Jos Kokkolassa hymyilee vastaantulijoille

Anonyymi-ap

Jos Kokkolassa hymyilee vastaantulijoille, on edessä syyte seksuaalisesta häirinnästä. Ei tule parempi mieli, ainakaan hymyilijälle.

27

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Menikö sulla koskettaminen ja hymyileminen sekaisin?

Ja koskettaminen kiellon jälkeen ja hymyileminen sekaisin?

Ja koskettamisen jatkaminen useamman kiellon ja kieltäjän jälkeen ja hymyileminen sekaisi??

• Anonyymi

"Haapaveden" enskoilla sekoittuu perussairaurauksien lisäksi akat, omat ja potilaiden jälkeet, koto ja työasiat ja kaikki muutkin keskenään.

• Anonyymi

Jälkeet lääkkeet kääkkeet sääkkeet. Tajusitko?

Läppä!!

• Anonyymi

Näinä aikoina ei ole mitään syytä virnuilla.

• Anonyymi

"Nauru pidentää ikää", joten ei ole ihmekään, että nuo yrmyt, synkkäilmeiset, sementtipärstät ja tupakkaa kiskovat keuhkoahtaumatautiset poistuvat rivistä ennen keski-ikää...
        Tunnen muutaman tyypin, jotka hokevat, että ennen räkänokastakin mies tulee, kuin tyhjän naurajasta. No, itse kukin heistä on aina kuin perrseeseen ammuttu karhu; katkera ja kateellinen "törkyturrpa"...
        Jos eräällä paikkakunnalla juo pullon keskiolutta, niin on heti leimattu juopoksi. Joten, ei ole ihmekään, että kunnan väkiluku laskee kuin pilsneri kustessa, ja kunnan keski-ikä alkaa lähestyä sataa vuotta...

• Anonyymi

Juu, ei ole kyllä aihetta hymyyn ja varmasti kaikkien hymy vieä hyytyy, kun saksista siirrytään pensas leikkureihin leikausteon osalta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nauru pidentää ikää", joten ei ole ihmekään, että nuo yrmyt, synkkäilmeiset, sementtipärstät ja tupakkaa kiskovat keuhkoahtaumatautiset poistuvat rivistä ennen keski-ikää...
        Tunnen muutaman tyypin, jotka hokevat, että ennen räkänokastakin mies tulee, kuin tyhjän naurajasta. No, itse kukin heistä on aina kuin perrseeseen ammuttu karhu; katkera ja kateellinen "törkyturrpa"...
        Jos eräällä paikkakunnalla juo pullon keskiolutta, niin on heti leimattu juopoksi. Joten, ei ole ihmekään, että kunnan väkiluku laskee kuin pilsneri kustessa, ja kunnan keski-ikä alkaa lähestyä sataa vuotta...

Alkaa se ripaskallakin jo aika olla tukevasti iltaruskon puolella, nauroi tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa se ripaskallakin jo aika olla tukevasti iltaruskon puolella, nauroi tai ei.

En tunne ketään "ripaskaa" mitä sillä tarkoitatkaan, mutta mikä saatttanan elinikätuomari luulet olevasi. Oletko itse ikinuori, ja ikuisesti iloinen, kun kykenet vielä toisille vitttuilemaan. Olet pelkkä passkahousu kakara, hah!!!
        Tule käsieni iloksi, ja hanskojeni rasvaksi, niin katsotaan kumpi on tukevasti iltaruskon puolella, ja sitten TAAS nauran, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Perholaisena olen huomannut saman asian. Ihastuin anoppiini jo hänen eläissään ja suhteemme jatkui hetken myös hänen kuoltuaan tosin hän oli lähinnä vastaanottavana osapuolena. Sukulaiset eivät hyväksyneet suhdettamme ja nyt Ylipäässä ei läsnäoloni ole suotavaa ja jopa anopin minulle lahjoittamia kultaesineitä on pyydetty palautettavaksi ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

Jos itselle tuntematon ihminen hymyilee vastaantullessaan, ihmetyttää: Onko tuttu jostain...vaatteet pipo nurinpäin...

• Anonyymi

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä kätkeydymme hymyn taakse, jotta meitä ei arvattaisi lisääntymisvammaisiksi.

• Anonyymi

Tuo onkin hyvä keino hämätä! Teidän lapsettomuutennehan ei mitään paljastakaan teidän kyvyttömyydestänne!

• Anonyymi

Fiksumman on parempi nauraa jollekin heiveröisemmälle ettei tule turpaan.

• Anonyymi

Kuka vetää lättyy

• Anonyymi

En taida tulla homeiseen torppaasi. Metsän eläimet ovat kertoneet, että siellä haisskahataapi se ruskea tavara, jonka nimeä ei saa mainita, jottei itse samaksi aineeksi muuttuisi. Olen taikauskoinen sen verran, että välttelen karman kauheaa kostoa ja pidättäydyn myös turhaan lausumasta repa**** nimeä, jotten hänen karmeaksi kuvajaisekseen muuttuisi ja ikuisuuden ajan karmeita omakehuja nettiin kauhean kirouksen kohteena pusertaisi.

• Anonyymi

Kokkola on kyllä sellanen junttila kun asuin siellä. Varsinainen perähikiä.

• Anonyymi

Hyvä, perähiet häipyivät heti, kun juntti muutti muualle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koivuhaka nousee

• Anonyymi

Kokkolassa on paljon pienimielisiä tampioita, jotka kahtelee elämää persereiän kokoisen aukon läpi ja näkymät on sen mukaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perähiet eivät Kokkolasta lopu ikinä.

• Anonyymi

Tuliko linnaa?

• Anonyymi

Mikäli Kokkolassa hymyilee ja joku sen vielä näkee, niin päätyy helposti psykiatriselle osastoĺle hoitoon.

• Anonyymi

Pitkää hoitojaksoa pukkaa?

• Anonyymi

Kyllä Kokkolassa pitäisi hymyillä aina. On se vaan niin naurettava paikka.

• Anonyymi

Jos hymyilee jokaiselle vastaantulijalle, on jäänyt jokin tunne päälle, aivot nyrjähtänyt, on aihetta hakeutua jonnekin. Jos vain harvakseltaan vähän ilmettä havaittavissa, on selvästi olemassa tunnetila. Kaikki hyväksyttävää jos kaikki jää pieneen virneeseen. Mitä sanoo psykiatri henkilö kaikkitietävä ilmeiden lukija?

• Anonyymi

Onko aloittajalla mt ongelmia?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60