Ei kai Maisalla ollut tuolloin muita miehiä, eihän?
Olihan Maisa Torppa uskollinen Latvalalle? Olihan?
18
211
Vastaukset
- Anonyymi
Latavalla on muita naisia, kertoo hän aivan itse. Ainakin yhden kanssa petti Maisaa.
- Anonyymi
"Kirjassa mainitaan että Jari-Matti teki itsekin isoja virheitä ja petti Maisaa."
- Anonyymi
Pettäminen on sallittua vain miehille! Naiset pysykööt hellan ja nyrkin välissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäminen on sallittua vain miehille! Naiset pysykööt hellan ja nyrkin välissä!
Niinkö. Puhut siis itsestäsi ? Sama oikeus on molemilla ja oli sitten kysymys miehestä tai naisesta. Jos toinen pettää, miksi toisen pitäisi alistamaksi joutua ja hyväksyä hiljaa vaan pettämiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö. Puhut siis itsestäsi ? Sama oikeus on molemilla ja oli sitten kysymys miehestä tai naisesta. Jos toinen pettää, miksi toisen pitäisi alistamaksi joutua ja hyväksyä hiljaa vaan pettämiset.
Tuo oli sarkasmia koska pettämistähän oli molemmin puolin. Mutta vain Maisa tuomitaan, kuten näette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli sarkasmia koska pettämistähän oli molemmin puolin. Mutta vain Maisa tuomitaan, kuten näette.
Ja sitäpaitsi kukaan ei petä yksin. Onhan se tietenkin enemmän syyllinen se varattu, joka pettää, jos pettämiskaveri on sinkku.
- Anonyymi
Oliko Latvala aina uskollinen?
- Anonyymi
Kuka tyytyisi pelkkään yksinkertaiseen kiertopalkintoon? Tottakai välillä kaipaa luonnollista ja fiksumpaa seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tyytyisi pelkkään yksinkertaiseen kiertopalkintoon? Tottakai välillä kaipaa luonnollista ja fiksumpaa seuraa.
Latvala rakastui tulisesti Maisaan. Niin siinä kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne luonnolliset ja fiksummat nyt sitten luuraavat?
- Anonyymi
Eikö Latvala ole vieläkään saanut uutta naista kun aina vain johonkin Maisaan yhdistetään?
- Anonyymi
Tuskin puutteessa elää, mutta sai hyvän opin, ettei julkisuustyrkkyihin kannata näppejään liata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin puutteessa elää, mutta sai hyvän opin, ettei julkisuustyrkkyihin kannata näppejään liata.
Serla lohduttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole tuosta ihan varma ,kun sanot että "tuskin puutteessa elää"? Tuosta sinun lauseesta paistaa pieni epäilys. Kannattaa aina puhua totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole tuosta ihan varma ,kun sanot että "tuskin puutteessa elää"? Tuosta sinun lauseesta paistaa pieni epäilys. Kannattaa aina puhua totta.
12:31 maisapa se otti ja petti viikko kihlajaisten jälkeen. Mitäpä pappa pammm on siitä mieltä?🤣😁
- Anonyymi
Maisa tulee olemaan minulle se kaikkein kaunein. Ihana, upea nainen ❤️
- Anonyymi
Maisa tulee olemaan minulle se kaikkein kaunein. Ihana, upea nainen❤️
Latvala on pelkkää Serlaa ja Aisalaa.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa tulee olemaan minulle se kaikkein kaunein. Ihana, upea nainen❤️
Latvala on pelkkää Serlaa ja Aisalaa.
T. Pappa palvelutalosta.Voisiko pappapamm kertoa että mitä mieltä on siitä kun maisasi petti latvalaa viikko kihlajaisten jälkeen?
Latvala petti maisaa vasta suhteen lopussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981535- 2091458
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59980Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K51757Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49735En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut4683Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉53682