Miksi vasliitto ja vihreät eivät pääse edes oppositiossa 10% kannatukseen?

Anonyymi-ap

Onhan se nyt todella surkeaa.

Vaan onhan siihen syynsä, sillä molemmat puolueet ovat ääripuolueita. Vasliitto on perustettu kommunistiselle pohjalle, vihreät on taas alunperin perustettu pehmeän terrorin liikkeeksi Itä-Saksassa, perustajina mm. entisiä natseja - faktaa.

Molemmat puolueet siis keräävät ääripään ihmisiä riveihinsä, heitä ei vaan ole niin paljon.

36

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja molemmat kamppailee samoista äänestäjistä.

      • Anonyymi

        Totta sekin.


      • Anonyymi

        Sehä on hyvä.


    • Anonyymi

      Sehän naurattaa.

    • Anonyymi

      Persun peppukipuilu vain jatkuu:)

      • Anonyymi

        Mikä tässä liittyy persuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä liittyy persuihin?

        Se että kerrotaan totuuksia ääriliikkeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kerrotaan totuuksia ääriliikkeistä.

        Siis vasureista ja vihreistä.


      • Anonyymi

        Otappa kantaa itse avaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa kantaa itse avaukseen.

        Eihän vassari häiriköt ikinä ota.


      • Anonyymi

        Saitko siis peppuun?


    • Anonyymi

      "Miksi vasliitto ja vihreät eivät pääse edes oppositiossa 10% kannatukseen?"

      Eivät ilmeisesti ole äärivihervasudemusosialistit vielä päättäneet miten heidän (demut, vasut ja hirvetä) yhteinen vaalikoneistonsa äänestää seuraavissa vaaleissa. Nythän EU vaalien jälkeen kierros tuli täyteen... ilmeisesti alkaa alusta eli demarit saa seuraavaksi vasujen ja hirveiden äänet???

    • Anonyymi

      Mitä höpötät? Viime vaalit(2024 eu vaalit) joissa Vasemmistoliitto oli niin kannatus oli melkein 20 prosenttia.

      • Anonyymi

        Eduskuntavaaligallup on se mikä ratkaisee.


      • Anonyymi

        Mitäs tyhmä?


    • Anonyymi

      Jos vassut on hallituksessa, niin kannatus on 7%.

    • Ääripersujen ääri-ihmiset äärijaksavat ääritellä muita viikosta toiseen.

      • Anonyymi

        Ei teitä tarvi ääritellä, te olette sitä.


      • Anonyymi

        Sanoo kommari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kommari.

        Juu, kaikki muut paitsi äärimmäiset ääripersuääret ovat kommareita, sehän tiedetään.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Juu, kaikki muut paitsi äärimmäiset ääripersuääret ovat kommareita, sehän tiedetään.

        No sinä nyt olet vassari, ja varmaan myös työtön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt olet vassari, ja varmaan myös työtön.

        Jeo jep, kolme työtä vain on.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Jeo jep, kolme työtä vain on.

        Sanoo sosialisti joka luulee kaikkia persuiksi.


      • Anonyymi

        Te sosset tänne teette valtavasti avauksia persuista.


    • Anonyymi

      Maaseutua halveksuvalle Fatty M Diarrhealle ainakin tuntuu kelpaavan kaikki lahjukset. Vastenmielinen aatteiltaan.

      • Anonyymi

        Karmea läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmea läski.

        äänestän häntä jatkossakin


    • Anonyymi

      Totta. Eikä perussuomalaiset ole koskaan päässeet 25 % kannatukseen. Ajatella, mitä luusereita.

      SDP rules.

      • Anonyymi

        Eikä SDP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä SDP.

        Saa kannatusta vain koska on oppositiossa.


    • Puoluuet on vallanut Kettuakka porukka.Miehet kaikoneet puoluuesta.
      Tuollaisilla turhanpäiväisillä viherpiiperäjä/seta touhuilla on aika kävellyt ohi.
      Nämä kaksi,vihr/vas.on vielä pienempiä seuraavan eduskunta vaalien jälkeen.
      Ainoa mahdollisuus saaha miehiä eduskuntaan ja ensisijaisesti Puolueen PUHEENjotaksi..

    • Anonyymi

      Te perushumalaiset unohdatte että itse olette natseja!

      • Anonyymi

        Vain te äärivassut näette natseja joka paikassa.

        Otan osaa siihen, että olet luuseri.


    • Anonyymi

      Vihreät ja persut tulee jäämään pikkupuolueiksi, kun muut puolueet on kopsanneet niiltä niiden ydinidean.

      Kaikki puolueet, persuja lukuunottamatta, ovat torjumassa ilmastonmuutosta.
      (tosin turhaan, koska idean kannattajia on globaalisti vähän ja yhä vähenemään päin. Eli se sota on jo hävitty)

      Persujen maahanmuutto kriittinen idea on samoin omaksuttu jo muihin puolueisiin. (Tanskassa demarit otti se oikein ykköstavoitteekseen)

      • Anonyymi

        Vihreät ja vassut ei vastusta edes haittamaahanmuuttoa yhtään.


    • Anonyymi

      Kansa ei tykkää niistä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe