Javascriptillä ja vbscriptillä ainut yhteinen tekijä on sana script.
Kuka pahvi taulapää idiootti keksi yhdistää maailman suosituimman ohjelmointikielen ja antiikkisen p*skan samaan foorumiin?
Heittäkää tuo vbscript helvettiin
7
177
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä päättelit että Javascript on maailman suosituin ohjelmointikieli? EI taida olla kuitenkaan, maailman käytetyin ehkä mutta ei suosituin. Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten.
- Anonyymi
"Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten."
Oletko electronista kuullut pöljä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten."
Oletko electronista kuullut pöljä?Ketä sinä haukut pöljäksi? Olet itse täys idiootti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sinä haukut pöljäksi? Olet itse täys idiootti!
Ottipas se tietämättömyydestä nokkiinsa lol xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottipas se tietämättömyydestä nokkiinsa lol xD
Jätetään henkilökohtaisuudet, jookos.
Vaikka tapellaan JavaScript vs. VBScript, kirjoittajan haukkumiselle ei ole sijaa tällä palstalla.
- Anonyymi
Kuka keksi lisätä Javan Scriptiin? Kun oikee nimi olisi EcmaScript. Mitään tekemistä Javan kanssa.
- Anonyymi
Se keksi joka halusi kielelleen näkyvyyttä. Java oli kuuma juttu niihin aikoihin. Mikä hiton ecma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262488- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51839- 1851766
- 291588
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248