Oon ehkä kuvitellut kaiken

Anonyymi-ap

Oonkohan mä kuvitellut hänen kiinnostuksen? Tajusin, että minä olen ollut se, joka tekee aloitteen jutteluun. Hän lähinnä katsoo pois, kun nähdään. Voi olla, että mä ahdistan häntä. Mun täytyy antaa hänelle tilaa.

25

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä! Pääsen nopeemmin eroon susta ja etsimään uutta miestä. Järkevää ja kilttiä

• Anonyymi

Mä oon nainen ja hän on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon nainen ja hän on mies.

Kannattaa yleensä laittaa aloitukseen tunnisteita niin ei tule näitä sinun väärin käsityksiäsi. Olet ilm. Ap?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa yleensä laittaa aloitukseen tunnisteita niin ei tule näitä sinun väärin käsityksiäsi. Olet ilm. Ap?
        -sivusta

Olen.

Päätin, että vähennän täällä käymistä ja annan nyt tilaa itsellenikin miettiä tätä. En mä voi puskea tätä juttua väkisin eteenpäin. Ei tää sillä ratkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen.

Päätin, että vähennän täällä käymistä ja annan nyt tilaa itsellenikin miettiä tätä. En mä voi puskea tätä juttua väkisin eteenpäin. Ei tää sillä ratkea.

Joskus toiset tarvii pientä tönäsyä, avitusta.🙂

• Anonyymi

Olen katsonut sinua niin paljon, kuin olen kehdannut ja minä en voi tehdä muuta, kuin tulla ajoissa paikalle, että luokseni voi halutessaan tulla.

• Anonyymi

Miksi et voi? Edes yrittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi? Edes yrittää?

Tarvitsen avaimet. 🥺 että se olisi mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen avaimet. 🥺 että se olisi mahdollista.

Niinpä, joo.
        Mullapa on avaimet sun sydämeen❤️
        En vaan uskalla kokeilla lukkoa😊😔

• Anonyymi

Tilanteeni ei ole ollut todellakaan selkeä ja olen hakeutunut myös tilanteisiin, jossa se selkeys voi olla vaikeaa osoittaa.

• Anonyymi

Minä ainakin olen kuvitellut kaiken. En enää aio tunkea hänen seuraansa, kun se on hänelle ihan sama, olenko siinä vai en. Jos poissaoloni ei vaikuta häneen, niin läsnäolollani ei ole myöskään mitään merkitystä.

• Anonyymi

Miksi ilkeilet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ilkeilet?

En ilkeile, tämä on kokemukseni hänestä miehestä. Voisi joskus sanoa, että onpa kiva nähdä. Ei se mitään maksa pieni ystävällisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ilkeile, tämä on kokemukseni hänestä miehestä. Voisi joskus sanoa, että onpa kiva nähdä. Ei se mitään maksa pieni ystävällisyys.

Enkö muka ole ollut ystävällinen? Aina olen ollut.

• Anonyymi

Sillä tavalla vaikuttaa, jos on kauan pois, niin tunteet laantuu.
        sivus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö muka ole ollut ystävällinen? Aina olen ollut.

Sinä olet varmasti ystävällinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen ei uskalla, vaikka kovasti haluaa. Ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen ei uskalla, vaikka kovasti haluaa. Ei tiedä.

Ei ole pakko sanoa, jos ei uskalla, mutta jollain tavalla olisi hyvä tuoda se esiin, että toisen seura ei ole "ihan sama".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä tavalla vaikuttaa, jos on kauan pois, niin tunteet laantuu.
        sivus

Absence makes the heart grow fonder.
        Aito rakkaus ei laannu, ei latistu, ei haalene, ei haalistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko sanoa, jos ei uskalla, mutta jollain tavalla olisi hyvä tuoda se esiin, että toisen seura ei ole "ihan sama".

Eiköhän se tule esiin, katso tarkkaan ja kysele vaikka joltain😏

• Anonyymi

Heität jonku yllättävän kommentin yllätävässä välissä ni herään tästä unesta

• Anonyymi

Eiku nyt mä annan hänelle tilaa, jota hän selvästi tarvitsee. En mä jaksa yrittää mitään tai olla nokkela.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku nyt mä annan hänelle tilaa, jota hän selvästi tarvitsee. En mä jaksa yrittää mitään tai olla nokkela.

En mä tilaa tarvii tai halua susta😔 Haluun päästä lähemmäs, mutta kun en osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tilaa tarvii tai halua susta😔 Haluun päästä lähemmäs, mutta kun en osaa.

Sä et todennäköisesti ole hän. Ehkä sun hän miettii just, miten saa sut avautumaan.

Mä pidän itseni auki hänelle jos hän haluaa lähemmäs, mutta annan hänen ja itseni miettiä ja hengähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et todennäköisesti ole hän. Ehkä sun hän miettii just, miten saa sut avautumaan.

Mä pidän itseni auki hänelle jos hän haluaa lähemmäs, mutta annan hänen ja itseni miettiä ja hengähtää.

Jos vain pidät itseäsi auki, ei se kaikille toimi. Jotkut eivät osaa yksin mennä sen kynnyksen yli. Ojenna kätes niin sanotusti, tavatkaa puolvälissä😊❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      22
      2110
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      138
      1992
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      8
      1212
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1180
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      62
      1086
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      99
      1057
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      950
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      67
      931
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      45
      906
    10. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      2
      831
    Aihe