maksavat?
      Itse keväällä sellaiset ostin, ja muistaakseni Pirellin P-Zero Asymmetrico 235/50ZR17 maksoi hieman vajaat 300 euroa/kpl.
      Joten luistonesto pois päältä ja anna palaa. Kyllä se ihan hyvin suttaa!

• kosla

Pitäisi ostaa kanssa 16" 225 renkaat S-typeen ja olen miettynyt, että millä saisi sen jumalattoman rengasmelun pienemmäksi. Nykyiset on Pirellin 6000-sarjaa ja äänekkäät kun pirut.

• S 4.0
        kosla kirjoitti:

Pitäisi ostaa kanssa 16" 225 renkaat S-typeen ja olen miettynyt, että millä saisi sen jumalattoman rengasmelun pienemmäksi. Nykyiset on Pirellin 6000-sarjaa ja äänekkäät kun pirut.

Pirellin 6000-sarjaa en henk.koht. ole koskaan kokeillut, joten vaikeaa verrata. Luulisin renkaan pintakuvion perusteella sen olevan ennenkaikkea märänkelin rengas, eikä välttämättä kaikkein hiljaisin.
        Hankkimani Pirellin Pzero on S-typen alkuperäisrengas. Tutkin keväällä muitakin vaihtoehtoja, mutta lopulta sitten päädyin samaan vanhaan.

Mitenkään huippuhiljainen ei ole P zerokaan, sillä sen ominaisuuksien painopiste lienee taroituksellisesti pito- ja nopeanajon ominaisuuksissa, ei niinkään alhaisessa melutasossa.

Löysin netistä linkkejä saksalaisten tekemiin rengasvertailuihin (en nyt valitettavasti muista osoitteita), ja siellä kerrottiin samaa. Hiljaisempiakin kumeja löytyy.
        Minua Pzero ei melunkaan puolesta ole häirinnyt, muilta ominaisuuksiltaan se on hyvä rengas, paitsi että lähes loppuunajettuna muuttuu märällä pinnalla aika liukkaaksi. Kaupungissa tuppasi luistoneston valo vilkkumaan aivan yhtenään :-)

• hiljaiset?
        kosla kirjoitti:

Miten kykenet polttamaan rekaita äänettömästi?

• näinhän
        hiljaiset? kirjoitti:

Miten kykenet polttamaan rekaita äänettömästi?

tietysti käyttämällä äänenvaimenninta. urpo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      197
      6332
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      243
      4253
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3535
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      52
      3360
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      89
      3312
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2846
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      74
      2412
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2367
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2336
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1917
    Aihe