Imatran bi-miehet ja muut runkkarit

Anonyymi-ap

Imatralla on aika monta aktiivista pistettä tuolla runkkukartalle. Itse käyn tuolla Niskan uimarannalla touhuamassa, missä muut? Persikkakin on taas toiminnassa ja sitä kauttakin on hyvä sopia tapaamisia.

8

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvät imut oon saanut tuolla Lietteen kodalla. Joskus parkkipaikalla runkkailtu toisen äijän kanssa.

• Anonyymi

Kartalle vaan viestiä, milloin on paikalla ja tuo persikkakin toimii ihan mukavasti.

• Anonyymi

Tänään jos menisi Lietteen grillikodalle touhuamaan. Jos tarviit imut, niin viestiä kartalle tai persikkaan

• Anonyymi

On tuo Lietteen alue jo vilkastunut. Siellä saa käsityötä tai suuta tosi hyvin. Persikan kautta voi sopia.

• Anonyymi

Lintutornillakin jo porukkaa kalut kovina. Persikan kautta sovittiin äijän kanssa pieni seksisessio

• Anonyymi

Kodassa touhuaminen on aika mahdotonta ainakin aamupäivällä, on sen verran paljon ulkoilijoita rannalla. Pitää siirtyä lintutornille tai autohommiinn venerannalle

• Anonyymi

Muutaman ukkomiehen kyrpää on tullut jo imettyä tässä viime viikkoina Lietteellä. Kiitoksia miehille.

• Anonyymi

Porukkaa käy jo aika hyvin tuolla Lietteellä. Lintutorni, kota ja veneranta on suosittuja runkku- ja imupaikkoja. Ei muuta, kuin kartalle viestiä tai sovitaan Persikassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7272
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5996
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5317
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      63
      3259
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3082
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe