Vaikka estit yhteyden, kyttäät päivittäin sosiaalista mediaani. Jos laitan jotakin josta et pidä, tunnuksesi katoaa viikoksi.
Tiedän, että seuraat minua!
46
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen symbioosi teillä.
- Anonyymi
Tunnuksesta päättelet? Onko siinä jotain tunnistetta, joka helppo häneen yhdistää? Itse veikkaisin, et voi olla vaikka joku satunnainen kulkija, joka on uteliaisuuttaan sinusta alkanut kiinnostumaan? Elääkö harhaista eloa sinusta ja pahoittaa mielen, kun käytöksestäsi paljastuu asioita, jotka vähemmän hänelle mieleen?
Itse ajattelen, et jos toisesta paljastuu vähemmän mieleisiä asioita julki, kadotan kiinnostuksen toiseen, ehkä nuorempana annoin enempi anteeksi tai ajattelin, jopa sitä, että ehkä olen vain ymmärtänyt sen väärin? Jos elää eloa, jossa vähemmän tapahtuu asioita, sitä toivoo sitten jostain, vaikka seurattavasta niitä toivomiaan asioita?
Nämä minusta harmittomia tapauksia niin kauan, kun ei ole mitään uhkia olemassa, jotka helppoa sellaisiksi tunnistaa? Itse oletan, että lähes kaikki tällaiset ovat harmittomia ja monesti sellaisia, etteivät halua niitä omia tekemisiään julki?
Pelkoja on helpoo synnyttää, varsinkin jos on aiemmin kohdannut aggressioita ja fyysistä uhkaa miehiltä? Tällaiset kokemukset eivät näy ulospäin ja siksi harmittaa heidän puolesta jotka tällaista harrastaa, itsekin sitä joskus harrastanut, kun en kok3nut asiaa muuta kuin hyvän kautta. - Anonyymi
Sä siis uskot, että tämä trollaava palstaäijä avautuu jollekin sometutulle tätä kautta? Sun elämä on aika maagista varmaan, misogyyninen menninkäisoletettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnuksesta päättelet? Onko siinä jotain tunnistetta, joka helppo häneen yhdistää? Itse veikkaisin, et voi olla vaikka joku satunnainen kulkija, joka on uteliaisuuttaan sinusta alkanut kiinnostumaan? Elääkö harhaista eloa sinusta ja pahoittaa mielen, kun käytöksestäsi paljastuu asioita, jotka vähemmän hänelle mieleen?
Itse ajattelen, et jos toisesta paljastuu vähemmän mieleisiä asioita julki, kadotan kiinnostuksen toiseen, ehkä nuorempana annoin enempi anteeksi tai ajattelin, jopa sitä, että ehkä olen vain ymmärtänyt sen väärin? Jos elää eloa, jossa vähemmän tapahtuu asioita, sitä toivoo sitten jostain, vaikka seurattavasta niitä toivomiaan asioita?
Nämä minusta harmittomia tapauksia niin kauan, kun ei ole mitään uhkia olemassa, jotka helppoa sellaisiksi tunnistaa? Itse oletan, että lähes kaikki tällaiset ovat harmittomia ja monesti sellaisia, etteivät halua niitä omia tekemisiään julki?
Pelkoja on helpoo synnyttää, varsinkin jos on aiemmin kohdannut aggressioita ja fyysistä uhkaa miehiltä? Tällaiset kokemukset eivät näy ulospäin ja siksi harmittaa heidän puolesta jotka tällaista harrastaa, itsekin sitä joskus harrastanut, kun en kok3nut asiaa muuta kuin hyvän kautta.Usko tai älä mutta tämä aloituksen stalkkaajaa on umpi ihastunut vaan ja eteinen jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä mutta tämä aloituksen stalkkaajaa on umpi ihastunut vaan ja eteinen jostain syystä.
Lumi teji enkelin eteiseen, olen kuullut ja uskon
- Anonyymi
No niin on kyllä
- Anonyymi
Eipä tule muita selailtua kun tubea ja välistä tätä ei maksa vaivaa muita median postimyynti katalokeja kahtel
- Anonyymi
Tunnistettu turapsyko 🤪
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Se on totta
- Anonyymi
Mikä on totta?
- Anonyymi
Sori,mutta en ole kiinnostunut sinun tuommoisesta,enkä edes tiedä,miten niin tehtäisiin,enkä aio tehdä,en edes halua suuntaasi. Ja lopeta nuo kauheat sanasi katsomisesta. Mutta sua en katsos muutenkaan. Ethän osaankaan mitään!
Minä en tykkää sinusta millään lailla. Ja mulla oli oikea Savo jo ennen vuotta -85.- Anonyymi
Tämä ei ollut sinulle ollenkaan, ota huomioon, että kaikki kirjoitukset täällä eivät pyöri sinun ympärillä.
- Anonyymi
Savo ja -85, tämä viesti ei ole minulta. Facebookissa minusta jotakin, itse epäilin tietomurtojuttuja tai ammattitiedon kalastelijoita. Olisitko ystävällinen ja lopettaisit täältä kaiken minun syytöksiksi.
Olen jo moneen kertaan sanonut että vanhoista jutuista olen korvauksen saamassa, ei ole katkeruutta, tämä on pitkään käyty tulos ja kuittaa vanhat. Ja uusia juttuja itsellä tulossa. Ei teille tehdä täältä mitään, mutta jotakin te kostatte. Miksi syyllinen olen minä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savo ja -85, tämä viesti ei ole minulta. Facebookissa minusta jotakin, itse epäilin tietomurtojuttuja tai ammattitiedon kalastelijoita. Olisitko ystävällinen ja lopettaisit täältä kaiken minun syytöksiksi.
Olen jo moneen kertaan sanonut että vanhoista jutuista olen korvauksen saamassa, ei ole katkeruutta, tämä on pitkään käyty tulos ja kuittaa vanhat. Ja uusia juttuja itsellä tulossa. Ei teille tehdä täältä mitään, mutta jotakin te kostatte. Miksi syyllinen olen minä?siis ammattimaista tiedon kalastelua. Ei ammattitiedon kalastelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis ammattimaista tiedon kalastelua. Ei ammattitiedon kalastelua.
se miten asiat esität, tulee helposti väärin käsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se miten asiat esität, tulee helposti väärin käsityksiä.
jos otatte täältä itseenne ja kostatte jollekin, ja menee väärin, kyllä ne teitä mottasee ja sitten osa kostaa takaisin tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos otatte täältä itseenne ja kostatte jollekin, ja menee väärin, kyllä ne teitä mottasee ja sitten osa kostaa takaisin tänne.
ei täällä tee mieli olla, jotain normaalia suhdejuttua yritin joskus kirjoittaa ja normijuttuja. Mutta ei onnistu, kun päälle "hyökätään" ja jos täällä ei ole niin joku luulee väärin ja alkaa kostamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo moneen kertaan sanonut että vanhoista jutuista olen korvauksen saamassa, ei ole katkeruutta, tämä on pitkään käyty tulos ja kuittaa vanhat. Ja uusia juttuja itsellä tulossa. Ei teille tehdä täältä mitään, mutta jotakin te kostatte. Miksi syyllinen olen minä?Tekoäly on tuotu sivustolle salas ja ryminällä.
Sos ei puuhaile luovien alojen, tekniikan ja plitiikan parissa tavallinen suomi tai jenkkitollo ei edes koko asiaa huomas...
Minä enää jaksa kisatata robottien kanssa sillöntekemisrsdä metalle..
Meta haluaa kerätä vain niitä mainostuloja
Joten ..
Mun tunnus on palveluisvain siks enää et kaverit saa kiinni..
Tai siks jos päätän myydä jotain kirpparilla..
Muuten en enää metaa tue. - Anonyymi
Juu oot syntynyt -85
- Anonyymi
En ole estänyt yhteyttä enkä liioin seuraa päivittäin tai edes viikoittain. Hyvät harhat taas tulilla gubbe.
- Anonyymi
Minäkin estän vaa fiilispohjalta
- Anonyymi
Jos en käytä sitä tiliä enää koskaan, parempi estää ettei turhaan kirjoita minulle mitään.
Ei sillä että hän olisi ikinä meinannut minulle mitään kirjoittaa, paitsi välillä todella vihamielisiä vastauksia. Voiko muuta häneltä enää odottaa?
En jaksa uskoa siihen. Muriskoot rauhassaan.
Hyvää päivänjatkoa sitten. - Anonyymi
En seuraa sinua. Ei tarvetta siihen.
Kolmesti myös ollut esto päällä tälle palstalle.- Anonyymi
Joo, nössöt huutelee ite törkeyksiä sit itkee opelle
- Anonyymi
Ei fiksua tuo, jos kirjautuneena ja seuraa, mutta ei ota reilusti kontaktia. Avoimet sivut ovat ihan eri asia. Joku voi vain käydä katsomassa, kun kiinnostaa, mutta ei odotakaan enempää, koska ei ole saanut toiseen jostakin syystä yhteyttä muulla tavalla.
- Anonyymi
En ole seurannut sinua enkä seuraa
- Anonyymi
Ap jokin Mt häiriö liittyen omaan huomion kipeyteen..
Sen parissa kaikki pyörii hänen ympärillä ..
Mut oikeasti olet kaikille sille sokea mikä ratkasut on sun omissa käysissä ilman kuvieltuja ihailijoita ja pelinappuloitasi... Hoviasi siis..
Oot ku muista hyötyvö hyeena, korppikotka tai loinen.
Eli
Narsisti.- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Sydän on nyt rikki
- Anonyymi
Ainoa järkevä teko tässä vaiheessa jos vielä kykenee on poistaa kaikki näkemänsä kokemansa. Poistua takavasemmalle nuolemaan haavojaan.
- Anonyymi
Todeten se ei ole minulle tarkoitettua...
- Anonyymi
Mut on suututtanu tekoälybotti ryntäys metan alustoille... En tykkää että meta käyttää robotteja eikä halua vaksas luoville ihmisille kuuluvaa palkaa musiikista ja muusta vasn hankii miuluumin robotit tekemään adioita alustolle joidrn piti tukea taiteilija yhteisoä eikä olla ku kilpailia... Paska sellainen..
Eikai AP se sun kaivattu vain oo millään tavoin luova joka voisi ollaminun tavoin tällähetkellä
Meta boikotissa ja lakossa ihan syystäki..
Ilman et olis häipynyt sinun universumisi sääntöjen joissa ole kaiken t keskiskipiste liittymättä asiaan millääntavoin...
Tai asia on että hänellä on poliitista sanottavas
Ja Meta päättäny häätää politiikan alustalta.
Täs olis itse kunkin syytä häipyä
Facesta, instasta tai WA
Mikäli on kykenevä vielä käyttämään omas päätä ja ajattelua yhtää mihinkää.....
Et ootko ny aivan varma että asia liityy siinuun? - Anonyymi
En ole koskaan missään syöttänyt nimeä mihinkään hakukoneeseen tai appiin ettei vaan saisi mikään algoritmi kiinni. Älä huoli.
- Anonyymi
Edelleen se sama syy mikä aina eli en luota siihen että yksin hallitset laitettasi.Estänyt en ole ainakaan.En halua näin toimiessa sinulle ikävyyksiä.Käyn katsoo niitä koska tykkään sinusta ja kaipaan sinun päivityksiäsi.
- Anonyymi
Nyt loppui piiloittelu, vaikka laitoin loukkaavia päivityksiä. Luultavasti lukenut tämänkin.
- Anonyymi
Luuletko oikeesti että minua kiinnostaa sun tekemiset?!kuule,ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyllä tsekkaat sivuni joka päivä. Pariin kolmeen otteeseen. Näen sen datasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tsekkaat sivuni joka päivä. Pariin kolmeen otteeseen. Näen sen datasta.
No sitten se en ole minä!
- Anonyymi
Luulin jo, ettei kyttää enää, mutta sitten pistin pahan, muistelin menneitä, ja taas katosi.
- Anonyymi
Katosi lopullisesti, kun suunnittelin yhteenmuuttoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katosi lopullisesti, kun suunnittelin yhteenmuuttoa.
Nyt taas takaisin. Taitaa lukea tätäkin, kun päivitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taas takaisin. Taitaa lukea tätäkin, kun päivitin.
Aina palaa takaisin, kun jaan rienaavia postauksia. Ja katoaa kun tunnustan rakkautta. Mitä tästä pitäisi ajatella?
- Anonyymi
Tein suunnan muutoksen. Lopetin huomion kerjäämisen. Mutta sitten kun katoaa, spämmään facebookiani.
- Anonyymi
Nyt ei ole enää kadonnut, kun aloin kouluttamaan. Hakutuloksissa on kauniin naiseni kuva.
- Anonyymi
sinä mies s maasta. olet täydellinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849