Oon ehkä kuvitellut kaiken

Anonyymi-ap

Oonkohan mä kuvitellut hänen kiinnostuksen? Tajusin, että minä olen ollut se, joka tekee aloitteen jutteluun. Hän lähinnä katsoo pois, kun nähdään. Voi olla, että mä ahdistan häntä. Mun täytyy antaa hänelle tilaa.

25

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä! Pääsen nopeemmin eroon susta ja etsimään uutta miestä. Järkevää ja kilttiä

• Anonyymi

Mä oon nainen ja hän on mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon nainen ja hän on mies.

Kannattaa yleensä laittaa aloitukseen tunnisteita niin ei tule näitä sinun väärin käsityksiäsi. Olet ilm. Ap?
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa yleensä laittaa aloitukseen tunnisteita niin ei tule näitä sinun väärin käsityksiäsi. Olet ilm. Ap?
        -sivusta

Olen.

Päätin, että vähennän täällä käymistä ja annan nyt tilaa itsellenikin miettiä tätä. En mä voi puskea tätä juttua väkisin eteenpäin. Ei tää sillä ratkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen.

Päätin, että vähennän täällä käymistä ja annan nyt tilaa itsellenikin miettiä tätä. En mä voi puskea tätä juttua väkisin eteenpäin. Ei tää sillä ratkea.

Joskus toiset tarvii pientä tönäsyä, avitusta.🙂

• Anonyymi

Olen katsonut sinua niin paljon, kuin olen kehdannut ja minä en voi tehdä muuta, kuin tulla ajoissa paikalle, että luokseni voi halutessaan tulla.

• Anonyymi

Miksi et voi? Edes yrittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et voi? Edes yrittää?

Tarvitsen avaimet. 🥺 että se olisi mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen avaimet. 🥺 että se olisi mahdollista.

Niinpä, joo.
        Mullapa on avaimet sun sydämeen❤️
        En vaan uskalla kokeilla lukkoa😊😔

• Anonyymi

Tilanteeni ei ole ollut todellakaan selkeä ja olen hakeutunut myös tilanteisiin, jossa se selkeys voi olla vaikeaa osoittaa.

• Anonyymi

Minä ainakin olen kuvitellut kaiken. En enää aio tunkea hänen seuraansa, kun se on hänelle ihan sama, olenko siinä vai en. Jos poissaoloni ei vaikuta häneen, niin läsnäolollani ei ole myöskään mitään merkitystä.

• Anonyymi

Miksi ilkeilet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ilkeilet?

En ilkeile, tämä on kokemukseni hänestä miehestä. Voisi joskus sanoa, että onpa kiva nähdä. Ei se mitään maksa pieni ystävällisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ilkeile, tämä on kokemukseni hänestä miehestä. Voisi joskus sanoa, että onpa kiva nähdä. Ei se mitään maksa pieni ystävällisyys.

Enkö muka ole ollut ystävällinen? Aina olen ollut.

• Anonyymi

Sillä tavalla vaikuttaa, jos on kauan pois, niin tunteet laantuu.
        sivus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö muka ole ollut ystävällinen? Aina olen ollut.

Sinä olet varmasti ystävällinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen ei uskalla, vaikka kovasti haluaa. Ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen ei uskalla, vaikka kovasti haluaa. Ei tiedä.

Ei ole pakko sanoa, jos ei uskalla, mutta jollain tavalla olisi hyvä tuoda se esiin, että toisen seura ei ole "ihan sama".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä tavalla vaikuttaa, jos on kauan pois, niin tunteet laantuu.
        sivus

Absence makes the heart grow fonder.
        Aito rakkaus ei laannu, ei latistu, ei haalene, ei haalistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko sanoa, jos ei uskalla, mutta jollain tavalla olisi hyvä tuoda se esiin, että toisen seura ei ole "ihan sama".

Eiköhän se tule esiin, katso tarkkaan ja kysele vaikka joltain😏

• Anonyymi

Heität jonku yllättävän kommentin yllätävässä välissä ni herään tästä unesta

• Anonyymi

Eiku nyt mä annan hänelle tilaa, jota hän selvästi tarvitsee. En mä jaksa yrittää mitään tai olla nokkela.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku nyt mä annan hänelle tilaa, jota hän selvästi tarvitsee. En mä jaksa yrittää mitään tai olla nokkela.

En mä tilaa tarvii tai halua susta😔 Haluun päästä lähemmäs, mutta kun en osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tilaa tarvii tai halua susta😔 Haluun päästä lähemmäs, mutta kun en osaa.

Sä et todennäköisesti ole hän. Ehkä sun hän miettii just, miten saa sut avautumaan.

Mä pidän itseni auki hänelle jos hän haluaa lähemmäs, mutta annan hänen ja itseni miettiä ja hengähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et todennäköisesti ole hän. Ehkä sun hän miettii just, miten saa sut avautumaan.

Mä pidän itseni auki hänelle jos hän haluaa lähemmäs, mutta annan hänen ja itseni miettiä ja hengähtää.

Jos vain pidät itseäsi auki, ei se kaikille toimi. Jotkut eivät osaa yksin mennä sen kynnyksen yli. Ojenna kätes niin sanotusti, tavatkaa puolvälissä😊❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe