SDP:n kansanedustajat lähtivät tupakkajätin lobbausmatkalle – Näin kaksikko selittää reissua
SDP:n kansanedustajat Joona Räsänen ja Jani Kokko olivat Sveitsissä tupakkajätti Philip Morrisin lobattavana, vaikka WHO:n puitesopimuksen mukaan päättäjien tulisi kieltäytyä tällaisista ilmaisista matkoista. IL
Varmaankin ilman mitään korvausta tai etuja ihan vaan hyvää hyvyyttään ja ajatuksena hankkia alennuksia tupakin hinnoista lieksalaisillekin.
SDP:n kansanedustajat lähtivät tupakkajätin lobbausmatkalle
16
198
Vastaukset
- Anonyymi
Te toimisto mukana poonus sätkän lopattavana kamala käry nousee virastotalosta
- Anonyymi
Jännä miten YLE uutiset on "unohtanut" tästäkään vasemmiston sikailusta yhtään mitään. Harmittelevat vain uutistoimituksessa kun tupakka-korruptio lobbareina ei ollut persuja.
- Anonyymi
Ei ollut komunistit vaan oli persujen porukkaa joten tarkasta tiedot
- Anonyymi
Ihanko totta? SDP:n kansanedustajat Joona Räsänen ja Jani Kokko olivat Sveitsissä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta? SDP:n kansanedustajat Joona Räsänen ja Jani Kokko olivat Sveitsissä....
SDPn persusiipi asialla.
- Anonyymi
Nyt on vähän sellaista pakkomielteistä juttua kun kaikki tuntuu olevan PS:n vika. Jopa demareiden korruptiomatkat.
- Anonyymi
Joko ne temarien vötkylät on persuja?Silloinhan temarinatsi lintmankin on persu tuleva pääministeri.
- Anonyymi
Philip Morris alkaa Lieksan tenukepeille ja muille työtä vältteleville vätkylöille tekemään kessua kuivista koivunlehdistä, jotka on ensi liotettu kusessa ja sitten kuivatettu. Vätkäylät saa kunnon suitsukkeita.
- Anonyymi
sdp on suomalaisen yhteiskunnan mätäpaise
- Anonyymi
Heti kokoomuksen ja persujen jälkeen.
- Anonyymi
Kokoomuksen ja persujen rinnalla. Kyllä mätäpaiseita riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksen ja persujen rinnalla. Kyllä mätäpaiseita riittää.
Temariporukka natseja,salametsästäjiä ,kissantappajia melko sekalainen seurakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temariporukka natseja,salametsästäjiä ,kissantappajia melko sekalainen seurakunta.
Porvarinatsit on veronkiertäjiä koko porukka.
- Anonyymi
Saadaan pian edullisempaa poonus sätkää!
- Anonyymi
Seuraava hallitus voi syyttää nykyistä hallitusta jne.
Tuntuu aina olevan maan tapa että aikaisemmat päättäjät ovat syyllisiä.
Suomi SF on nolla kasvun maa jo 20 v
Rydman hihittelee nurkassa ja on elämässä epäonnistunut jonka pitäisi kierrellä ympäri maapalloa hankkimassa investointeja suomeen.
Persuille sopisi sloukani ITSE OLEMME TIEMME POHJALLE RAIVANNEET - Anonyymi
Olen noin. 65-vuotias mies. Kannatan kaikkea liikkuvaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182