Peratsinista vieroittautuminen

Anonyymi-ap

Onko kellään kokemusta Peratsinista vieroittautumisesta?

11

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On ja se on mahdollista! Unettomuus oli ainut ongelma joka Peratsinin lopettamisesta tuli minulle. Sain kuitenkin nukuttua joka yö joku 5 tuntia. Sitten aloin käyttämään kärsimyskukkatabletteja, NAC:ia ja L-Teaniiniä jotka ostin luontaistuotekaupasta. Ne auttoivat unettomuuteen ja aloin nukkua 8 tuntia joka yö. Annokseni oli 2x4mg Peratsinia, jonka laskin yhteen 4mg tablettiin iltaisin puoleksivuodeksi ennen kuin yritin lopettaa Peratsinin. Minulla on ollut koko ajan myös 15 mg Mirtazapin yöksi. En ole vielä lopettanut Mirtazapiiniä. Sitä on helppo saada unettomuuteen, joten pyydä resepti ennen kuin yrität lopettaa Peratsinin.

• Anonyymi

Sairko lopetetuksi Peratsinin? Kuinka vähensit sen kopun 4 mg?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairko lopetetuksi Peratsinin? Kuinka vähensit sen kopun 4 mg?

* lopun

• Anonyymi

Annokseni on 4 mg pilleri / vrk. Kuinka sen voi lopettaa vähitellen. Lääkkeen puolittaminen hajottaa pillerin osiin.

• Anonyymi

Kuinka lopetit sen lopun 4 mg Peratsinia?

• Anonyymi

Menossa lääkkeen purku. Ja en ole huomannut että purku olis vaikuttanut negatiivisesti. Terveydenhuollossa pelätään masennuksen uusiutuvan 17 vuoden jälkeen. Koska nähtävästi uskovat siihen että ihmisen elämäntilanne ei voi muuttua ihmisen elinaikana. Esin asuinympäristö vaikka henkiö muuttaisi.

• Anonyymi

Kuvittelin että olin päässyt masennuksestani eroon ja lopetin lääkkeen, mutta psykoosihan se sieltä sitten tulikin kaikkine aistiharhoineen.

• Anonyymi

Onneksi ei kaikille tule psykoosia vieroittautumisen jälkeen.

• Anonyymi

Meinaat sä että jos ihmisellä ei ole koskaan ollut psykoosia että psykoosi tulis kun lääke lopeteaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat sä että jos ihmisellä ei ole koskaan ollut psykoosia että psykoosi tulis kun lääke lopeteaan?

Se vaara neurolepteissä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaara neurolepteissä on.

miksi mulle tulis psykoosi kun koskaan ollut. Mikä sen psykoosin laukasee kun lääkeainetta ei ole enää elimistössä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2223
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1955
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1528
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1197
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1104
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1078
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      61
      915
    Aihe