Illalla. Mistä ne kaikki tulevat yhtä aikaa? Ei ollut kyseessä keskusta. Oli viimaa ja liukas maa. Autojakin. Mihin olette menossa ja mistä tulossa?
Ihmisiä oli paljon liikkeellä ulkona
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä,
kaikki ei päivystä koneella valittamassa pakkomielteisesti,
suurin osa tekee ja toimii, näin pysyy mieli hyvänä eikä hävetä ja jännitä lähteä ylös,ulos ja lenkille.........
Suurin osa itkee ja valittaa kun on mätäpaska laiska itse, ei käsitä että tekemistä ja kivaa tekemistä on vaikka mitä ja missä vaan, kun vaan alkaa touhuaan, katso peiliin laiskuri,
/ota vastuu itsestäsi, ai niin et ole koskaan pysähtynyt tätä miettimään, et tietenkään./- Anonyymi
Siellä ulkona minäkin olin. Mutta sinä silti haukut. Ulkona on liukasta.
- Anonyymi
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
- Anonyymi
Ennen Tampereella ei ollut näin kovat ruuhkat klo 19 illalla. Oli tilaa kulkea. Yhtäkkiä on paljon nuoria ihmisiä ja autoja. Sää oli aika viimainen Pispalan harjulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Tampereella ei ollut näin kovat ruuhkat klo 19 illalla. Oli tilaa kulkea. Yhtäkkiä on paljon nuoria ihmisiä ja autoja. Sää oli aika viimainen Pispalan harjulla.
Enemmän väkeä = enemmän liikennettä = isommat ruuhkat = enemmän saastetta = suurempi luonnonvarojen kulutus = suurempi ruuan tarve = enemmän jätettä jne...
- Anonyymi
Varmaan ettivät huimausaineita.
- Anonyymi
luulivat että kevät oli jo koittanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813