siis eilis päivä. Tiistai
Nyt yön hiljaiuuudessa tajuan kuinka tyhmää tää on.
Ei ole mtään järkeä odottaa enää mitään.
Sie oot ja järkevä, kylmasti ajattelva. Oot tehnyt järkiratkaisuja ja elänyt, mennyt eteenpäin aina kun joku kolho on todettu turhaksi rasitteeksi.
Voi olla että oon jättäny suhun muistijäljeen. Sen tuppaan tekeen. Kaduttaa sekin. ä
Mut ei se m,itään. Sä meet, mä
mietin.
Sä teet, mä ajattalen.
Mun on pakko ajatella, Muuhun en enääö kykene. Siitä otan elämälle tarkotuksen. Ymmärrätkö? Mie yritän. Muulla ei enää ole väliä. Uskotko?
Siitäkö on kyse? Olen olemassa niin kaun kun mua aattelet-. Sitten katoan.
Tää oli huipennus
22
575
Vastaukset
- Anonyymi
Kenestä puhut?
- Anonyymi
Haluaisitko sinä että tämä palstasedän pakina koskisi sinua?
- Anonyymi
En kadota koskaan sua sydämestäni ❤️Oon kävelevä ruumis
- Anonyymi
Et taida päästellä omiin aloituksiin vastaava gubbe ihan täysillä
- Anonyymi
Milloin ollaan nähty viimeksi?
- Anonyymi
Kunpa uskaltaisit puhua minulle siitä mikä sieluasi riipii, etkä yrittäisi aina selvitä kaikesta yksin. Ajattelu on hyvästä, yliajattelu myrkyttää. Joskus tarvitaan tekoja. Me emme koskaan ole olleet järjen asia.
- Anonyymi
Pitää olla jalat tukevasti maan pinnalla. Tiedän, että kaipaamani ihminen pärjää. Minä pärjään. Me pärjätään. Olla sinnikäs selviytymisessä eri olosuhteissa. Ei saa vaipua pinnan alle. Tällaisia ajatuksia tuli kirjoituksestasi mieleen.
- Anonyymi
Viisas oot! Kiitos sanoistasi. En tunne sua, mut toi auttoi
- Anonyymi
Aina tulee uusia.
- Anonyymi
Aloituksia palstasedältä? No se ainakin on taattua ns viihdettä
- Anonyymi
Jöööö vtun kerro niille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksia palstasedältä? No se ainakin on taattua ns viihdettä
Mm.
- Anonyymi
Pakko ajatella kun sydän 💓 sykkyrällä elättelin toiveita, mitään ei tuu tapahtumaan. Sais vaan sieluun haavoja. Tajuta ajoissa milloin lopettaa.
- Anonyymi
Koskaan en ole luovuttanut suhteesi, vaikka se olisi siltä voinut näyttää, älä siis sinäkään minun. Jään jos annat siihen syyn.
- Anonyymi
Vienosti sanottu.. siis hienosti sanottu
✧˖°.🍯🧸🥞✧˖°. - Anonyymi
Jääminen kuulostaa lähellä olemiselta
ei olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jääminen kuulostaa lähellä olemiselta
ei olla.Kauempaakin voi jäädä tai mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauempaakin voi jäädä tai mennä
Mikähän ois syy jäädä ...
en kosi kuiteskaan
mut jotai muuta vois
- Anonyymi
Kerro minulle jokin tunniste, niin minä kerron sinulle. Sitten voidaan olla vahvempia ottamaan yhteys.
- Anonyymi
Naisella uimapuku, altaan reunalla juttelua 13 vuotta sitten?
- Anonyymi
Otit yhteyttä häneem jots mielit noin 3 vuotta sitten irl puolella .
Asist ei silloin lähteny etenemään
Mutta aina välillä mietii ksikista tapahtuneists adiosta huolimatta et
Ehkä vielä joskus sittekkin kohtaamme..
Me kaks pärjätään kyllä. Olemme kaukana toisistsmme kuin vuoret toinennidäs ja toinen lännessä mutta silti jotenkin lähellä..
Ainakin ajatelmissa välillä.
Ja ajatukseni käy hänessä joka vuosi näihin aikoihin... Muuten kesällä jos olen keskellä vettä tai rannalla mietin häntä miestä...
Ehkä vielä kohtasmme tai emme..
Kaipaus on kaunis silti ja taas ikävä
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Kultaista sadetta pääni päällä
Joko ymmärrän mitä se opettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838