Tiedän, että seuraat minua!

Anonyymi-ap

Vaikka estit yhteyden, kyttäät päivittäin sosiaalista mediaani. Jos laitan jotakin josta et pidä, tunnuksesi katoaa viikoksi.

46

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielenkiintoinen symbioosi teillä.

• Anonyymi

Tunnuksesta päättelet? Onko siinä jotain tunnistetta, joka helppo häneen yhdistää? Itse veikkaisin, et voi olla vaikka joku satunnainen kulkija, joka on uteliaisuuttaan sinusta alkanut kiinnostumaan? Elääkö harhaista eloa sinusta ja pahoittaa mielen, kun käytöksestäsi paljastuu asioita, jotka vähemmän hänelle mieleen?

Itse ajattelen, et jos toisesta paljastuu vähemmän mieleisiä asioita julki, kadotan kiinnostuksen toiseen, ehkä nuorempana annoin enempi anteeksi tai ajattelin, jopa sitä, että ehkä olen vain ymmärtänyt sen väärin? Jos elää eloa, jossa vähemmän tapahtuu asioita, sitä toivoo sitten jostain, vaikka seurattavasta niitä toivomiaan asioita?

Nämä minusta harmittomia tapauksia niin kauan, kun ei ole mitään uhkia olemassa, jotka helppoa sellaisiksi tunnistaa? Itse oletan, että lähes kaikki tällaiset ovat harmittomia ja monesti sellaisia, etteivät halua niitä omia tekemisiään julki?

Pelkoja on helpoo synnyttää, varsinkin jos on aiemmin kohdannut aggressioita ja fyysistä uhkaa miehiltä? Tällaiset kokemukset eivät näy ulospäin ja siksi harmittaa heidän puolesta jotka tällaista harrastaa, itsekin sitä joskus harrastanut, kun en kok3nut asiaa muuta kuin hyvän kautta.

• Anonyymi

Sä siis uskot, että tämä trollaava palstaäijä avautuu jollekin sometutulle tätä kautta? Sun elämä on aika maagista varmaan, misogyyninen menninkäisoletettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnuksesta päättelet? Onko siinä jotain tunnistetta, joka helppo häneen yhdistää? Itse veikkaisin, et voi olla vaikka joku satunnainen kulkija, joka on uteliaisuuttaan sinusta alkanut kiinnostumaan? Elääkö harhaista eloa sinusta ja pahoittaa mielen, kun käytöksestäsi paljastuu asioita, jotka vähemmän hänelle mieleen?

Itse ajattelen, et jos toisesta paljastuu vähemmän mieleisiä asioita julki, kadotan kiinnostuksen toiseen, ehkä nuorempana annoin enempi anteeksi tai ajattelin, jopa sitä, että ehkä olen vain ymmärtänyt sen väärin? Jos elää eloa, jossa vähemmän tapahtuu asioita, sitä toivoo sitten jostain, vaikka seurattavasta niitä toivomiaan asioita?

Nämä minusta harmittomia tapauksia niin kauan, kun ei ole mitään uhkia olemassa, jotka helppoa sellaisiksi tunnistaa? Itse oletan, että lähes kaikki tällaiset ovat harmittomia ja monesti sellaisia, etteivät halua niitä omia tekemisiään julki?

Pelkoja on helpoo synnyttää, varsinkin jos on aiemmin kohdannut aggressioita ja fyysistä uhkaa miehiltä? Tällaiset kokemukset eivät näy ulospäin ja siksi harmittaa heidän puolesta jotka tällaista harrastaa, itsekin sitä joskus harrastanut, kun en kok3nut asiaa muuta kuin hyvän kautta.

Usko tai älä mutta tämä aloituksen stalkkaajaa on umpi ihastunut vaan ja eteinen jostain syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko tai älä mutta tämä aloituksen stalkkaajaa on umpi ihastunut vaan ja eteinen jostain syystä.

Lumi teji enkelin eteiseen, olen kuullut ja uskon

• Anonyymi

No niin on kyllä

• Anonyymi

Eipä tule muita selailtua kun tubea ja välistä tätä ei maksa vaivaa muita median postimyynti katalokeja kahtel

• Anonyymi

Tunnistettu turapsyko 🤪

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Se on totta

• Anonyymi

Mikä on totta?

• Anonyymi

Sori,mutta en ole kiinnostunut sinun tuommoisesta,enkä edes tiedä,miten niin tehtäisiin,enkä aio tehdä,en edes halua suuntaasi. Ja lopeta nuo kauheat sanasi katsomisesta. Mutta sua en katsos muutenkaan. Ethän osaankaan mitään!

Minä en tykkää sinusta millään lailla. Ja mulla oli oikea Savo jo ennen vuotta -85.

• Anonyymi

Tämä ei ollut sinulle ollenkaan, ota huomioon, että kaikki kirjoitukset täällä eivät pyöri sinun ympärillä.

• Anonyymi

Savo ja -85, tämä viesti ei ole minulta. Facebookissa minusta jotakin, itse epäilin tietomurtojuttuja tai ammattitiedon kalastelijoita. Olisitko ystävällinen ja lopettaisit täältä kaiken minun syytöksiksi.

Olen jo moneen kertaan sanonut että vanhoista jutuista olen korvauksen saamassa, ei ole katkeruutta, tämä on pitkään käyty tulos ja kuittaa vanhat. Ja uusia juttuja itsellä tulossa. Ei teille tehdä täältä mitään, mutta jotakin te kostatte. Miksi syyllinen olen minä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Savo ja -85, tämä viesti ei ole minulta. Facebookissa minusta jotakin, itse epäilin tietomurtojuttuja tai ammattitiedon kalastelijoita. Olisitko ystävällinen ja lopettaisit täältä kaiken minun syytöksiksi.

Olen jo moneen kertaan sanonut että vanhoista jutuista olen korvauksen saamassa, ei ole katkeruutta, tämä on pitkään käyty tulos ja kuittaa vanhat. Ja uusia juttuja itsellä tulossa. Ei teille tehdä täältä mitään, mutta jotakin te kostatte. Miksi syyllinen olen minä?

siis ammattimaista tiedon kalastelua. Ei ammattitiedon kalastelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis ammattimaista tiedon kalastelua. Ei ammattitiedon kalastelua.

se miten asiat esität, tulee helposti väärin käsityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se miten asiat esität, tulee helposti väärin käsityksiä.

jos otatte täältä itseenne ja kostatte jollekin, ja menee väärin, kyllä ne teitä mottasee ja sitten osa kostaa takaisin tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos otatte täältä itseenne ja kostatte jollekin, ja menee väärin, kyllä ne teitä mottasee ja sitten osa kostaa takaisin tänne.

ei täällä tee mieli olla, jotain normaalia suhdejuttua yritin joskus kirjoittaa ja normijuttuja. Mutta ei onnistu, kun päälle "hyökätään" ja jos täällä ei ole niin joku luulee väärin ja alkaa kostamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoäly on tuotu sivustolle salas ja ryminällä.
        Sos ei puuhaile luovien alojen, tekniikan ja plitiikan parissa tavallinen suomi tai jenkkitollo ei edes koko asiaa huomas...
        Minä enää jaksa kisatata robottien kanssa sillöntekemisrsdä metalle..
        Meta haluaa kerätä vain niitä mainostuloja
        Joten ..
        Mun tunnus on palveluisvain siks enää et kaverit saa kiinni..
        Tai siks jos päätän myydä jotain kirpparilla..
        Muuten en enää metaa tue.

• Anonyymi

Juu oot syntynyt -85

• Anonyymi

En ole estänyt yhteyttä enkä liioin seuraa päivittäin tai edes viikoittain. Hyvät harhat taas tulilla gubbe.

• Anonyymi

Minäkin estän vaa fiilispohjalta

• Anonyymi

Jos en käytä sitä tiliä enää koskaan, parempi estää ettei turhaan kirjoita minulle mitään.
      Ei sillä että hän olisi ikinä meinannut minulle mitään kirjoittaa, paitsi välillä todella vihamielisiä vastauksia. Voiko muuta häneltä enää odottaa?
      En jaksa uskoa siihen. Muriskoot rauhassaan.
      Hyvää päivänjatkoa sitten.

• Anonyymi

En seuraa sinua. Ei tarvetta siihen.
      Kolmesti myös ollut esto päällä tälle palstalle.

• Anonyymi

Joo, nössöt huutelee ite törkeyksiä sit itkee opelle

• Anonyymi

Ei fiksua tuo, jos kirjautuneena ja seuraa, mutta ei ota reilusti kontaktia. Avoimet sivut ovat ihan eri asia. Joku voi vain käydä katsomassa, kun kiinnostaa, mutta ei odotakaan enempää, koska ei ole saanut toiseen jostakin syystä yhteyttä muulla tavalla.

• Anonyymi

En ole seurannut sinua enkä seuraa

• Anonyymi

Ap jokin Mt häiriö liittyen omaan huomion kipeyteen..
      Sen parissa kaikki pyörii hänen ympärillä ..
      Mut oikeasti olet kaikille sille sokea mikä ratkasut on sun omissa käysissä ilman kuvieltuja ihailijoita ja pelinappuloitasi... Hoviasi siis..
      Oot ku muista hyötyvö hyeena, korppikotka tai loinen.

Eli

Narsisti.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Sydän on nyt rikki

• Anonyymi

Ainoa järkevä teko tässä vaiheessa jos vielä kykenee on poistaa kaikki näkemänsä kokemansa. Poistua takavasemmalle nuolemaan haavojaan.

• Anonyymi

Todeten se ei ole minulle tarkoitettua...

• Anonyymi

Mut on suututtanu tekoälybotti ryntäys metan alustoille... En tykkää että meta käyttää robotteja eikä halua vaksas luoville ihmisille kuuluvaa palkaa musiikista ja muusta vasn hankii miuluumin robotit tekemään adioita alustolle joidrn piti tukea taiteilija yhteisoä eikä olla ku kilpailia... Paska sellainen..

Eikai AP se sun kaivattu vain oo millään tavoin luova joka voisi ollaminun tavoin tällähetkellä
      Meta boikotissa ja lakossa ihan syystäki..
      Ilman et olis häipynyt sinun universumisi sääntöjen joissa ole kaiken t keskiskipiste liittymättä asiaan millääntavoin...

Tai asia on että hänellä on poliitista sanottavas
      Ja Meta päättäny häätää politiikan alustalta.
      Täs olis itse kunkin syytä häipyä
      Facesta, instasta tai WA
      Mikäli on kykenevä vielä käyttämään omas päätä ja ajattelua yhtää mihinkää.....

Et ootko ny aivan varma että asia liityy siinuun?

• Anonyymi

En ole koskaan missään syöttänyt nimeä mihinkään hakukoneeseen tai appiin ettei vaan saisi mikään algoritmi kiinni. Älä huoli.

• Anonyymi

Edelleen se sama syy mikä aina eli en luota siihen että yksin hallitset laitettasi.Estänyt en ole ainakaan.En halua näin toimiessa sinulle ikävyyksiä.Käyn katsoo niitä koska tykkään sinusta ja kaipaan sinun päivityksiäsi.

• Anonyymi

Nyt loppui piiloittelu, vaikka laitoin loukkaavia päivityksiä. Luultavasti lukenut tämänkin.

• Anonyymi

Luuletko oikeesti että minua kiinnostaa sun tekemiset?!kuule,ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kyllä tsekkaat sivuni joka päivä. Pariin kolmeen otteeseen. Näen sen datasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tsekkaat sivuni joka päivä. Pariin kolmeen otteeseen. Näen sen datasta.

No sitten se en ole minä!

• Anonyymi

Luulin jo, ettei kyttää enää, mutta sitten pistin pahan, muistelin menneitä, ja taas katosi.

• Anonyymi

Katosi lopullisesti, kun suunnittelin yhteenmuuttoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katosi lopullisesti, kun suunnittelin yhteenmuuttoa.

Nyt taas takaisin. Taitaa lukea tätäkin, kun päivitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taas takaisin. Taitaa lukea tätäkin, kun päivitin.

Aina palaa takaisin, kun jaan rienaavia postauksia. Ja katoaa kun tunnustan rakkautta. Mitä tästä pitäisi ajatella?

• Anonyymi

Tein suunnan muutoksen. Lopetin huomion kerjäämisen. Mutta sitten kun katoaa, spämmään facebookiani.

• Anonyymi

Nyt ei ole enää kadonnut, kun aloin kouluttamaan. Hakutuloksissa on kauniin naiseni kuva.

• Anonyymi

sinä mies s maasta. olet täydellinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe