Ikävä ois melkoisen kova 🫵🏻;)) ❤️
Heippa onks T täällä
44
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ollaan ❤️
- Anonyymi
Tiedän missä majailet!❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän missä majailet!❤️❤️
Min m.aki.oot Hooioosssa
- Anonyymi
: ))
- Anonyymi
Täälläkin käyn.
- Anonyymi
No ainakin yksi T mies on täällä... 😊💗
- Anonyymi
Mikä mies?
- Anonyymi
Onko Timo paikalla??? 💫😋
- Anonyymi
On varmaan montakin. Sun kandee antaa tunniste ittestäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos palstasetä kertoo olevansa timmi ja tumma landelta esimerkiksi, niin riittääkö se?
- Anonyymi
Horiseva timo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Horiseva timo
Just saying
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just saying
Kylmäsen usko t kylmäsen usko, se mies joka uskoo kaiken. Joka kylään tarvitaan yksi joo joo- mies
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
halua tavata täällä.ksverin
- Anonyymi00041
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäsen usko t kylmäsen usko, se mies joka uskoo kaiken. Joka kylään tarvitaan yksi joo joo- mies
Että siitä isukit miehen mallia kersoille
- Anonyymi
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🏞️🏞️🏞️🏞️❌🏞️🏞️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌳🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️🏞️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌳🌳🌳🌳🌳🏞️🏞️
🌊🌊🌊🌊🌊🟩🟩🟩🟩🌳🌳🏙️🌳🌳🌳🏞️
🌊🌊🌊🟩🟩🟩🏡🟩🏙️🏙️🏙️🏙️🌳🌳🌳🌳
🌊🌊🌊🌊🌊🟩🏡🌳🏙️🏙️🏙️🏙️🌳🪓🌳🌳
🌊🌊🌊🌊🟩🏡🏡🏡🌳🏛️🏙️🌳🌳🪓🪓🌳
🌊🌊🌊🌊🟩🟩🏡🏡🌳🟩🟩🟩⛺🌳🌳🌳
🌊🌊🌊🌊🏖️🟩🟩🏡⛺🌳🟩🟩🟩🟩🟩🌽
🌊🌊🌴🌊🏖️🏖️🟩🟩🟩🌳🟩🟩🚜🟩🌽🟩
🌊🌊🌊🌊🏖️🏖️🏖️🏜️🏜️🌳🌽🌽🌽🚜🌽🟩
🌊🌊🌊🌊🌊🏖️🏖️🏜️🏜️🏜️🏜️🌽🌽🌳🌳🌳
🌊🌊🌊🌊🌊🏖️🏖️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌴🌴🏜️🛖🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️🏜️- Anonyymi
Fanta kutsuu, mut eu ko passii ma kahden vauvan kaa éi varnaa ko ,ivaa math\kustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanta kutsuu, mut eu ko passii ma kahden vauvan kaa éi varnaa ko ,ivaa math\kustella
Huolehdi vaan omista asioistas, vaik tokkopa osaat sitäkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi vaan omista asioistas, vaik tokkopa osaat sitäkään...
Onko neiti taikaponi herännyt pahalla tuulella? Itse en kyllä ymmärtänyt tästä guben kryptisestä viestistä mitään
- Anonyymi00042
Anonyymi kirjoitti:
Operaatio höpsis sun pepsis päässä sepsis
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Operaatio höpsis sun pepsis päässä sepsis
Muistakaa että kaikille ei kannata huudella vieraista pöydistä ettei Viron mafia tuu perään
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Muistakaa että kaikille ei kannata huudella vieraista pöydistä ettei Viron mafia tuu perään
Nykyajassa päivittynyt Liettuaan ilmeisesti. Baltian taikaa😆
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nykyajassa päivittynyt Liettuaan ilmeisesti. Baltian taikaa😆
I kinda guess all the resistance hesoista
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
I kinda guess all the resistance hesoista
Too bad if register reserved for different kind cannot be erased or
- Anonyymi
; ))
- Anonyymi
: ))
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
😀ööööööö
- Anonyymi
Kuka on tämä tee- onko kyseessä joku kaiken pahan ruisleivän tms alkujuuri? Kerro lisää tästä etunimen kirjaimeen liittyvästä estetiikasta
- Anonyymi
TXT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TXT
Johan minä ny sen osaan
- Anonyymi
Onhan tee mies täällä no hyvä että on ikävä minulla ei niinkään ja enää et mun päätäni käännä millään asialla ei olla enään ikinä yhteydessä omapahan oli vikasi kun sen pilasit tai no syytä musta sukkaisuuttasi olet vaan sairas päästä
- Anonyymi
Muista gubbe jatkaa sinnikkäästi tätä niin kiinnostavaa kerrontaa. Miten muuten ne vuodet- vieläkö tuntuu raskaalta? Karmaa se on, vaikka ethän sinä piruparka sitä itse tajua antisosiaalina
- Anonyymi
Aivan oikein, ois kova.
- Anonyymi
Timonen, tule esiin 😘
- Anonyymi00036
niin on eikä.krtään ole vielä herännyt
- Anonyymi00038
Onkos hän yksi ensimmäinen.
- Anonyymi00040
Oon täällä ❤️
- Anonyymi00049
Täällähän t on jos olet t nainen niin on ikävä sua mut jos alkaa jiillä niin ei ole tipan vertaa ikävä olen tarpeekseni susta saanut
- Anonyymi00050
Jos nainen on ap niin täälä on yksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321