Yksinäinen mies ja ryhmäseksi?

Anonyymi-ap

Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä, miten yksinäinen mies voi löytää ryhmäseksi seuraa? Pitääkö ensin etsiä netistä mieskaveriporukan ja liittyä siihen vai voiko kysyä rohkeasti jos esimerkiksi on yksi nainen hakee viittä miestä panemaan, niin voiko kysyä naiselta tai parilta suoraan pääsenkö yhdeksi paniaksi tuntemattomien miesten seuraan vaan pitääkö viiden miehen porukka olla jo valmiina kun hakee ryhmäseksi seuraa, tai liittyä johonkin klubiin. Auttakaa minua kokematonta 🫣 Haluaisin päästä kokeilemaan ryhmäseksiä ihanan ryhmän kanssa, jo 10 vuoden ajan haavellut siitä. Suora kysyminen tuntemattomaan ryhmään ei ole tuottanut vastauksia. Olen aina miettinyt miten nämä kuviot menee käytännössä. 🤔
Jos kiinnostaa tietää lisää niin asun Turussa.

19

763

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos osaat tarkkailla ympäristöä vähäeleisesti, niin tulet huomaamaan ja tulet myös huomatuksi. Siten pääsee mukaan.

• Anonyymi

Tämä on täysin totta, ainakin kolmenkimpan osalta. Kun seuraat maltillisesti, niin huomaat kyllä mikä pari etsii vierasta miestä tai naista. Ja sen jälkeen kun kiinnität heihin huomion ilman mitään liiallista intoilua, niin olet pian kutsuttu mukaan.

• Nimi merkki unohtui kun unohdin kirjautua, joo nyt on oikea nimimerkki eikä anonyymi kirjoittaja., joka tätä asiaa kysyy.

• Anonyymi

Kyllö se on tärkeintä että kysyntä sekä tarjonta kohtaa niin jokainen saa mitä haluaa.
      Meillä on usea mies päässyt panemaan rouvaa
      Rouva on 32v 159cm 46kg

• Anonyymi

Kerro nyt aloittajalle, kuinka päästä mukaan upottamaan lemmensauvaa rouvasi intiimeihin sopukoihin yhdessä useamman muun herrasmiehen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro nyt aloittajalle, kuinka päästä mukaan upottamaan lemmensauvaa rouvasi intiimeihin sopukoihin yhdessä useamman muun herrasmiehen kanssa!

Esimerkiksi anna s-posti osoite niin kokeillaan oletko sovelias vaimoni intiimeihin sopukoihin sauvvaasi kostuttamaan.

• Anonyymi

Tuonkokoista rouvaa minä kyllä panisin niin että munatorvet soi 🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa katselin noita lukuja. Siinä rouva liikkuisi sylistä syliin, koskematta maata koko session aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäsikö meidän kokeilla?

• Anonyymi

Mä voisin tulla mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäsikö meidän kokeilla?

Pieni ja kiimainen rouva. Tietenkin me tarjotaan rouvalle mitä antoisin seikkailu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        Olen odottanut miehiä jo tulemaksi.
        Huomenna aion olla miesten kimppanaisena tavalla tai toisella.
        T. Rouva 32v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni ja kiimainen rouva. Tietenkin me tarjotaan rouvalle mitä antoisin seikkailu.

Parastansa antaisi rouvakin miehille!

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        T. Rouva 32v

Oi. Onnellinen olet. Sekä miehesikin kun on noin upea rouva. Kimppa ja gb on kyllä upeaa. Minulla on kokemuksia ja teidän oman roolini… voisiko olla jotain ?

• Anonyymi

Mistähänpäin tämä upea rouva on?
        M42

• Anonyymi kirjoitti:

Pelkkiä lupauksia.
        T. Rouva 32v

Kirjoita mulle at yahoo.com, tämä sama nimi ❤️

• Anonyymi
        panohullu kirjoitti:

Oi. Onnellinen olet. Sekä miehesikin kun on noin upea rouva. Kimppa ja gb on kyllä upeaa. Minulla on kokemuksia ja teidän oman roolini… voisiko olla jotain ?

Anna s posti osoite niin kokeillaan tuleeko toimintaa.
        T. T. Rouva 32v 159cm 46kg

• Anonyymi

Ei tämmösiin oo valmista kaavaa. Laitat vaan ilmoituksen nettiin ja sitten viestittelijöitten kans sovitte millanen juttu muotoutuis.

• Anonyymi

Olisi mukava tietää mitä miehet haluaisi kanssani touhuta.
      Tämän perusteella valitaan mies meidän mukaan.
      T. Rouva 32v 159cm 46kg

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      43
      2297
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      242
      2109
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1558
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1237
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      139
      1134
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1117
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1019
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      983
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe