Mies, jos näet naisen kauniita muotoja läpinäkyvän paidan alta, rintaliivit tai sitten nännit....alkaako ottamaan eteen julkisella paikalla ;)?
Tämä saa tosi spicyksi, jos on ihana mies, josta olen kiinnostunut ja hän käy kuumana tähän minussa, ja paikassa jossa "ei saa" eli esim.terassi tai kaupungilla.
Tietysti, että tissit on muutenkin hyvät ja kauniit, kiinteät ja keskisuuret.
Haluan kuulla erilaisia näkemyksiä miehiltä.
Mies katsotko jos näet läpinäkyvän paidan alta muodot...
16
423
Vastaukset
- Anonyymi
No eipä tuolla ny ole mitään vaikutusta siihennottaako eteen vaiko eikö opettelin jo ajat si jot turha seisottaa kun ei kuitenkaan saa tosin johtuu yleensä siitä että on sellainen paikka hetki ettei nainen itse kehtaa
- Anonyymi
Lisää hei kommentteja!
- Anonyymi
Terassilla heti monsteri kouraan ja vatkaamaan.
- Anonyymi
Kyllä siitä pitää johonkin poistua :D. Valitettavasti.
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Ei liivejä alle.
Kiitos. - Anonyymi
Nykyisin salilla näkee naisia shortseissa, joissa takasauma menee syvälle pyllyvakoon, siten, että molemmat pakarat näkyvät pyöreänä. Siinä sitten samalla neito pyllistelee ja treenaa pakaroita. Shortsit vielä mikropituiset. Tasan tarkkaan tietää, että miehet katsovat tuommoista ilmestystä.
- Anonyymi
Katselen näkymiä kyllä ja joskus iskee kova stondis. On joskus joku nainen seisokin huomannutkin .
- Anonyymi
Kyllä sitä välillä ottaa eteen kun kuumaa naisia katselee.
- Anonyymi
Naiset sitten valittelee ,ettå miehet katselevat rivosti,saattavat jopa tarttua kiinni tarjolla oleviin herkkuihin
Pitäääkö sitten näytellä niitä tissejä?
Tai persettä tiukoissa ihonmyötäisissä legginseissä?
Kyllä kai se naisia kiihottaa,kun äijät kuolaa.
Mutta sitten kitistään jos mies innostuu vähän taputtelemaan.
Pitäisköhän miestenkin ruveta taas käyttömään kalukukkaroa.
Vähän naisia kiihottamaan vaihteeksi.
Karl von Kuk - Anonyymi
Kyllä kiihottaa tosi paljon läpinäkyvät paidat, toivoisin että oma vaimokin pitäis julkisilla paikoilla ja saisin nähdä miten vieraat miehet tuijottaa sen tissejä 😊
- Anonyymi
Mulle kävi aikoinaan yhtenä kesänä lähijunassa pikku tapaus. Mä luin metro lehteä rautatieasemalla junassa, kun siihen vastapäätä istahti minihameinen kimuli. Se ei varmaan hokannu, kun mä kattelin siitä lehdenreunan alta sinne hameen alle. Pikku narustringit yritti suojata jotenkin paljaita paikkoja, mutta enemmän ne paljasti. Kai se kimuli tiesi mitä mä kattelen, kun en selannut lehteä, pienet kiiltävät tipat valuivat haarakiilan välistä. Laskin lehteä ja huomasin kuinka nännit puskivat kireää paitaa. Emme puhuneet mitään, mutta silmäilyt toisiimme oli kuuma kutsu. Ikäväkseni mulla oli suuri laattakeikka menossa töissä, enkä voinut vastata neidon kesäiseen kutsuun.
- Anonyymi
Todella hienoo . Naiset laittakaa vaan pelimerkit esille . ei ne kulu siinä . ja jotainhan tänne kaivataan katseltavaksi . muutakinkuin puutinin ja rumpin pärstää. HYVÄ TYÖT !!!!
- Anonyymi
Minusta se on kaunista katsottavaa jos nainen on upee mikset katsoisi mielelläni ❤️
- Anonyymi
Eilen olin itse pukeutunut mesh-paitaan ja siellä mustat pitsiliivit alla. Sain katseita. Ja kyllä se kiihotti :)
- Anonyymi
Kyllä kun näkee rinnat(nännit) paidan läpi niin alkaa kiinnostaa katsella.Alkaa puntissa jäykistymään..t.61ukm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924