UMK -voittaja 2025 on aikas pantava

Anonyymi-ap

Mitä olette mieltä jannut ?
Eikä asukaan jättänyt mitään arvailujen varaan. Niin kai se itekin haluaa. Huh huh, no, panisin.

13

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä oli kyrpä isona ja kädessä erikalle eilen ja pakkohan se oli laukaista nartulle

• Anonyymi

Kyllä panisin joe ei aulais
        Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

Jos ei laulais samalla..ulista sais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät tissit ja perse

Takaapäin

Storkuk556

Ei ole hyvä perse, se on neliskulmainen lättänä ja tissit on kurottu yhteen että näyttäis rintavammalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hyvä perse, se on neliskulmainen lättänä ja tissit on kurottu yhteen että näyttäis rintavammalta.

Joo mutta kyllä tommonen hempukka ulista osaa. Outo juttu että joku lääkärin tasoinen mies jaksaa roikkua tommosen matkassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpais mulle

• Muut oli pantavampia.

• Anonyymi

Joo ja nuorempia herkkuja.

• Anonyymi

No kyllä Erika Vikman näytti vähän pantavalta, aik seksikkäässä asussa oli

• Anonyymi

ei sille voi mitään, mutta naisessa on muutakin merkittävää kuin ulkonäkö. Itselle merkkaa myös naisen ikä , ja se millainen hän on tyyppinä. Koska en tunne Erikaa ihmisenä, niin en voi sanoa hänestä muuta kuin sen, että kovin on nuori vs. minä itse. Mielestäni pelkällä ulkonäollä Diandra on 10001 kertaa mielenkiintoisempi.

• Anonyymi

Erika on mielestäni ihan järkyttävä kotka. Näyttää vähän ylimeikatulta karaokebaarin pubiruusulta jonka ”laulutaito” perustuu autotuneen kuten kaikilla artisteilla. Kaupan kassallakin tulee vastaan paremman näköisiä naisia.
      Noh sama se kuka siellä Euroviisuissa on. Suomi voittaa ne taas 10 kertaa ennen kuin koko sirkus alkaa ja totuus on että tuo pubiruusu lentää pihalle ekasta karsinnasta. Euroviisut on muutenkin ihan täyttä paskaa

• Anonyymi

Ich komme tarkoittaa kuulema "Minä tulen" naisen orgasmia, lehdessä oli. Karmee sanoma , mutta Vikmanhan on mitä on.

• Anonyymi

Vikman ei ole mikään rotuhevonen, nolla points.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2707
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1699
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1687
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      115
      1620
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      48
      1570
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1494
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      69
      1385
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1225
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1157
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1106
    Aihe