Jos olet onnistunut verkostostamme huolimatta rikastumaan ole valmis tekemään toivoidemme mukaan.
Jätä kaikki varasi valtiolle,me pidämme niistä huolta.
Surmaa lopulta itsesi. Olet kuin kutemaan noussut lohi jonka on aika poistua työn tehtyään.
Vasemmiston toive.
3
62
Vastaukset
Meinaat siis sosialistin olevan kuin kyttyrälohi, sehän kutee vain kerran ja kuolee pois!
- Anonyymi
Vasen laita ei hyväksy kansalaisten menestystä tai vaurastumista. Jos näin pääsee käymään olisi parempi jos kansalainen on kuin kyttyrälohi..:=)
Vasen kööri sallisi vain ay-johtajien ,vasemmiston politikkojen ja heidän valitsemien virkamiesten vaurastumisen.
Muut tuntuvat olevan heidän mielestä rikollisia joilta on saatava varat pois keinolla millä hyvänsä.
Hyvin ovat onnistuneet! Onnittelut!
Olemme kirkkaasti köyhin Pohjoismaa.
Lisää Kiuruja,Antti ,älliä Tuppuraisia Tuomiojia jne ...niin tuhoudumme varmasti.
Venäjä on hyvillään kun idiootit kateuden kiihkossa pilaavat maansa talouden keskenään.
Vasen laita kylvää suomalaista kateutta .Ovat valmiita maksamaan satasen,jotta toiselta saa viisikymppisen pois. Anonyymi kirjoitti:
Vasen laita ei hyväksy kansalaisten menestystä tai vaurastumista. Jos näin pääsee käymään olisi parempi jos kansalainen on kuin kyttyrälohi..:=)
Vasen kööri sallisi vain ay-johtajien ,vasemmiston politikkojen ja heidän valitsemien virkamiesten vaurastumisen.
Muut tuntuvat olevan heidän mielestä rikollisia joilta on saatava varat pois keinolla millä hyvänsä.
Hyvin ovat onnistuneet! Onnittelut!
Olemme kirkkaasti köyhin Pohjoismaa.
Lisää Kiuruja,Antti ,älliä Tuppuraisia Tuomiojia jne ...niin tuhoudumme varmasti.
Venäjä on hyvillään kun idiootit kateuden kiihkossa pilaavat maansa talouden keskenään.
Vasen laita kylvää suomalaista kateutta .Ovat valmiita maksamaan satasen,jotta toiselta saa viisikymppisen pois.Niinhän se on aina ollut, olen seurannut sitä jo -50 luvulta asti. Eivät opi, koska ajattelu on heille pahin synti, mihin voivat langeta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924