Sontasepon kannataa liittää foto

Anonyymi-ap

Työnhakijaksi rekisteröityvälle sontasepolle
tulee velvollisuus julkaista lähtökohtaisesti anonyymi työnhakuprofiili valtakunnallisella palvelualustalla. Profiilin tulee sisältää tietoja työnhakijan koulutuksesta, työkokemuksesta, muusta osaamisesta ja työtoiveista.
Työnhakuvelvoitteen laiminlyöminen johtaa kelan tukien menettämiseen ja alentamiseen määräämättömäksi ajaksi.

7

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, minulla on fotokuva cv:ssä. Oikein puolivartalo kuva, joka näyttää reisien puoliväliin saakka. Olen ollut muutamia vuosia sontaseppona ja tietenkin työntekiminen on jäänyt vähemmälle, niin miten suosittelisitte kirjaamaan tämän aukon ceeveehen?

• Anonyymi

Milloinka tämmöinen tulee voimaan? Toimeentulotukea ei saa pitää -20% tai -40% joka kuukausi vaikka sontaseppo ei tekisi elettäkään työnhaun eteen, ja niin kuin tule tekemäänkään. Sontaseppokin on ihminen ja hänelläkin on ihmisoikeudet meidän ihanassa maassa.

Suomen konkurssin syyhän ei ole sontaseppojen vaan arkadianmäellä olevien idioottien ja heidät pitäisi siirtää kortistoon välittömästi.

- Sodomiittiseppo

• Anonyymi

Pitääkö cv: ssä olla täysin rehellinen vai saako valehdella, ja jos saa niin kuinka paljon?

• Anonyymi

Kannattaako CV:hen laittaa maksa-arvot?

• Anonyymi

HAHA ei kannata.

• Anonyymi

Katsotaanko panimoalalla hyväksi, jos on kunnostautunut noben juonnissa?

• Anonyymi

Onneksi kukaan ei palkkaa pitkäaikaistyötöntä edes vitsillä, niin saa rauhassa jatkaa sontahomoilua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe