Hallituksen seikkailut

Anonyymi-ap

No nyt sitten Lonkeron ja sihteerin työt on vakinaistettu! Eikös Niemen agenda ollut, kun Pekka potkittiin pois, että hallinnosta vähennetään? Lisää uskottavuutta!

28

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinkas tässä näin kävi, no ensinnäkin kuka halusi Lonkeron tuohon virkaan, yksi hallitusjäsen joka edustaa samaa seuraa eli Nokian judoa ja sitten sihteeri joka on saman hallitusjäsenen ystävä/ kaveri eli tämä on sitä hyväveli/sisar toimintaa.

• Anonyymi

Kyllä sä sitten jaksat tota samaa levyä pyörittää. Vuodesta toiseen. Etkö jo tajua, ettei ketään kiinnosta sun jatkuva ininä. Ootko katkera Tuijan ex kun jaksat pahaa oloa täällä joka toinen viikko itkeä? Menehän elämässä eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä sitten jaksat tota samaa levyä pyörittää. Vuodesta toiseen. Etkö jo tajua, ettei ketään kiinnosta sun jatkuva ininä. Ootko katkera Tuijan ex kun jaksat pahaa oloa täällä joka toinen viikko itkeä? Menehän elämässä eteenpäin.

Miksi et kestä totuutta ? Oletko tuijan nykyinen vaikutaako valehtelu teidä suhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kestä totuutta ? Oletko tuijan nykyinen vaikutaako valehtelu teidä suhteeseen.

Oi se on niin ihanaa. Ethän tykkää huonoa?

• Anonyymi

Tämä kommentoija ei ole kovinkaan lukenut ihminen. Näkee kirjoitustyylistä. Työttömänä pitkäänkin?

• Anonyymi

Kuka on lonkero.

• Anonyymi

Tämänkin ketjun aloittaja taitaa olla itse ex-tj. Näin minulle on annettu ymmärtää että hän jaksaa palata näihin aiheisiin säännöllisesti.

• Anonyymi

Ihan aiheelista palata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan aiheelista palata?

Jos haluat vaikuttaa asioihin niin osallistu liittokokouksiin.

• Anonyymi

Moni piti Lehdeksen toimintaa epäasiallisena ja huonona, mutta nyt on rumaa ja likaista miten kehtaatte.

• Anonyymi

Onko näihin ollut julkinen haku vai menikö kavereille suoraan?
      Eikö pitänyt tulla Pariisin jälkeen hakuun, siihen asti rauhoitettiin tilanne.

• Anonyymi

Homma toimii niin peukut. Plussat asiakaspalvelusta ja kommunikaatiosta . Ei mulla muuta. Rei!

• Anonyymi

Aloittaja vastaa itse. Hienoa!

• Anonyymi

Kiitettävästi pyörii. Toimisto tosi hyvä. Neuvoa asioissa pyytänyt ja annettu. Kiitos ja kumarrus.

• Anonyymi

Niin käy kun dilidoa ei kehtaa ottaa salille. Mutta jollai se liike on korvattava.

• Anonyymi

Kertoisiko joku miksi tämä hallituksen persu on avannut vaalitilin jonkun toisen piikkiin eikä omalla nimellä? Outoa!

• Anonyymi

Kyseinen kaveri elää yhteiskunnan tuilla ei duunis vuosi kymmeniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen kaveri elää yhteiskunnan tuilla ei duunis vuosi kymmeniin

no miksi tili toisten nimiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee tuet jos saa itselleen euroja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa tukiin. Jos on omaisuutta niin se lasketaan vähennyksenä esimerkiksi toimeentulotuessa.

• Anonyymi

Opettele vaaleja koskevaa lakia. Ehdokas EI SAA itse kerätä itselleen varoja eikä edes hallita tiliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele vaaleja koskevaa lakia. Ehdokas EI SAA itse kerätä itselleen varoja eikä edes hallita tiliä.

Vaalikeräyksen saa järjestää puolueyhdistys tai yksinomaan ehdokkaan hyväksi toimiva yhdistys.

Eikä varsinkaan yksittäinen henkilö! Tässä kierretään tukijärjestelmää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalikeräyksen saa järjestää puolueyhdistys tai yksinomaan ehdokkaan hyväksi toimiva yhdistys.

Yhy yhy. Harmi, että Karpo on kuollut. Mutta hei, sinähän voisit ryhtyä uudeksi Karpoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko judoonkin eksynyt noin kateellisia ja katkeria vihervassareita. Hitto mitä myrkyttäjiä ja kaiken tuhoajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko judoonkin eksynyt noin kateellisia ja katkeria vihervassareita. Hitto mitä myrkyttäjiä ja kaiken tuhoajia.

Työttömiä vätyksiä ne on. Mutta ehkä se on sama kuin vihervassari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisia? Siitä kun joku elää loisena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisia? Siitä kun joku elää loisena?

Vaalirahoituksen pyytäminen yksityishenkilöiltä ei ole loisimista. Asumistuen, toimeentulotuen ja työttömyyskorvauksen tai työmarkkinatuen "nauttiminen" sen sijaan on juuri kuten sanoit, loisimista.

• Anonyymi

Miten tämä keskustelu liittyy judoon?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      313
      2818
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2614
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1420
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70