Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

Anonyymi-ap

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän

86

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaha

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei ole ollut kovinkaan monipuolista sanottavaa aikoihin näihin guben sensaationaalisiin avauksiin. Masentaako pojua?

• Anonyymi

Ai P-nainen?

• Anonyymi

Punaiset hiukset.

• Anonyymi

Vanha punapää.

• Anonyymi

Nii se on se Sally Spectra

• Anonyymi
        UUSI

T.Upee Järvelä. Entinen oxidantti.

• Anonyymi

Sellanen kolmen lapsen äiti. Polyamorinen.

• Anonyymi

Miksi joku anonyymi palstalainen pilaisi minun elämäni? Se ei kuule onnistu, jos en anna sen onnistua. Älkää olko heikkoja!

• Anonyymi

Voi miten joku pilaa elämän juttelemalla?

• Anonyymi

Sellanen punapää pikkuakka.

• Anonyymi
        UUSI

Olemme gubbe varmasti nyt jäljillä targettisi suhteen. Olkoon voima kanssasi🥱

• Anonyymi

Viinap!ruko?

• Anonyymi

Ei ainakaan äsken ollut. Vanhemmat naiset saunoo 😆

• Anonyymi

Sellanen punahiuksinen rupikonna.

• Anonyymi

Lopeta tommonen saa täällä kiljottaa

• Anonyymi
        UUSI

Anteeks mutta voitko kertoa hieman selkeämmin tuon?
        Kiitos!

• Anonyymi

Taasko teillä raukoilla on kaksi eri ihmistä sekoittuneet mielissä?

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän nämä gubbeuutisia lukevat yritä maalittaa joko jonku ämmin näiden guben solvausten taakse tai kokea, että hän puhuu samaisesta henkilöstä. Esim aikuisten koulutettujen naisten bravuuri voi olla itkeä, että a puhuu bstä rumasti @internet, vaikka b on ollut se jolla on mitään asiaa tai sanottavaa ollutkaan. Aika epähumanistista

• Anonyymi

Etköhän pilannut elämäs ihan itte. Ja monen muunkin siinä sivussa.

• Anonyymi
        UUSI

Ja sinustako tämä aloittajagubbe sitten kirjoittaa vai? Taidat olla aikamoinen tarinatäti kun heti itsesi tunnistit. Mitä muuten tarkoitat monen elämän pilaantumisella? Ettet vain niiden henkilöiden asioiden sotkeentumista, joita olet sekoittanut villityksiisi? Ehkä heidän kannattaa miettiä paremmin jatkossa mihin investoi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinustako tämä aloittajagubbe sitten kirjoittaa vai? Taidat olla aikamoinen tarinatäti kun heti itsesi tunnistit. Mitä muuten tarkoitat monen elämän pilaantumisella? Ettet vain niiden henkilöiden asioiden sotkeentumista, joita olet sekoittanut villityksiisi? Ehkä heidän kannattaa miettiä paremmin jatkossa mihin investoi

Että siinä sulle kolmoisleuka ja sinun pitsit

• Anonyymi

Se yrittää sotkea toisten suhteita.

• Anonyymi

Älkää puhuko tolleen mun huushollarskasta!

Ainoa ihminen täälä palstalla josta oikeasti jopa pidän. Helvetillinen sisu ja luonne kun terrierillä👍

Halailkaa muumit toisianne niin tuntuu paremmalta🤣

• Anonyymi

🤣🤣

• Anonyymi

Johan meni suut suppuun :D

• Anonyymi

Joskus sekin sisu loppuu yllättäen keskenkaiken lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on kuule puhuttu jo aikoja sitte.

Heti kun saan talon hän tulee sinne kyökin puolella ja tarjoilemaan paikallisille pullakahveja.

Olen nähnyt sieluni silmin sen pirullisen virneen kun naapurin emännät Taina ja Marjaana ojentaa kättään kohti pullalaaria:)

Tämä on hyvä ja luotettava ihminen ja pitää vieraat semmosessa kurissa ettei tarvi enää sen koommin tarjottaviin sijoittaa eikä vetää yhtäkään tekohymyä naamalle. Eikä tuu ittekkään juostua turhaan jääkaapille hänen valvovan silmänsä alla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on kuule puhuttu jo aikoja sitte.

Heti kun saan talon hän tulee sinne kyökin puolella ja tarjoilemaan paikallisille pullakahveja.

Olen nähnyt sieluni silmin sen pirullisen virneen kun naapurin emännät Taina ja Marjaana ojentaa kättään kohti pullalaaria:)

Tämä on hyvä ja luotettava ihminen ja pitää vieraat semmosessa kurissa ettei tarvi enää sen koommin tarjottaviin sijoittaa eikä vetää yhtäkään tekohymyä naamalle. Eikä tuu ittekkään juostua turhaan jääkaapille hänen valvovan silmänsä alla!

🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus sekin sisu loppuu yllättäen keskenkaiken lopullisesti.

Samoin tuo kyrääminen ja sitten saat katua mihin olet elämäsi hassannut. Oho kuolin enkä nauttinut hetkeäkään elämästä, kyttäsin vain muiden asioita ja tein aamusta iltaan töitä rikastuttaakseni jotain sieluttoman ahnetta kusipäätä. Mieti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin tuo kyrääminen ja sitten saat katua mihin olet elämäsi hassannut. Oho kuolin enkä nauttinut hetkeäkään elämästä, kyttäsin vain muiden asioita ja tein aamusta iltaan töitä rikastuttaakseni jotain sieluttoman ahnetta kusipäätä. Mieti.

Taidat nyt piikitellä väärää kohdetta.
        Mut se on fine, ei siin mitää...

• Anonyymi

Sitä että kun tarpeeks kauan sinnikkäästi
        väkisin on sisukas eikä välttämättä saa jostain
        mitään mikä antais toivoa jostain hyvästä niin saattaa tuntua turhalle ja merkityksettömälle,
        ja sit se sisu voi loppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä että kun tarpeeks kauan sinnikkäästi
        väkisin on sisukas eikä välttämättä saa jostain
        mitään mikä antais toivoa jostain hyvästä niin saattaa tuntua turhalle ja merkityksettömälle,
        ja sit se sisu voi loppua.

No joo, näinhän se on, tosi syvällinen näkökulma tosta. Toivotaan että tää on hänelle lähinnä joku tylsien ja turhautuneiden elämänkohtien täyte. Ei kannata pitää kaikkia muniaan samassa korissa, vai mitä? Sisukin kannattaa sijoittaa järkevästi, sen voin sanoa omakohtaisesti hyväksi neuvoksi.

Mut en mä tiiä, onko sisu hyvä asenne elävien olentojen suhteen? Ehkä mieluummin kärsivällisyys ja lempeä jämeryys antaa paremman tuloksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, näinhän se on, tosi syvällinen näkökulma tosta. Toivotaan että tää on hänelle lähinnä joku tylsien ja turhautuneiden elämänkohtien täyte. Ei kannata pitää kaikkia muniaan samassa korissa, vai mitä? Sisukin kannattaa sijoittaa järkevästi, sen voin sanoa omakohtaisesti hyväksi neuvoksi.

Mut en mä tiiä, onko sisu hyvä asenne elävien olentojen suhteen? Ehkä mieluummin kärsivällisyys ja lempeä jämeryys antaa paremman tuloksen?

Lähinnä mietin vaan sitä et jos joku on oikeesti sellanen josta pidät yhtään ja sitä kohdellaan noin ku tässäkin niin kannattaa ehkä sanoo siitä. Vieläku voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä mietin vaan sitä et jos joku on oikeesti sellanen josta pidät yhtään ja sitä kohdellaan noin ku tässäkin niin kannattaa ehkä sanoo siitä. Vieläku voi.

Oma vika jos spämmää liikaa et jengi hermostuu. Muijalla vaan kuppi lentää nurin harvinaisen usein. Kyl mä välitän, mut en ala ketään määräileen. Ja ton sorttiselle ihmiselle on muutenkin ihan turha mitään elämänneuvoja tarjota🤣🤣saa olla mun puolesta mitä ite haluaa, ei ole kirjottelu mua haitannut. Öitä vaan!

Areenassa just pyörii mul Kikka elokuva, mut ei kovin hyvä, aito Kikka oli naisellinen ja kuuma, ei mikään ärsyttävä pikkukakara. Siks heikko valinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma vika jos spämmää liikaa et jengi hermostuu. Muijalla vaan kuppi lentää nurin harvinaisen usein. Kyl mä välitän, mut en ala ketään määräileen. Ja ton sorttiselle ihmiselle on muutenkin ihan turha mitään elämänneuvoja tarjota🤣🤣saa olla mun puolesta mitä ite haluaa, ei ole kirjottelu mua haitannut. Öitä vaan!

Areenassa just pyörii mul Kikka elokuva, mut ei kovin hyvä, aito Kikka oli naisellinen ja kuuma, ei mikään ärsyttävä pikkukakara. Siks heikko valinta.

Todella kaunis nainen. Kuuma blondi mieskin hothothot😛

https://youtu.be/iYRHM3e9A7U?si=DKOCQmV-X-_QMpNI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/RqtNE-1SQZk?si=AcueDjTTGTrOkHwH

Kikkaapa tietenkin....
        Tiesiks et se muikkeli ei muuten ees juo.
        Siis se ketä täällä kiusataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkaapa tietenkin....

Mut kuin vaa, ei sillä näytä olevan väliä
        tai merkitystä kenellekään.
        Nii eikä se ees ite kirjota mitä luulette sen kirjoituksiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kuin vaa, ei sillä näytä olevan väliä
        tai merkitystä kenellekään.
        Nii eikä se ees ite kirjota mitä luulette sen kirjoituksiksi.

Mä välitin, kuten monta kertaa aiemminkin ja oon ihan v.tun iso apina täälä. Peace, sister🌛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä välitin, kuten monta kertaa aiemminkin ja oon ihan v.tun iso apina täälä. Peace, sister🌛

No ei se kyllä tainnut ilmetä mitenkää.
        Toivottavasti jää hyvät muistot ja mieli ku ei oo enää toista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkaapa tietenkin....

Teen sulle sinne keittiöön sellaset pehmustetut seinät ja kaikki kupit paksua kunnon vammasmuovia niin et kun alat heitteleen, niin ovi vaan kiinni ja tungen jointin luukusta sit kun oot pari tuntia riehunut. Kyllä tiedän ihan kaiken mikään ei pysy minulta salassa, ettäs tiiät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen sulle sinne keittiöön sellaset pehmustetut seinät ja kaikki kupit paksua kunnon vammasmuovia niin et kun alat heitteleen, niin ovi vaan kiinni ja tungen jointin luukusta sit kun oot pari tuntia riehunut. Kyllä tiedän ihan kaiken mikään ei pysy minulta salassa, ettäs tiiät.

Muuten jees mut jointit ei oo mun juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeks kaikki, harmi etten saa nähdä sitä keittiöö tai muutakaan ikinä.
        En jaksa enää tätä.
        Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se kyllä tainnut ilmetä mitenkää.
        Toivottavasti jää hyvät muistot ja mieli ku ei oo enää toista

Hei oikeesti...oon tosi pahoillani, mut ainoa joka nyt välittää susta, eli minä, on varsinainen kusipäisyyden suurmestari ja jääkylmä, kostonhimoinen noita-akka. Mitä v.tttu oikein kuvittelit?

Niin että lopeta toi uikutus, vsikka kieltäytyisit työpaikkaeduista palkankorotusta ei ole tulossa hamaan iänkaikkisuuteen, joten parempi vaan et jatkat hommaasi eli muumien kidutusta, as before. Otan sit yhteyttä jos saan jonkun uunon ostaan sen talon minkä oon valinnut.

See ya!

🍒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei oikeesti...oon tosi pahoillani, mut ainoa joka nyt välittää susta, eli minä, on varsinainen kusipäisyyden suurmestari ja jääkylmä, kostonhimoinen noita-akka. Mitä v.tttu oikein kuvittelit?

Niin että lopeta toi uikutus, vsikka kieltäytyisit työpaikkaeduista palkankorotusta ei ole tulossa hamaan iänkaikkisuuteen, joten parempi vaan et jatkat hommaasi eli muumien kidutusta, as before. Otan sit yhteyttä jos saan jonkun uunon ostaan sen talon minkä oon valinnut.

See ya!

🍒

Mulla ei hajuakaan kuka sä oot.
        Katos siinähän se ongelma onkin, kun väännätte ja syytätte joistain noista tässäkin mainituista ihan ulkopuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

See ya!

🍒

Sieltä ne kypsät marjat nyt tippuu suoraan suuhun. Ennustus siis pitää Kirsikka paikkansa sinusta. Olet vain rahan perässä juokseva lurjus. Eikö se rikas vanha mies suostunutkaan ostamaan taloa ja autoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ahne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ne kypsät marjat nyt tippuu suoraan suuhun. Ennustus siis pitää Kirsikka paikkansa sinusta. Olet vain rahan perässä juokseva lurjus. Eikö se rikas vanha mies suostunutkaan ostamaan taloa ja autoa?

🍌🍌🍌🍌🍌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍌🍌🍌🍌🍌

😋😋😋😋😋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ahne?

Minä, et sä oo muru

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat nyt piikitellä väärää kohdetta.
        Mut se on fine, ei siin mitää...

Ehkä sunkaan ei kannata aamua loivennella pätemällä palstaguben teksteihin jotain omituista hetulaa. Kunhan sanon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kikkaapa tietenkin....

Mitä yksinpuhuva tai oikeammin yksinkirjoitteleva mies tämä ns kiusaaminen on? Taitaa olla sitä kun aikuinen äijä raapustelee itselleen solvauksia ja esittää itselleen kuinka tämä sattuu. Harmiton hupiukko olet siinä mielessä ressukka

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis ns yhtiönne lihakset, et aivot?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä, missä tämä klinikka sijaitsee? Olen tosi tosi pipi sick

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

See ya!

🍒

Miksi gubbe tämä vanhat säkit- emoji taas- mitä tunnelmaa tai mielialaa se kuvaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ahne?

No esim sinä clout hunger mikä lie monger

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🍌🍌🍌🍌🍌

Tämä on minun liikeidea OF banaani feast

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itelläs on alapään huulet menny suppuun jo ajat sitten ja läpikin käyttämättömänä kasvanut umpeen. Pöheikkös täys hämähäkinseittiä🕷

• Anonyymi

Miten se voi sen pilata jos ollu niin hölmö että erehyit pirihuoraa naimaan

• Anonyymi

Kuka?Naapurin mieskö?

• Anonyymi
        UUSI

Ehkäpä joku teki siitä pirihuoran, joku johon ei olisi pitänyt luottaa koskaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka?Naapurin mieskö?

Kerro ny eka himmeä tyyppi gubelle ja kaikille, että mistä Pihlavasta tai Rajakylästä puhut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ny eka himmeä tyyppi gubelle ja kaikille, että mistä Pihlavasta tai Rajakylästä puhut

Miten minusta tuntuu, että jonku naapuria hyvin laajalla skaalalla tavoittelevan kyselijän tulisi mennä lepäämään

• Anonyymi

onneton mainoslogan itsestäsi. muutamat pitkästyneet jaksaa huomioda säälistä sun jutut.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta jotenkin kuitenkin nurkkakukka koet, että tämä äijä jota luulet banaalin kateuden kohteeksesi on joku muu?

• Anonyymi

Kaksi miestä yrittää tehdä naisesta hullua ja väittävät että hän tässä on hullu vaikka ovat sitä itse!!

• Anonyymi

No se on huomattu. Leikkiköön aikansa.

• Anonyymi

On niitä useampi.

• Anonyymi
        UUSI

ketkähän ja ketä naista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ketkähän ja ketä naista?

N naisesta eli minusta

• Anonyymi
        UUSI

No mutta siinähän on jo neljä säkkiä lyöty yhteen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä useampi.

Haluatko kertoa tästä kyseisestä rupusakista lisää vai jotenkin jakaa vastuuta vai mikä homma?Sivusta ja guben ns lausuntoon en niin kovin innokkaasti lähtis mukaan, eli eka kommentti, mutta keskustellaan silti tästä asiasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä useampi.

Oletko joku palliton sivustaseuraaja vai?

• Anonyymi

Lopeta se vainoaminen täysin vastakohtaistasi vanhempaa ihmistä kohtaan.

• Anonyymi
        UUSI

Millä tavalla koet, että nämä palstan klovniäijän kirjoitukset realisoituu vainoamiseksi? Oma kokemus kun ei riitä esimerkiksi mitä tulee näihin jonkun joutaviin aloituksiin. Ihan vain sillä yleisellä tasolla kirjoitin, että tällainen main character- kokemus voi karahtaa karille nolosti🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla koet, että nämä palstan klovniäijän kirjoitukset realisoituu vainoamiseksi? Oma kokemus kun ei riitä esimerkiksi mitä tulee näihin jonkun joutaviin aloituksiin. Ihan vain sillä yleisellä tasolla kirjoitin, että tällainen main character- kokemus voi karahtaa karille nolosti🤔

Toki sillä saattaa helttoja heilutella ja muiden asioita pilata aikansa kunnes kärähtää permanenttiaan pahemmin

• Anonyymi
      UUSI

-p!imeyden voimat ^r*m blogspot com $ >~~~++++nsaSUPOjp,'>> suomen armeija + ? //+ |up$$, * ' .helsinki säDEminä

• Anonyymi
        UUSI

Kääntäkää edes mummot

• Anonyymi
      UUSI

s,o.s

• Anonyymi
      UUSI

luftwaffen

• Anonyymi
      UUSI

Nuo tahtoo vetää muitakin mukanaan kun. Tietävät olevansa menossa kohti helvettiä.

• Anonyymi
      UUSI

kyseessä on parisuhdeterroristi jolla yli 600 vihamiestä ja naista.

• Anonyymi
      UUSI

Haluan heti tutustua häneen, tuo varmasti väriä elämään. Kiitos gubbe tästä promosta ym👍

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      90
      8549
    2. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      63
      6120
    3. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3583
    4. Miika elomo

Miika elomo meni naimisiin 4.2 Maria aution kanssa. Onko tämä sama Maria Autio joka seurusteli Jare brandin kans ja meni
      Turku
      7
      2842
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      33
      1285
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      65
      1269
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      86
      1246
    8. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      147
      1072
    9. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      1026
    10. Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15

Ilmoitus 8.2.2025, klo 6.15 (S24 keskustele helluntailaisuudesta) Ikävä tehtäväni on tuoda saatu ilmoitus, koskien t
      Helluntailaisuus
      183
      961
    Aihe