Atte Harjanne pormestariksiko.??

Anonyymi-ap

Nyt tämä kyseinen henkilö on pyrkimässä Helsingin pormestariksi. Olisikohan mahdollisesti syynä pelko putoamisesta eduskunnasta.?? Oli jopa oppositiosta ehdottamassa, ettei eläkeläisiä vielä veroteta tarpeeksi. Siis oppositiosta.!!

Painakaa nimi mieleen, kun yleensä äänestätte. On vain ja ainoastaan omanedun tavoittelija. Teuvo Hakkaraisen luokkaa. Anteeksi Teuvo...

9

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo nyt ei mikään uutinen?

Mutta se on jos työministeri Satonen yrittää karata Kelaan!!

Ansiolista;

Syyskuu 28 tuhatta työtöntä
      Lokakuu 29 tuhatta uutta työtöntä
      Marraskuu 36 tuhatta työtöntä lisää
      Joulukuu 27 tuhatta työtöntä lisää

Pitkäaikaistyöttömiä 11 tuhatta lisää!!!

Tämä on uutinen!!

Älkää nyt päästäkö tätä tunaria karkuun vastuuta! Linnaan jätkä kuuluu!!

• Anonyymi

Atte siloposki puistoryhmän kapteeni. Turhimpia politiikkoja turhasta puolueesta.

Kaikki ymmärtää varjella ympäristöä. Ei siihen näitä kampus kerholaisia tarvita

Tosin 😊 Parempi palkka kuin diplomi-insinöörillä puhumalla pupoua, levittämällä pelkoa, muuntelemalla totuutta ja verottamalla

• Anonyymi

Hattivatti on kaappihomo.

• Anonyymi

Seuraavan hallituksen puolustusministeri?
        Muahahahahaaa!

• Anonyymi

Nimi on syytä painaa muistiin. Ehdottaa hallitukselle, ettei eläkeläisiä jo veroteta tarpeeksi. Eiköhän olisi syytä tarttua hänenkin palkkaan ja verottomana saatuihin etuihin ns. "kansanedustajana".

Nyt yrittää karkuun, kuin myös Satunen. Ja katsokaa vaan, paikka on varma tälle Satuselle. Kyllä sylettää...
      Ja muka venäjä korruptoitunut ja hyväveli valtio...!!

• Anonyymi

Vihreet oksennukset ei osaa mitään. Ei osaa pelle- Harjannekaan. Sais pysyä kaapissa.

• Anonyymi

Kyllä te vihreätkin olette vielä joskus eläkeläisiä.!! Ei mitään hätää, sanoo optimisti, kaarnakin on ihan hyvää.!! MIETTIKÄÄPÄ SITÄ...

• Anonyymi

Teet töitä 46 vuotta. Maksat veroja palkasta. Pääset eläkkeelle. Maksat veroja eläkkeestä. Käyt Itiksessä. Siellä suunnassa luuraa nuorta sakkia joita ei ikinä työt ole rasittaneet. Tuntuu että mikään ei riitä. Nyt joku atte sitten hyökkää puheenvuoroillaan kimppuun. Tuntuu että et ole minkään arvoinen. Veroeurot kyllä tälle maalle ovat kelvanneet. Mutta kun on aina itse itsensä melkein kakarasta alkaen elättänyt. Pitäisi varmaan olla joku kelarotta niin saisi srvon attenkin silmissä.

• Anonyymi

Muistatteko, kuka oli vaatimassa vapaata huumepolitiikkaa Suomeen. Se oli juuri tämä Harjanne. Tilanne nytkin todella paha. Kuka sanoo, ovatko tämän tyyppiset nistit edes eduskunnassa selvinpäin. Monessa haastattelussa silmät seisoo päässä katsoen tyhjyyteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5274
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      50
      3088
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      34
      2678
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      2059
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1837
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1485
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1458
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1417
    Aihe