Jos Kokkolassa hymyilee vastaantulijoille

Anonyymi-ap

Jos Kokkolassa hymyilee vastaantulijoille, on edessä syyte seksuaalisesta häirinnästä. Ei tule parempi mieli, ainakaan hymyilijälle.

17

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Menikö sulla koskettaminen ja hymyileminen sekaisin?

Ja koskettaminen kiellon jälkeen ja hymyileminen sekaisin?

Ja koskettamisen jatkaminen useamman kiellon ja kieltäjän jälkeen ja hymyileminen sekaisi??

• Anonyymi

"Haapaveden" enskoilla sekoittuu perussairaurauksien lisäksi akat, omat ja potilaiden jälkeet, koto ja työasiat ja kaikki muutkin keskenään.

• Anonyymi

Jälkeet lääkkeet kääkkeet sääkkeet. Tajusitko?

Läppä!!

• Anonyymi

Näinä aikoina ei ole mitään syytä virnuilla.

• Anonyymi

"Nauru pidentää ikää", joten ei ole ihmekään, että nuo yrmyt, synkkäilmeiset, sementtipärstät ja tupakkaa kiskovat keuhkoahtaumatautiset poistuvat rivistä ennen keski-ikää...
        Tunnen muutaman tyypin, jotka hokevat, että ennen räkänokastakin mies tulee, kuin tyhjän naurajasta. No, itse kukin heistä on aina kuin perrseeseen ammuttu karhu; katkera ja kateellinen "törkyturrpa"...
        Jos eräällä paikkakunnalla juo pullon keskiolutta, niin on heti leimattu juopoksi. Joten, ei ole ihmekään, että kunnan väkiluku laskee kuin pilsneri kustessa, ja kunnan keski-ikä alkaa lähestyä sataa vuotta...

• Anonyymi

Juu, ei ole kyllä aihetta hymyyn ja varmasti kaikkien hymy vieä hyytyy, kun saksista siirrytään pensas leikkureihin leikausteon osalta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nauru pidentää ikää", joten ei ole ihmekään, että nuo yrmyt, synkkäilmeiset, sementtipärstät ja tupakkaa kiskovat keuhkoahtaumatautiset poistuvat rivistä ennen keski-ikää...
        Tunnen muutaman tyypin, jotka hokevat, että ennen räkänokastakin mies tulee, kuin tyhjän naurajasta. No, itse kukin heistä on aina kuin perrseeseen ammuttu karhu; katkera ja kateellinen "törkyturrpa"...
        Jos eräällä paikkakunnalla juo pullon keskiolutta, niin on heti leimattu juopoksi. Joten, ei ole ihmekään, että kunnan väkiluku laskee kuin pilsneri kustessa, ja kunnan keski-ikä alkaa lähestyä sataa vuotta...

Alkaa se ripaskallakin jo aika olla tukevasti iltaruskon puolella, nauroi tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa se ripaskallakin jo aika olla tukevasti iltaruskon puolella, nauroi tai ei.

En tunne ketään "ripaskaa" mitä sillä tarkoitatkaan, mutta mikä saatttanan elinikätuomari luulet olevasi. Oletko itse ikinuori, ja ikuisesti iloinen, kun kykenet vielä toisille vitttuilemaan. Olet pelkkä passkahousu kakara, hah!!!
        Tule käsieni iloksi, ja hanskojeni rasvaksi, niin katsotaan kumpi on tukevasti iltaruskon puolella, ja sitten TAAS nauran, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Perholaisena olen huomannut saman asian. Ihastuin anoppiini jo hänen eläissään ja suhteemme jatkui hetken myös hänen kuoltuaan tosin hän oli lähinnä vastaanottavana osapuolena. Sukulaiset eivät hyväksyneet suhdettamme ja nyt Ylipäässä ei läsnäoloni ole suotavaa ja jopa anopin minulle lahjoittamia kultaesineitä on pyydetty palautettavaksi ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

Jos itselle tuntematon ihminen hymyilee vastaantullessaan, ihmetyttää: Onko tuttu jostain...vaatteet pipo nurinpäin...

• Anonyymi

Me Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä kätkeydymme hymyn taakse, jotta meitä ei arvattaisi lisääntymisvammaisiksi.

• Anonyymi

Fiksumman on parempi nauraa jollekin heiveröisemmälle ettei tule turpaan.

• Anonyymi

Kuka vetää lättyy

• Anonyymi

En taida tulla homeiseen torppaasi. Metsän eläimet ovat kertoneet, että siellä haisskahataapi se ruskea tavara, jonka nimeä ei saa mainita, jottei itse samaksi aineeksi muuttuisi. Olen taikauskoinen sen verran, että välttelen karman kauheaa kostoa ja pidättäydyn myös turhaan lausumasta repa**** nimeä, jotten hänen karmeaksi kuvajaisekseen muuttuisi ja ikuisuuden ajan karmeita omakehuja nettiin kauhean kirouksen kohteena pusertaisi.

• Anonyymi
      UUSI

Kokkola on kyllä sellanen junttila kun asuin siellä. Varsinainen perähikiä.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä, perähiet häipyivät heti, kun juntti muutti muualle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2155
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      198
      1756
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      98
      1445
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1245
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1167
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1072
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1038
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70