Upea Trump kielsi paperipillit joita vihervasemmisto rakastaa

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011026842.html

Trump on niin upea ettei sanat riitä. Mistä saataisiin Suomelle yhtä hyvä presidentti joka ajattelee Suomea eikä vaikka Afrikkaan ensimäisenä?

Niin ja paperipillit on vaarallisia...niihin voi tukehtua eikä ne toimi.

18

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Trump, paperipillit on roskasakin keksintö eli EU

• Anonyymi

Nyt on sellainen persuaivoriihi kasassa ettei voi kuin suu auki kattella.

• Anonyymi

Kuka hullu.kiljua juo millään pillillä .

• Anonyymi

Persu jolla on leuka jouduttu sitomaan kiinni. Onko muuten sitominen oikea ilmaisu sille kun ylä ja alahampaat kiinnitetään langalla toisiinsa? Yläasteella yksi tyttö joutui pitämään sellaista kun leuka oli mennyt sijoiltaan.

• Anonyymi

Minusta näyttää tekoälyn tekemältä vitsiltä.

• Paperipillut eivät ole oikeita.🍑

• Anonyymi

Minä juon olutta tölkistä muovipillillä.

• Anonyymi

Trumpil sopisi muovitutti ja Muksulle !

• Anonyymi

Piimää pillillä .

• Anonyymi

Trumppi kannattaa kannabiksen laillistamista. Saattaa olla sen ainoa järkevä ajatus.

• Paperipillejä ei voi käyttää useita kertoja kuten muovisia. Tänäänkin join limua purkista pillillä jolla on ikää vuosia (sic!).

• Anonyymi

Mistä saataisiin Suomelle yhtä hyvä presidentti, joka piut paut välittää kansallisesta tai kansainvälisestä lainsäädännöstä ja sopimuksista`?

Kannattaisikos aloittaa etsintä vaikkapa vankiloista, rikolisten joukosta? Eiköös rikolliset tyypillisesti ohita silmää räpäyttämättä kaikki lakitekstin säädökset?

• Anonyymi

Pankkitietojesi tutkimisen jälkeen sinut voisi lähettää sinne etsimään.

• Anonyymi

Talousrikollinen ymmärtää bisneksiä niin joku sellainen.

• Anonyymi

Nyt on rakkautta ilmassa

• Anonyymi

Paperipillejä valmistetaan Suomessa, taas moni suomalainen menettää työpaiikansa ja Trump-fanit sen kun iloitsevat!

• Anonyymi

Luontoon päätynyt muoviroska on oikeasti iso ongelma, olisi paljon parempi että pillit maatuvat tai että ne ainakin lajitellaan käytön jälkeen muovijätteeseen. Trumpin arvaten, hän ei kierrätä eikä lajittele vaan heittää ne suoraan luontoon.... no onneksi hajonnut mikromuovi päättyy jossain vaiheessa Trumpin aivoihin ja hänen käyttätymisensä perusteella hän on käyttänyt muovipillejä jo kauan...

• Anonyymi

Muovituotteista löytyvä BPA:n häiritsee hormonitoimintaa, ja ftalaatit lisäävät alttiutta syövälle ja hedelmättömyydelle. Suuri osa syövistä ja hedelmättömyydestä aiheutuu luultavasti muoveista. Mutta hei ... jatkakaa samaan malliin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      203
      9003
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5548
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4671
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      91
      4539
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3629
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3366
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      70
      3330
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2866
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2732
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2631
    Aihe