Onko hän vielä elossa?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Mitä poistetussa vastauksessa luki?
- Anonyymi
Siinä luki: kuka heistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä luki: kuka heistä?
No nimiä ei voi kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nimiä ei voi kertoa.
Vuosiluvun voi laittaa.
Oli taas poistettu "kuka heistä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosiluvun voi laittaa.
Oli taas poistettu "kuka heistä"Vuonna 2000 olin hänen opetuksessaan, kun kolmosluokan tytöt olivat teknisissä töissä ja pojat tekstiilitöissä.
- Anonyymi
Hän, jota tarkoitan oli ainakin vuonna 2006 kevätlukukaudella.
- Anonyymi
Olen 35-vuotias. Mitäpä väliä vanhalla naisella on? 😂
- Anonyymi
Olen todennäköisesti vanha fossiili kun mieleeni tuli 80 ja yhdeksänkymmentä luvun taite vuodet.No varmasti hänkin voisi olla elossa.
- Anonyymi
Olitko silloin Karvian yläkoulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko silloin Karvian yläkoulussa?
Kyllä ja se oli ylä-aste
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398