Räpyläjalka tekee videoita, muuta millä hän elää? Sopeutusraha eduskunnasta loppui jo. Vai elääkö yhteiskunnan siivellä? Räpyläjalkaa pitäisi vetää lapiolla päähän.
Millä räpyläjalka elää?
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
Räpyläjalka änkyröi itsensä ulos eduskunnasta,pikkusen yksinkertainen tyyppi.
- Anonyymi
Ruplapalkalla. Toimii kremlin ohjeilla.
- Anonyymi
ano kertoi youtubesta että päättäjät ja ylin virkamieskunta pelkää kun ne tullaan tuomitsemaan maapetoksesta suomea johdetaan ulkomailta kaikki päättäjät ja viranomaiset pitäs vaihtaa ja ano on sopinut apua itänaapurista
videon paras antia oli se että venäjä ei hyökkää suomeen niin ano sanoi ja anoa uskomme
Lainataan tähän vielä kommentti anon videolta:
"Ano, juurikin näin. Minä olen tajunnut tämän jo yli 30 vuotta sitten ja nähnyt sen miten kaikki menee v.....s. samoin minulle on naurettu ja kehotettu meneen hoitoon kun olen näistä puhunut. On todella hyvä että nämä tulee ilmi, muuten ei nämä selviä. Nuo laintuntijat on itse olleet lain väärälläpuolella ja vaatineet kansaa noudattamaan lakia ja heitä pistetään vankilaan syyttöminä keksityin syin ja moni on joutunut lähtemään maanpakoon hakemaan turvapaikkaa. Nyt vain täytyy alkaa lyödä rehellisiä ihmisiä kehiin joilla on älliä luotsaamaan Uutta parlamenttaarista alkua...Kiitos videosta..."
vai suomessa laitettu mielipiteistä ihmisiä syyttömästi vankilaan ja osan on pitänyt paeta ulkomaille mutta ano on silti suomessa ja vapaalla jalalla ne vangitut on varmaan tosi vaarallisia mutta syyttömiä... :) - Anonyymi
Räpyläjalka eli yhteiskunnan syöttiläinen pitäisi laittaa vankilaan. Siellä vankilassa munista h.i.r.t.e.e.n.
- Anonyymi
Käy mikkelissä kerjuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy mikkelissä kerjuulla.
Miksi Mikkelissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Mikkelissä?
kun mikkelissä on kaikki etelä savon vauraus ja rikkaus
- Anonyymi
Kuulapää pitäisi oikeasti viedä vankilaan. Konkurssit mitkä räpyläjalka on tehnyt ovat tulleet yhteiskunnalle kalliiksi. Yhteiskunnan elätti joka elää ilman mitään vastuuta.
- Anonyymi
Oikeuskansleri jättää tehtävät ja siirtyy kansainvälisiin hommiin ja siinä räpyläjalka näkee salaliiton...
Taitaa jutut olla vähissä, kun pitää videoilla esittää hauskoja videoita.
räpyläjalan hauskat kotivideot. - Anonyymi
Eikös sillä ollut asunto Hesassa ja myöskin Mikkelissä? Lienee myynyt ne, joka selittää että Mersulla ajellaan - vaikkei töistä ole tietoakaan.
- Anonyymi
Räpyläjalka sanoo että kaikki on pilattu. Eniten kyllä on pilattu räpyläjalka itse.
- Anonyymi
Saapa nähdä koska Annukka on saanut uudet ohjeet venäläisiltä ystäviltään, miten pitää kommentoida Ukrainan tilannetta. Trump on selvästi asettunut Putinin taskusta pilkottavaksi sätkynukeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030