Mikä olisi järkevä palkkatoive esittää kun kyse on ESR- hankkeen projektipäällikön paikasta?
Määritelläänkö palkka jo hankkeen rahoitusta anottaessa?
ESR-projekti
8
10758
Vastaukset
- Saara
Eu-rahoitteisten hankkeiden työntekijöiden (esim. projektipäällikkö- ja sihteeri) palkat määritellään jo siinä vaiheessa kun hankesuunnitelmaa- ja hakemusta tehdään, jotta voidaan määritellä projektin kustannusarvio. Yleisesti näiden hankkeiden projektipäälliköiden palkat liikkuvat siinä 1700-2500 euron välillä. Itselläni palkka on tällä hetkellä 2300 euroa, mutta edellisessä vetämässäni projektissa palkkani oli vain tuon 1800. Joten jotain siltä väliltä kannattaa pyytää. Tervetuloa hankemaailmaan!
- Mervi HH
itse työskentelen yhdessä Suomen suurimmista ESR hankkeista ja projektipäällikön palkka meillä on 2600 e. Aiemmassa esr-projektissa päällikön palkka oli 2100 e. eli riippuu paljon minkäsuuruinen projekti on kysymyksessä
- palkattu
Ei voi muuta sanoa...
- Alkup.
Kiitos vastauksista!
Olin ajatellut pyytää 2300-2600, taitaa olla vähän yläkanttiin... Täytyy kuulostella ensin.
Nykyinen palkka on 2200 enkä nyt ihan kauheasti alle sen menisi.
Tässä on täysi vastuu koko projektin taloudesta ym.- Projektipäällikkö
Ei se ole hölmö, joka pyytää vaan se joka maksaa. Tosin itse tiedät, mikä on oma työkokemuksesi,koulutuksesi eli oma arvosi työnantajalle, sekä sen, millä hinnalla olet valmis varsin suuren vastuun ottamaan. Oma palkkani on reilut 2700 euroa, matkoja tulee kotimaassa ja ulkomailla joten päivärahat siihen päälle. Sen verran stressaava homma kuitenkin on, että en vähemmällä sitä tekisi. Toisin sanoen voin kyllä mennä tarvittaessa pienemmälläkin palkalla töihin, mutta sitten joku muu saa hoitaa vastuulliset hommat ja koko organisointipuolen.
- palkka työn mukaan
Projektipäällikkö kirjoitti:
Ei se ole hölmö, joka pyytää vaan se joka maksaa. Tosin itse tiedät, mikä on oma työkokemuksesi,koulutuksesi eli oma arvosi työnantajalle, sekä sen, millä hinnalla olet valmis varsin suuren vastuun ottamaan. Oma palkkani on reilut 2700 euroa, matkoja tulee kotimaassa ja ulkomailla joten päivärahat siihen päälle. Sen verran stressaava homma kuitenkin on, että en vähemmällä sitä tekisi. Toisin sanoen voin kyllä mennä tarvittaessa pienemmälläkin palkalla töihin, mutta sitten joku muu saa hoitaa vastuulliset hommat ja koko organisointipuolen.
Lääninhallituksen rahoittamissa EU-projekteissa keskimääräine palkka on 3200e/kk kokopäivätoimisena. Usein pienissä projekteissa toimitaan osa-aikaisena eli 80h/kk, joloin tietysti palkka on puolet.
- ex-projektipääll
palkka työn mukaan kirjoitti:
Lääninhallituksen rahoittamissa EU-projekteissa keskimääräine palkka on 3200e/kk kokopäivätoimisena. Usein pienissä projekteissa toimitaan osa-aikaisena eli 80h/kk, joloin tietysti palkka on puolet.
Joo mulla oli 2700 € kaudella 2005-2007 lahtelaisessa koulualan yhteisössä. Kuulemma muualla saivat kolmen tonnin paremmalla puolella olevia palkkoja. Asiasta oli joskus oikein tehty kysely, mutta enpä tiennyt sitä paikkaa hakiessani.
- kualeppikuu
Pohjois-savossa ottavat ihanmerkonomitkin 5000, projektit kun tuntuu olevan rahojen
siirtämistä projektissa työskentelevien omiin taskuihin, oppiva projekti - projekti oppii - esr rahat omiin taskuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391