Onneksi on edes poliisi

Anonyymi-ap

Ja yhtä saatanan tyhmä mitä minä.
Jos me oltais viisaita niin me oltais jätetty syntymättä.
Ei auta kuin mennä naimisiin ja alkaa sen jälkeen hoitamaan asiaa.
Menin lukemaan ja ei ole onneksi meidän vanhemmat jotka pakottavat kunnioittamaan heitä vaan kaikki toiset vaikka he tuskin edes tietävät.
Facebook maailmassa elävillä on kyllä niin oudot näkemykset asioista.
Facebook maailman on semmonen RASISTI maailma jossa voivat päättää toisten puolesta asioita, koska he ovat enemmistöä.
Jos ei ole Facebook maailmassa niin on VÄHEMMISTÖÄ ja pakko taipua toisten tahtoon.
Me oltiin vähemmistöä silloinkin, kun hän sanoi minulle että voisit kunnioittaa minua.
Me oltiin siinä käytävällä kahdestaan ja enemmistöt olivat huoneissa.
Minä olen kotonakin vähemmistöä.

9

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Facebook maailmalaiset ovat ihan itse pakottaneet meidät vähemmistönä yhteen.
      Me ollaan yhdessä vielä enemmän vähemmistöä.
      Minun pitää kyllä lähteä käymään kaupassa ja ostaa tupakkaa niin minä saan tämän vähemmistö asian kirjoitettua.
      Pitää käydä katsomassa onko niitä kumilenksuja ja ostaa hiusväri, koska harmaat puskee taas esiin.
      Minä piilotan niin eivät huomaa miten vähemmistöä minä olen vaan voin esittää olevani massa enemmistöä.

• Anonyymi

Minä laskin, että minun vanhempieni luomassa suvussa meitä on SENTÄÄN 11 SUVUN JÄSENTÄ.
      Meitä naisia on 5 ja minä olen AINUT JOLLA ON RUSKEAT SILMÄT. Minähän olen SYNTYNYT MEIDÄN PERHEEN VÄHEMMISTÖKSI.
      10 SYRJINTÄÄ TULEE JO OMAN PERHEEN SISÄLTÄ, KOSKA HE SANOVAT AINA: KYLLÄ SE JOUTAA JOTAKIN TEHDÄ.
      KYLLÄ KAI MINÄ TIETENKIN JOUDAN TEKEMÄÄN HEISTÄ VAIKKA SYRJINTÄ JA KUNNIANLOUKKAS RIKOSILMOITUKSEN, KOSKA OVAT ITSE ALOITTANEET SYRJIMÄÄN JA JOUTILAAKSI NIMITTELYN.

• Anonyymi

Onneksi minulla on sentään 4:ään eri sukuun vielä lapsia ja siskolla on 2 eri sukuun lapsia.
        YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HE KAIKKI SYRJIVÄT JA LOUKKAAVAT MINUN KUNNIAA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ OLEN MUKA SYNTYNYT JOUTILAANA.
        HE OVAT KYLLÄ KESKENÄÄN YHDENVERTAISIA JA ON RIKOLLISTA SYRJIÄ SUORAAN SEKÄ KUNNIANLOUKKAS VÄITTÄÄ IHMISTÄ JOUTILAAKSI.
        KYLLÄ POLIISIT VOIVAT TUTKIA, ETTÄ KEITÄ NÄMÄ NEROPATIT OIKEIN OVAT.
        EN MINÄ EDES TUNNE HEITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi minulla on sentään 4:ään eri sukuun vielä lapsia ja siskolla on 2 eri sukuun lapsia.
        YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN HE KAIKKI SYRJIVÄT JA LOUKKAAVAT MINUN KUNNIAA VÄITTÄMÄLLÄ, ETTÄ MINÄ OLEN MUKA SYNTYNYT JOUTILAANA.
        HE OVAT KYLLÄ KESKENÄÄN YHDENVERTAISIA JA ON RIKOLLISTA SYRJIÄ SUORAAN SEKÄ KUNNIANLOUKKAS VÄITTÄÄ IHMISTÄ JOUTILAAKSI.
        KYLLÄ POLIISIT VOIVAT TUTKIA, ETTÄ KEITÄ NÄMÄ NEROPATIT OIKEIN OVAT.
        EN MINÄ EDES TUNNE HEITÄ.

ONNEKSI EN SENTÄÄN EHTINYT VIELÄ NAIMISIIN JA HÄN VIELÄ TÄMÄN JÄLKEEN HALUAA, ETTÄ MINÄ JATKAN HÄNEN KUNNIOITTAMISTA ELI MENEN NAIMISIIN HÄNEN KANSSA.
        MINÄ SANON HÄNELLE, ETTÄ: JOO JA MUISTAT KANSSA, ETTÄ ET SYRJI MINUA ETKÄ ALA TEETTÄMÄÄN MINULLE KAIKKIA TÖITÄ.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN ALKANUT KÄYTTÄMÄÄN KÄSILAUKKUA JA MINÄ OLEN OSTANUT UUDEN KÄSILAUKUN.
        SE ON SENTÄÄN MIESTEN VÄRINEN.
        MINÄ MUISTELIN, KUN HÄN SEISO TUOSSA ETEISESSÄ ODOTTELEMASSA MINUA, KUN MINÄ PAKKASIN REPPUA NIIN PÄÄSTIIN LÄHTEMÄÄN VANKILAAN.
        MINUSTA HÄN OLI NIIN TYHMÄN NÄKÖINEN MINUN PANOSTAJA REPPU KÄDESSÄ JOTEN MINÄ AJATTELIN, ETTÄ MINÄ OSTAN IHAN UUDEN KÄSILAUKUN.
        MINÄ KÄYTIN VISIO NÄKÖÄ JA MUISTELIN MIESTÄ SAMALLA OIKEIN SUURELLA RAKKAUDELLA. MIETIN SAMALLA, ETTÄ JOS HÄN NOIN ON RAKASTUNUT MINUUN NIIN MIKÄ OLISI SELLAINEN ASIA JOTA HÄN TEKISI JA TOISET MIEHET SANOISIVAT " PAINU HELVETTIIN JA EN MINÄ SENTÄÄN HOMOKSI SUOSTU. "
        HÄN KYLLÄ SUOSTUU KANTAMAAN MINUN KÄSILAUKKUA VAIKKA TOISET SANOISIVAT, ETTÄ: VOI VITTU TEKI VIELÄ MIEHESTÄ HOMON!

• Anonyymi

Minun lapseni toisen enon exä on vielä POLIISI LAITOKSEN SIIVOOJA.
        Ei tässä kyllä AUTA, kun vetää HYNTTYYT YHTEEN POLIISIN KANSSA JA ILMOITTAA, ETTÄ ME OLLAAN KOKOAJAN ODOTETTU KILTISTI ETTÄ ME SAADAAN SEN VERRAN EDES OLLA RAUHASSA JA YHTEINEN ASUNTO NIIN SAADAAN HOITAA TÄMÄ KUNNIA KUNTOON, KOSKA HE OVAT SALANNEET ASIOITA JA VAATINEET KUNNIOITTAMAAN HEITÄ.
        HE OVAT VAATINEET KUNNIOITTAMAAN VANKILASSA OIKEISTA RIKOKSESTA OLLEITA VANKEJA, KOSKA HE OVAT HEIDÄN KANSSA YHDENVERTAISIA EIVÄT MINUN KANSSA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun lapseni toisen enon exä on vielä POLIISI LAITOKSEN SIIVOOJA.
        Ei tässä kyllä AUTA, kun vetää HYNTTYYT YHTEEN POLIISIN KANSSA JA ILMOITTAA, ETTÄ ME OLLAAN KOKOAJAN ODOTETTU KILTISTI ETTÄ ME SAADAAN SEN VERRAN EDES OLLA RAUHASSA JA YHTEINEN ASUNTO NIIN SAADAAN HOITAA TÄMÄ KUNNIA KUNTOON, KOSKA HE OVAT SALANNEET ASIOITA JA VAATINEET KUNNIOITTAMAAN HEITÄ.
        HE OVAT VAATINEET KUNNIOITTAMAAN VANKILASSA OIKEISTA RIKOKSESTA OLLEITA VANKEJA, KOSKA HE OVAT HEIDÄN KANSSA YHDENVERTAISIA EIVÄT MINUN KANSSA!

Minun nuorimman lapsen toinen eno on seurustellut tämän yhden kunniaa vaatineen Facebookilaisen siskon kanssa. Hän kuuluu heidän vähän niin, kuin heidän sukuun EI MINUN SUKUUN.
        POLIISI KERTA VÄÄNSI ITSENSÄ MINUN MIEHEKSI KUULUU TIETENKIN MINUN SUKUUN.
        EI MINUN EXÄT JA HEIDÄN EUKKONSA SENTÄÄN MITÄÄN KUNINKAALLISIA OLE!
        ME EI OLLA VIELÄ EDES EHDITTY SUKUA PERUSTAMAAN, KOSKA TOISTEN SUVUT SEKOILEE JA FACEBOOKISSA ESITTÄVÄT PYHIMYKSIÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun nuorimman lapsen toinen eno on seurustellut tämän yhden kunniaa vaatineen Facebookilaisen siskon kanssa. Hän kuuluu heidän vähän niin, kuin heidän sukuun EI MINUN SUKUUN.
        POLIISI KERTA VÄÄNSI ITSENSÄ MINUN MIEHEKSI KUULUU TIETENKIN MINUN SUKUUN.
        EI MINUN EXÄT JA HEIDÄN EUKKONSA SENTÄÄN MITÄÄN KUNINKAALLISIA OLE!
        ME EI OLLA VIELÄ EDES EHDITTY SUKUA PERUSTAMAAN, KOSKA TOISTEN SUVUT SEKOILEE JA FACEBOOKISSA ESITTÄVÄT PYHIMYKSIÄ!

Minä edes tiedä miten paljon sukuja täältä nousee, kun kunnianloukkas asiaa aletaan korjaamaan koska HE OVAT SAANEET SYRJINNÄN MYÖS AIKAAN.
        Inarin kunta on antanut heidän syrjiä sekä tukenut heitä Kemin kaupungin kanssa KUNNIANLOUKKAUKSESSA eli ovat myös syyllistyneet SUORAAN SYRJINTÄÄN.
        TÄMÄ ON HENKILÖKOHTAISTA, MUTTA HE OVAT ALUSTA ASTI YRITTÄNEET ETTÄ MINÄ TEEN HEISTÄ KUNNIANLOUKKAS RIKOSILMOITUKSEN KOSKA MINULLA ON HAKEMATTA KUNNIOITA.
        NIITÄ ON KERTYNYT KOKOAJAN LISÄÄ.
        HE OVAT HAASTANEET MINUA JA MINÄ OLEN ANTANUT HEILLE KUNNIAA VAIKKA EIVÄT OLE EDES KUNNIALLISIA.
        PASKA VANAT VALUU HEIDÄN PERÄSSÄ JA MINÄ KÄVELEN HEIDÄN RINNALLA JA SITÄ PASKAA KERTYY VAAN ENEMMÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä edes tiedä miten paljon sukuja täältä nousee, kun kunnianloukkas asiaa aletaan korjaamaan koska HE OVAT SAANEET SYRJINNÄN MYÖS AIKAAN.
        Inarin kunta on antanut heidän syrjiä sekä tukenut heitä Kemin kaupungin kanssa KUNNIANLOUKKAUKSESSA eli ovat myös syyllistyneet SUORAAN SYRJINTÄÄN.
        TÄMÄ ON HENKILÖKOHTAISTA, MUTTA HE OVAT ALUSTA ASTI YRITTÄNEET ETTÄ MINÄ TEEN HEISTÄ KUNNIANLOUKKAS RIKOSILMOITUKSEN KOSKA MINULLA ON HAKEMATTA KUNNIOITA.
        NIITÄ ON KERTYNYT KOKOAJAN LISÄÄ.
        HE OVAT HAASTANEET MINUA JA MINÄ OLEN ANTANUT HEILLE KUNNIAA VAIKKA EIVÄT OLE EDES KUNNIALLISIA.
        PASKA VANAT VALUU HEIDÄN PERÄSSÄ JA MINÄ KÄVELEN HEIDÄN RINNALLA JA SITÄ PASKAA KERTYY VAAN ENEMMÄN.

Mitenkähän tässä oikein käy, kun minä otan tuon miehen mukaan ja alan hoitamaan tuota asiaa.
        Eihän minun tarvi, kun laittaa että me kyllä me ollaan KUNNIOITETTU JA KYLLÄ ME OLLAAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ EDULLISEMMAKSI OLISI TULLUT PERUSTAA FACEBOOKIIN INARIN KUNNAN PERUSKOULUT JA LUKIO, KUN RAKENTAA UUSIA KOULU RAKENNUKSIA YMPÄRI KUNTAA.
        EIHÄN MEILLÄ OLE EDES LAPSIA JOTKA VOISIVAT KÄYDÄ KOULUA JA ME VOIDAAN KATSOA ELOKUVIA KOTONAKIN.
        ON KYLLÄ VÄHÄN HARMI, ETTÄ EI OLLA NAIMISISSA NIIN HÄN EI VOI SANOA, ETTÄ: MEILLÄ ROUVA HOITAA ASIOITA JA HÄN KUNNIOITTAA MINUA SEKÄ HOITAA ASIOITA MEIDÄN PERHEEN ETUJEN MUKAISESTI, KOSKA ME OLLAAN SENTÄÄN LAPSETTOMIA.
        FACEBOOK PERUSKOULU JA LUKIO OLISI OLLUT EDULLISEMPI SEKÄ TURVALLISEMPI RATKAISU NÄISSÄ OLOSUHTEISSA JA LAPSET OLISIVAT SAANEET OLLA TURVALLISESTI KOTONA JA KAIKKIEN SILMIEN ALLA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkähän tässä oikein käy, kun minä otan tuon miehen mukaan ja alan hoitamaan tuota asiaa.
        Eihän minun tarvi, kun laittaa että me kyllä me ollaan KUNNIOITETTU JA KYLLÄ ME OLLAAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ EDULLISEMMAKSI OLISI TULLUT PERUSTAA FACEBOOKIIN INARIN KUNNAN PERUSKOULUT JA LUKIO, KUN RAKENTAA UUSIA KOULU RAKENNUKSIA YMPÄRI KUNTAA.
        EIHÄN MEILLÄ OLE EDES LAPSIA JOTKA VOISIVAT KÄYDÄ KOULUA JA ME VOIDAAN KATSOA ELOKUVIA KOTONAKIN.
        ON KYLLÄ VÄHÄN HARMI, ETTÄ EI OLLA NAIMISISSA NIIN HÄN EI VOI SANOA, ETTÄ: MEILLÄ ROUVA HOITAA ASIOITA JA HÄN KUNNIOITTAA MINUA SEKÄ HOITAA ASIOITA MEIDÄN PERHEEN ETUJEN MUKAISESTI, KOSKA ME OLLAAN SENTÄÄN LAPSETTOMIA.
        FACEBOOK PERUSKOULU JA LUKIO OLISI OLLUT EDULLISEMPI SEKÄ TURVALLISEMPI RATKAISU NÄISSÄ OLOSUHTEISSA JA LAPSET OLISIVAT SAANEET OLLA TURVALLISESTI KOTONA JA KAIKKIEN SILMIEN ALLA!

Minä jäin miettimään, että jos hän joka sanoi minulle että minun voisin kunnioittaa häntä.
        Jos hän on exän sedän poika niin minähän olen jo olen aikoja sitten kunnioittanut hänen isäänsä.
        Hän kutsui minut ja exän heille kylään.
        Minä olin muistaakseni tuo joka lupasi, että me tullaan käymään. Minä olin vielä raskaana tuolloin, kun me mentiin käymään.
        Me käytiin vielä niin, että minä sanoin: Mennään nyt käymään koska jää käymättä ja hyviin tapoihin kuuluu käydä jos toinen kutsuu käymään.
        Ei exä ikinä ollut menossa sukulaisiin.
        Minä näin hänen tätinsä joka asu naapurissa vilaukselta, kun hän äkkiä käväisi.
        Minusta hän on vielä äitini kaima ja minua nauratti, kun minä kuulin. Hän kutoi neulekoneella vielä saman tapaisen nutun meidän tytölle, kun minun äitini oli tehnyt minun vanhimmalle tytölle.
        Minun äitini osti kuomat niin minulla tuli mieleen exän täti ja minä muistaakseni sanoin äidille tuosta.
        Lopetti käyttämästä, mutta alko käyttämään niitä, kun minä sanoin: Pitää käydä näillä äitin KUOMILLA tuossa pihalla juoksemassa kun ne on tässä ovella lähtö valmiina.
        Olen kerran vahingossa käynyt KUOMAT JALASSA kylällä ja huomannut siinä vaiheessa, kun olen autosta ollut menossa kauppaan, että kuomat jäi jalkaan kun vittuilin äitille kun oli ostanut ne kuomat. En kehdannut kääntyä takaisin joten minä kävin kaupassa vaikka EI KUOMAT OIKEIN SOPINEET MINUN ASUUN.
        Jos joku olisi sanonut niin minä olisin sanonut, että; Minä näin jo 15vuotta sitten, että TORNION HIENOSTO ROUVAT KULKEE KUOMAT JALASSA JOKA PAIKKAAN JOTEN KYLLÄ SE PITÄÄ IVALOON TUODA MYÖS HIENOSTO ROUVIEN MUOTIA.
        Minä ostin UGGIT niin ei mene äitini kanssa HIENOSTO ROUVIEN KENGÄT SEKAISIN.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      46
      5025
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      72
      3142
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      1989
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1808
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1699
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1286
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1249
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1192
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1167
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe