Minua on jo vuosia häirinnyt se, että olen huomannut itselläni olevan BBW/Feeder-fetissi, vaikka koen sen olevan ristiriidassa monenkin asian kanssa. Ensinnäkin minulla on nuorempana ollut diagnosoimaton syömishäiriö tai ainakin sen piirteitä viittaan tällä anoreksiaan. Olin joskus ravitsemusteraupeutillakin sen takia.
Toiseksi koen sen ainakin osittain olevan ristiriidassa arvomaailmani ja etiikkani kanssa. Kolmanneksi kyseessä on amerikkalaistyyppinen fetissi enkä ainakaan omasta mielestäni ole kovin Amerikka-mielteinen itse asiassa joskus jopa joudun sensuroimaan sanan USA, kun en kestä sitä. Viimeiseksi en itse esimerkiksi juurikaan käytä punaista lihaa.
Mitä minun pitäisi tehdä? Ainakin olen varannut seksuaalineuvojalle ajan, muttei sekään tietenkään kaikkea auta. Toki tämä on myöskin erittäin henkilökohtainen asia.
Feeder-fetissi ja suhtautuminen siihen.
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663