Javascriptillä ja vbscriptillä ainut yhteinen tekijä on sana script.
Kuka pahvi taulapää idiootti keksi yhdistää maailman suosituimman ohjelmointikielen ja antiikkisen p*skan samaan foorumiin?
Heittäkää tuo vbscript helvettiin
7
197
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä päättelit että Javascript on maailman suosituin ohjelmointikieli? EI taida olla kuitenkaan, maailman käytetyin ehkä mutta ei suosituin. Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten.
- Anonyymi
"Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten."
Oletko electronista kuullut pöljä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitäpaitsi sitä käytetään www-sivujen ohjelmoinnissa mutta EI muuten."
Oletko electronista kuullut pöljä?Ketä sinä haukut pöljäksi? Olet itse täys idiootti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sinä haukut pöljäksi? Olet itse täys idiootti!
Ottipas se tietämättömyydestä nokkiinsa lol xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottipas se tietämättömyydestä nokkiinsa lol xD
Jätetään henkilökohtaisuudet, jookos.
Vaikka tapellaan JavaScript vs. VBScript, kirjoittajan haukkumiselle ei ole sijaa tällä palstalla.
- Anonyymi
Kuka keksi lisätä Javan Scriptiin? Kun oikee nimi olisi EcmaScript. Mitään tekemistä Javan kanssa.
- Anonyymi
Se keksi joka halusi kielelleen näkyvyyttä. Java oli kuuma juttu niihin aikoihin. Mikä hiton ecma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948421
- 444127
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241440
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371438Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341169Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121140Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817